От дълго време търся 190 2.5d,но няма нищо читаво.Намерих една в Бургас,но австрииска.Тук в София има,но 2.0d.През седмицата ще отида да я погледна.Някакви съвети?
МБ190
Started by fw07, 25 Dec 2006 - 16:56:07
6 replies to this topic
#1
Posted 25 December 2006 - 16:56
#2
Posted 25 December 2006 - 22:01
Имам я 190 2.5 но не я продавам. Хубаво си се ориентирал за такава .
#3
Posted 26 December 2006 - 09:27
За всеки случай ето ти телефоните ми и можеш да ми звъннеш.Колата е на 18 години .Шеста година я карам но имам и Фиат Пунто а май че скоро ще ми се наложи да ми трябват пари така че имаш някакъв шанс.
0887 99 66 45 0897 94 35 98 Коцев.
0887 99 66 45 0897 94 35 98 Коцев.
#4
Posted 26 December 2006 - 10:42
Благодаря-ще го имам впредвит.Идеята ми беше има ли нещо специфично за гледане по колата.
#5
Posted 26 December 2006 - 10:50
Специфично оглеждаш дали капе масло отнякъде антифриз .При паленето как заработва двигателя дали се тресе люлее или си заработва нормално. Петте цилиндра са си пет цилиндра и работи много по устойчиво .Разхода на гориво също е отличен в града 7л извън града 6л.Трябва да имаш в предвид /незнам на колко си години / че не е така пъргав като сегашните коли но набере ли скорост няма грешка.
#6
Posted 26 December 2006 - 15:14
Имаше една тема "какво трябва да се гледа при покъпката на употребяван автомобил"- потърси я, полезна е, също така преди 2 дни пуснах тема в този форум (2 реда около твойта) където писах какво ми е направило впечатление по една 200ТЕ- да се насочиш какво трябва да гледаш горе долу.
Иначе като гледаш дизелите трябва при работещ двигател да залееш всички дюзи с вода и там където им е резбата водата трябва да остане, а не да пръска- ако пръска или се пеняви- разхлабен бренер- не е опасно, но трябва да го закараш бна сервиз със спец инструмент да го свалят, почистят и стегнат обратно. Дизела ако му е всичко на ред на празен ход е мн безшумен- ни трака, ни кюфка.
Успех!
Иначе като гледаш дизелите трябва при работещ двигател да залееш всички дюзи с вода и там където им е резбата водата трябва да остане, а не да пръска- ако пръска или се пеняви- разхлабен бренер- не е опасно, но трябва да го закараш бна сервиз със спец инструмент да го свалят, почистят и стегнат обратно. Дизела ако му е всичко на ред на празен ход е мн безшумен- ни трака, ни кюфка.
Успех!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Posted 27 December 2006 - 08:46
На 35г.От четири години карам Ескорт1,8d,но нещата отиват на смяна.При бусовете МБ нямат равни,но за колите им незнам почти нищо.Благодарности и весели празници на всички.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users