Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Е200 Компресор с Г.И.


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#31 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Posted 24 December 2013 - 09:53

Много благодаря на колегата Алфонсо за бързия и изчерпателен отговор!Весели празници на всички!


  • 2

#32 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 25 December 2013 - 10:38

Аз съм с ГИ Ланди ренцо. Струва ми се че са ми сложили малък изпарител. Бихте ли дали данни за някой добър изпарител за тоя мотор компресор 186 коня.


  • 0
Публикувано изображение

#33 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 25 December 2013 - 18:48

Слагаш по-мощния и си решаваш проблемите завинаги http://www.lpgshop.c...hp-6mm-reducer/

Иначе аз съм с такъв: http://www.lpgshop.c...-240hp-reducer/ дават му да захранва двигатели до 240 коня, но реално като е студено (под нулата)  и не е добре загрял двигателя, при рязко ускорение прехвърля на бензин, не смогва. При нормално каране и при температури над нулата, също и при загрял (поне 80гр) двигател няма ядове.


  • 0

#34 denis_amg

denis_amg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    mercedes c36 amg 1995

Posted 25 December 2013 - 20:36

Здравейте и от мен към хората които са повече на вие с тези газови уредби имам следния въпрос монтирах газ Томасето с изпарител до 450 коня след монтажа доста ядове и до ден днешен не мога да я оправя та въпроса ми е следния колата пали загрява на 40 градуса и след като обърне на газ почва едно голямо менене на обороти и гаснене и като я изфорсирам като мине определено време и колата що годе задържи обороти на място се усеща едно тресене все едно не работи на 6 цилиндъра,след каране на километър два всичко се оправя и проблема изчезва но тука след съвети ми казаха че са ми сложили най обикновенна рейка Валтек 3 ома и била най бавната а трябвало примерно романо какво бихте ме посъветвали тези които я слагаха големи разправий и хиляди диагностики проба грешка се хващат за главата и незнаят какво да ме лъжат,колата ми е ц36 амг 1995 година 280 коня ако може някой да се отзове на този мой проблем благодаря и весели празници


  • 0

#35 Chavdar81

Chavdar81

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Mercedes W210 Kompressor
Garage View Garage

Posted 26 December 2013 - 18:24

Алфонсо, това че съм с ГИ Ланди ренцо имали значение, ако реша да сложа друг изпарител,да кажем първия който си посочил който е до 350 HP ? Този изпарител хубав ли е и от този сайт може ли да се пазарува за Бг ?


  • 0
Публикувано изображение

#36 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 27 December 2013 - 11:13

Здравейте и от мен към хората които са повече на вие с тези газови уредби имам следния въпрос монтирах газ Томасето с изпарител до 450 коня след монтажа доста ядове и до ден днешен не мога да я оправя та въпроса ми е следния колата пали загрява на 40 градуса и след като обърне на газ почва едно голямо менене на обороти и гаснене и като я изфорсирам като мине определено време и колата що годе задържи обороти на място се усеща едно тресене все едно не работи на 6 цилиндъра,след каране на километър два всичко се оправя и проблема изчезва но тука след съвети ми казаха че са ми сложили най обикновенна рейка Валтек 3 ома и била най бавната а трябвало примерно романо какво бихте ме посъветвали тези които я слагаха големи разправий и хиляди диагностики проба грешка се хващат за главата и незнаят какво да ме лъжат,колата ми е ц36 амг 1995 година 280 коня ако може някой да се отзове на този мой проблем благодаря и весели празници

 

Проблема е в това че превключва на газ много рано!  

 

Не бързай с рейки и изпарители и други, направете го на 70 градуса и пробвайте!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#37 Pesho75

Pesho75

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Раднево
  • Автомобил:
    MB E200KOMPRESSOR 98г.

Posted 04 May 2014 - 09:09

Здравейте колеги,на скоро монтирах Г.И на моя меро марката е ROMANO.Интересува ме на какъв диаметър трябва да са разпробити дюзите за газта,защото ми казаха че имало значение за разхода и динамиката на автомобила.Автимобила ми е Е200 КОМПРЕССОР 186к.с.Благодаря предварително!
  • 0

#38 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 04 May 2014 - 11:28

Какви са дюзите,какво е впръскването при газ,какъв е испарителя и какво налягане може да държи.Разхода зависи от настройката и при правилно подбрани компоненти е детска работа все едно инсталираш мозилата на компа си :)

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 0

#39 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 04 May 2014 - 11:35

На Денис пък бих казал че ме съмнява че този изпарител може да нахрани този мотор...другото е че ако не е настроена правилно и да не тресе при превключване пак ще е висок разхода и лоша динамиката.Когато нямах хубави настройки ми притрисаше при прехвърляне на 40° а сега с хубава настройка при добри компоненти ми обръща на 24° без да усетя.Също така има значение дали впръскването е последователно.

Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users