
Проблем с климатроника
Започната от m_m_angelov, 27 мар 2012 - 06:41:58
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 март 2012 - 06:41
Здравейте,нов съм във форума.Искам да попитам отностно климатроника.Колата е Е220ЦДИ 1999год. W210.Имам я от 4 години и такъв проблем съм нямал.Миналото лято както си работеше и изведнъж светна ЕС на климатроника,незнаех какво е това и ходих на диагностика неколкократно и не можа да се установи каква е грешката,беше края на сезона и така останаха нещата до пролетта.Сега когато климатроника тръгна във топлите дни,отново светна ЕС и влезе в авариен режим.Благодарение на вашият форум чрез самодиагностика показа грешка В1231-температурен датчик на охладителна течност,смених го и всичко беше ОК,но ден два след това спря да работи.Проблема е,че тръгва само когато колата достигне необходима температура на двигателя в градски условия например 83-85 включват се перките и тогава климатроника тръгва,когато тръгни цял ден си върви,но на другия ден пак същата история не иска докато перките не се включат,тоест духа но компресора не тръгва.Фреона е до горе.Не знам къде да търся проблема понеже аз съм от Хасково и не остана майстор при когото не съм ходил БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
#2
Публикувано 27 март 2012 - 10:08
Когато запалиш колата сутрин и климатикът ти е пуснат, вдигни капака на двигателното и погледни дали съединителят се върти заедно с ролката на компресора. Ако се върти, но вътре не духа студено проблемът е в един от клапаните на самия компресор и обикновено при няколко вклювания и изключвания зацепва. Ако не е така обаче, търсиш проблема в управлението.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#3
Публикувано 27 март 2012 - 12:23
Не се върти , трагва когато температурата достигне 84 и перките се ключат тогава тръгва веднага и духа студено.Предполагам че е управлението а може и в някой датчик............
#4
Публикувано 27 март 2012 - 12:50
Казваш, че след смяната на темп. датчик нещата са се оправили за няколко дена? С нов ли го смени или втора употреба? Замери ли съпротивленията при различните температури? А също така след самодиагностиката и остраняването на проблема ( в случая замяна на датчик ) изчисти ли грешката от системата?
111.jpg 86,78K
42 Брой сваляния
112.jpg 67,95K
36 Брой сваляния
П.П. Перките при кондензатора не трябва да се въртят постоянно при работещ климатик. Задействат се при достигане на работно налягане 200-220 PSI, и изключват при 120-140 PSI. Идеалното налягане е 180 PSI, или 55 градуса по Целзии температура на кондензация.


П.П. Перките при кондензатора не трябва да се въртят постоянно при работещ климатик. Задействат се при достигане на работно налягане 200-220 PSI, и изключват при 120-140 PSI. Идеалното налягане е 180 PSI, или 55 градуса по Целзии температура на кондензация.
Този пост е редактиран от crush: 27 март 2012 - 12:54
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#5
Публикувано 27 март 2012 - 15:43
Колега чуват ли се странни скърцащи звуци някъде около жабката на колата ? При мен е така ... и то при спрян климатроник , като го пусна пък се чуват леки свиркания от зад таблото ... Странно ?! Дали и при теб е така и какво ли ще е ? Инъче си работи нормално ..
Benz - 5.5 мотора движи !
#6
Публикувано 27 март 2012 - 18:42
Нов е датчика оригинален.Незнам как да замеря температурите при различните налягания.Отстраних всички грешки то копчето ЕС светеше,след изтриване на грешките изгасна и работеше.Чудно ми е защо тръгва когато температурата се повиши.ОЩЕ НЕЩО КОЛАТА Е С ЕДНА ПЕРКА КОЯТО Е ЗАД РАДИАТОРИТЕ,НЕ С ДВЕ ПРЕД ТЯХ.Дали не е някой датчик който не включва перката или компресора.Сега при самодиагностика няма грешки ама и неще да тръгва....
#7
Публикувано 27 март 2012 - 18:43
Не колега не се чува нищо всичко е ок само там съм сменял филтрите скърцаше жабката но не я бяха сложили правилно и после се оправи но там проблем съм нямал...Колега чуват ли се странни скърцащи звуци някъде около жабката на колата ? При мен е така ... и то при спрян климатроник , като го пусна пък се чуват леки свиркания от зад таблото ... Странно ?! Дали и при теб е така и какво ли ще е ? Инъче си работи нормално ..
#8
Публикувано 27 март 2012 - 21:18
Знам, че е една перката, а като се пусне на коя степен се задейства първоначално и изключва ли изобщо все по някое време? Температура при налягания се мери с подходящия инструмент - манометър за 134.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#9
Публикувано 28 март 2012 - 06:16
Първоначално се задейства на по слаба степен,но като изкюча двигателя някъде в града си тръгва на последна степен почва доста да шуми и все едно всичко е наредПосле си минава на по слаба степен..Но на другия ден не иска....
#10
Публикувано 28 март 2012 - 10:34
Това е доста неадекватно поведение на перката. Тя трябва да се пусне след компресора, а не преди него. А и по думите ти аз разбирам, че при изгасен двигател тя продължава да си върти?!
Според мен трябва да се погледнат работните налягания и да се види как е положението там. Гледат се при работа и дали и за колко време се изравняват след изключването на компресора. Посети някой, който наистина разбира от хладилна техника, а не гумаджия с автоматична машина!

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#11
Публикувано 28 март 2012 - 11:07
Е то на входа в Хасково си имат сервиз за автоклиматици,
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 28 март 2012 - 19:44
Благодаря ви ще потарся сервиз но вече се замислям да ходя в пловдив мерцедес сервиз.Колега ходил съм и до тези на входа на хасково няма решение......

#13
Публикувано 04 април 2012 - 17:25
Отново без сервиз се оправиха нещата......Извадих всички букси на климатроника които са под двигателния капак в една кутия имаше малко окисляване може би защото бяха доста мокри и отново ги сложих.Когато пуснах климатроника пак неискаше но след САМОДИАГНОСТИКА показа грешка В1232-Пресостат.Смених го със втора употреба-30 лева(Нов ми поискаха 160) И сега всичко е ОК.Може би е показвал 0 бар налягане и затова не е тръгвал.Не съм пробвал все още извън града как ще е .
#14
Публикувано 13 юли 2012 - 07:25
Колеги аз съм собственик на 124-230це моят климатик е постовен допълнително в Италия и перката ми се върти постоянно /което не знам дали е редно/ с нов деходратор и нужното количество фреон е . На място на ниски обороти е зле /22-24С/ вдигна ли ги обаче си става супер,какво ли да е.
#15
Публикувано 13 юли 2012 - 08:41
постовен допълнително
Звънни на този телефон 0878479964 търси Велизар и ще си решиш проблема.
....работят и в Пловдив.

Този пост е редактиран от Вай Басо: 13 юли 2012 - 08:43
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни