Колко е нормалната температура ?
Started by Тони Александров, 26 Mar 2012 - 18:37:20
39 replies to this topic
#16
Posted 12 April 2012 - 13:21
Бай Василе имам едно приятелче със 124-ка същата като тази която си постнал под коментара и при него перката е хваната от към двигателя и е насочена към радиатора, а при мен си е сложена до радиатора с една пластмаса и няма нищо общо с неговото захващане , а и той е с 2 перки една от пред и една от зад . В неговия случай има виско , а при мен казаха че няма къде да бъде ... ориентирай ме къде да го търся !!!
#17
Posted 12 April 2012 - 17:17
По обяснението разбирам че си с ел. перка, което е напълно възможно, даже е много по-добрия и евтин вариант.
И да търсиш виско, няма да намериш, ако всичко е така както си го обяснил.
И да търсиш виско, няма да намериш, ако всичко е така както си го обяснил.
#18
Posted 12 April 2012 - 18:12
Да и аз съм на това мнение .но не разбирам много много .Днес тестваш перката и се включва на 96-97 и върти първо бавно ,след това се засилва. Дадох и директно ток от акумулатор и тогава си върти прекрасно бързо без проблеми ... мисля че има 2 скорости перката при някъде около 80-85 градуса трябва да се включи и ако не успее да охлади след това превключва на по-бързи обороти към 97градуса ... Има ли такъв вариант или аз си ги фантазирам тези неща И ако не е така може ли някой да ме посъветва какво да направя за да си реша проблема. Благодаря ви много
#19
Posted 13 April 2012 - 08:25
Ако перката не хваната за мотора а за радиатора, е електрическа и както рече Алфонсо е по-добре, от се ка де.
Не бях срещал 202 с ел.....
Не бях срещал 202 с ел.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Posted 13 April 2012 - 09:26
И при мен на С240 е ел. перка и ми направи впечатление ,че нямам малките които са отпред за климатика. А иначе има заготовка за виско на мотора.... Всичко изглежда да е истинско,но знае ли човек може да е имало доработки
#21
Posted 16 April 2012 - 18:28
Сега в крайна сметка къде да търся проблем като съм с ел.перка
#22
Posted 16 April 2012 - 18:42
В мотора и и в управлението и..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 16 April 2012 - 21:32
Охлаждащата ти система се състои от следните неща - радиатор, водна помпа, термостат, виско/ел. перка, антифриз и датчици за управление. Проблема ти е в някое от тези неща, няма къде другаде да е - запушен радиатор, издухана водна помпа, неотварящ термостат, ел. перката или виското не се включват когато трябва или не работят, антифриза ти ако е прекалено рядък.. По принцип и от богата смес на двигателя може да грее повече, но предполагам това не е твоя случай..
Follow your own star...
#24
Posted 16 April 2012 - 23:43
Антифриза е една много много загадъчна съставка
Обърни внимание на нея
Обърни внимание на нея
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#25
Posted 20 April 2012 - 11:56
Колеги, малко се отклонявам от темата обаче искам да попитам в крайна сметка кое е по-добре виско или ел. перка.
Ако гледам по цената виското е 2-3 пъти по скъпа от електрическата. От към повреди на електическата може да се прекъсне жичка, датчик да откаже не се сещам за друго. Виското освен този силикон или там каквото е вътре да му мине времето.
Едно което най-много ме кара да се замисля всички високопроходими джипове изобщо всички джипове който са за оффроуд, а не т.н. шусейки са с виско перки. Предполагам като се закъса с джипа в някоя кал и като му се дава повечко "зор" да излезе виското ще е по-надеждно от ел. перката.
Ако някой е по-навътре по темата моля да кажа и ако греша нещо да ме поправи. Мерси
Ако гледам по цената виското е 2-3 пъти по скъпа от електрическата. От към повреди на електическата може да се прекъсне жичка, датчик да откаже не се сещам за друго. Виското освен този силикон или там каквото е вътре да му мине времето.
Едно което най-много ме кара да се замисля всички високопроходими джипове изобщо всички джипове който са за оффроуд, а не т.н. шусейки са с виско перки. Предполагам като се закъса с джипа в някоя кал и като му се дава повечко "зор" да излезе виското ще е по-надеждно от ел. перката.
Ако някой е по-навътре по темата моля да кажа и ако греша нещо да ме поправи. Мерси
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!
#26
Posted 21 April 2012 - 09:08
в крайна сметка кое е по-добре виско или ел. перка.
електрическа и както рече Алфонсо е по-добре, от се ка де.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Posted 22 April 2012 - 14:54
бай Василе какво би ме посъветвал да погледна първо , като евентуален проблем !? От къде да започна с отстраняването на проблем за да не правя безсмислени маневри и да купувам ненужни материали . Обръщам се към теб защото много ми помогна с стоп машинката за АБС преди време и си ги чаткаш нещата
#28
Posted 22 April 2012 - 21:15
Ами не съм 100% наясно как е вързана при твоя модел, но бих потърсил датчика който и каза кога да тръгне.
Я първо и намери буксата на перката , откачи я и и дай директен ток, да видиме дали ще зафучи.
Я първо и намери буксата на перката , откачи я и и дай директен ток, да видиме дали ще зафучи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Posted 23 April 2012 - 14:46
Да това с директния ток към перката го правих ... и си върти като откачена , перката си е 6. Търсих и датчик ама не можах да го намеря !!!
#30
Posted 23 April 2012 - 20:52
Махни пластмасовият капак на челото на мотора и перни едно кадро....там трябва да е, предполагам син на цвят с двойна букса.
Вадиш му буксата наполовина /колкото да се виждат пиновете/ и ги допираш и двата с нещо метално.
Ако тръгне , датчика е...ако не , търсиш релето, него и дали идва ток до него.
Вадиш му буксата наполовина /колкото да се виждат пиновете/ и ги допираш и двата с нещо метално.
Ако тръгне , датчика е...ако не , търсиш релето, него и дали идва ток до него.
Edited by бай Васил, 23 April 2012 - 20:56 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users