Много благодаря на колегата Алфонсо за бързия и изчерпателен отговор!Весели празници на всички!
Е200 Компресор с Г.И.
Започната от barty, 02 апр 2012 - 19:16:16
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 декември 2013 - 09:53
#33
Публикувано 25 декември 2013 - 18:48
Слагаш по-мощния и си решаваш проблемите завинаги http://www.lpgshop.c...hp-6mm-reducer/
Иначе аз съм с такъв: http://www.lpgshop.c...-240hp-reducer/ дават му да захранва двигатели до 240 коня, но реално като е студено (под нулата) и не е добре загрял двигателя, при рязко ускорение прехвърля на бензин, не смогва. При нормално каране и при температури над нулата, също и при загрял (поне 80гр) двигател няма ядове.
#34
Публикувано 25 декември 2013 - 20:36
Здравейте и от мен към хората които са повече на вие с тези газови уредби имам следния въпрос монтирах газ Томасето с изпарител до 450 коня след монтажа доста ядове и до ден днешен не мога да я оправя та въпроса ми е следния колата пали загрява на 40 градуса и след като обърне на газ почва едно голямо менене на обороти и гаснене и като я изфорсирам като мине определено време и колата що годе задържи обороти на място се усеща едно тресене все едно не работи на 6 цилиндъра,след каране на километър два всичко се оправя и проблема изчезва но тука след съвети ми казаха че са ми сложили най обикновенна рейка Валтек 3 ома и била най бавната а трябвало примерно романо какво бихте ме посъветвали тези които я слагаха големи разправий и хиляди диагностики проба грешка се хващат за главата и незнаят какво да ме лъжат,колата ми е ц36 амг 1995 година 280 коня ако може някой да се отзове на този мой проблем благодаря и весели празници
#36
Публикувано 27 декември 2013 - 11:13
Здравейте и от мен към хората които са повече на вие с тези газови уредби имам следния въпрос монтирах газ Томасето с изпарител до 450 коня след монтажа доста ядове и до ден днешен не мога да я оправя та въпроса ми е следния колата пали загрява на 40 градуса и след като обърне на газ почва едно голямо менене на обороти и гаснене и като я изфорсирам като мине определено време и колата що годе задържи обороти на място се усеща едно тресене все едно не работи на 6 цилиндъра,след каране на километър два всичко се оправя и проблема изчезва но тука след съвети ми казаха че са ми сложили най обикновенна рейка Валтек 3 ома и била най бавната а трябвало примерно романо какво бихте ме посъветвали тези които я слагаха големи разправий и хиляди диагностики проба грешка се хващат за главата и незнаят какво да ме лъжат,колата ми е ц36 амг 1995 година 280 коня ако може някой да се отзове на този мой проблем благодаря и весели празници
Проблема е в това че превключва на газ много рано!
Не бързай с рейки и изпарители и други, направете го на 70 градуса и пробвайте!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Публикувано 04 май 2014 - 09:09
Здравейте колеги,на скоро монтирах Г.И на моя меро марката е ROMANO.Интересува ме на какъв диаметър трябва да са разпробити дюзите за газта,защото ми казаха че имало значение за разхода и динамиката на автомобила.Автимобила ми е Е200 КОМПРЕССОР 186к.с.Благодаря предварително!
#38
Публикувано 04 май 2014 - 11:28
Какви са дюзите,какво е впръскването при газ,какъв е испарителя и какво налягане може да държи.Разхода зависи от настройката и при правилно подбрани компоненти е детска работа все едно инсталираш мозилата на компа си
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
#39
Публикувано 04 май 2014 - 11:35
На Денис пък бих казал че ме съмнява че този изпарител може да нахрани този мотор...другото е че ако не е настроена правилно и да не тресе при превключване пак ще е висок разхода и лоша динамиката.Когато нямах хубави настройки ми притрисаше при прехвърляне на 40° а сега с хубава настройка при добри компоненти ми обръща на 24° без да усетя.Също така има значение дали впръскването е последователно.
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни