От дълго време търся 190 2.5d,но няма нищо читаво.Намерих една в Бургас,но австрииска.Тук в София има,но 2.0d.През седмицата ще отида да я погледна.Някакви съвети?
МБ190
Започната от fw07, 25 дек 2006 - 16:56:07
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 декември 2006 - 16:56
#2
Публикувано 25 декември 2006 - 22:01
Имам я 190 2.5 но не я продавам. Хубаво си се ориентирал за такава .
#3
Публикувано 26 декември 2006 - 09:27
За всеки случай ето ти телефоните ми и можеш да ми звъннеш.Колата е на 18 години .Шеста година я карам но имам и Фиат Пунто а май че скоро ще ми се наложи да ми трябват пари така че имаш някакъв шанс.
0887 99 66 45 0897 94 35 98 Коцев.
0887 99 66 45 0897 94 35 98 Коцев.
#4
Публикувано 26 декември 2006 - 10:42
Благодаря-ще го имам впредвит.Идеята ми беше има ли нещо специфично за гледане по колата.
#5
Публикувано 26 декември 2006 - 10:50
Специфично оглеждаш дали капе масло отнякъде антифриз .При паленето как заработва двигателя дали се тресе люлее или си заработва нормално. Петте цилиндра са си пет цилиндра и работи много по устойчиво .Разхода на гориво също е отличен в града 7л извън града 6л.Трябва да имаш в предвид /незнам на колко си години / че не е така пъргав като сегашните коли но набере ли скорост няма грешка.
#6
Публикувано 26 декември 2006 - 15:14
Имаше една тема "какво трябва да се гледа при покъпката на употребяван автомобил"- потърси я, полезна е, също така преди 2 дни пуснах тема в този форум (2 реда около твойта) където писах какво ми е направило впечатление по една 200ТЕ- да се насочиш какво трябва да гледаш горе долу.
Иначе като гледаш дизелите трябва при работещ двигател да залееш всички дюзи с вода и там където им е резбата водата трябва да остане, а не да пръска- ако пръска или се пеняви- разхлабен бренер- не е опасно, но трябва да го закараш бна сервиз със спец инструмент да го свалят, почистят и стегнат обратно. Дизела ако му е всичко на ред на празен ход е мн безшумен- ни трака, ни кюфка.
Успех!
Иначе като гледаш дизелите трябва при работещ двигател да залееш всички дюзи с вода и там където им е резбата водата трябва да остане, а не да пръска- ако пръска или се пеняви- разхлабен бренер- не е опасно, но трябва да го закараш бна сервиз със спец инструмент да го свалят, почистят и стегнат обратно. Дизела ако му е всичко на ред на празен ход е мн безшумен- ни трака, ни кюфка.
Успех!
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 27 декември 2006 - 08:46
На 35г.От четири години карам Ескорт1,8d,но нещата отиват на смяна.При бусовете МБ нямат равни,но за колите им незнам почти нищо.Благодарности и весели празници на всички.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни