Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Колко е нормалната температура ?


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 12 април 2012 - 13:21

Бай Василе имам едно приятелче със 124-ка същата като тази която си постнал под коментара и при него перката е хваната от към двигателя и е насочена към радиатора, а при мен си е сложена до радиатора с една пластмаса и няма нищо общо с неговото захващане , а и той е с 2 перки една от пред и една от зад . В неговия случай има виско , а при мен казаха че няма къде да бъде ... ориентирай ме къде да го търся !!!
  • 0

#17 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2012 - 17:17

По обяснението разбирам че си с ел. перка, което е напълно възможно, даже е много по-добрия и евтин вариант.
И да търсиш виско, няма да намериш, ако всичко е така както си го обяснил.
  • 0

#18 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 12 април 2012 - 18:12

Да и аз съм на това мнение .но не разбирам много много .Днес тестваш перката и се включва на 96-97 и върти първо бавно ,след това се засилва. Дадох и директно ток от акумулатор и тогава си върти прекрасно бързо без проблеми ... мисля че има 2 скорости перката при някъде около 80-85 градуса трябва да се включи и ако не успее да охлади след това превключва на по-бързи обороти към 97градуса ... Има ли такъв вариант или аз си ги фантазирам тези неща И ако не е така може ли някой да ме посъветва какво да направя за да си реша проблема. Благодаря ви много
  • 0

#19 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 април 2012 - 08:25

Ако перката не хваната за мотора а за радиатора, е електрическа и както рече Алфонсо е по-добре, от се ка де. ;)

Не бях срещал 202 с ел.....
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#20 MBC250D

MBC250D

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB-C240T

Публикувано 13 април 2012 - 09:26

И при мен на С240 е ел. перка и ми направи впечатление ,че нямам малките които са отпред за климатика. А иначе има заготовка за виско на мотора.... Всичко изглежда да е истинско,но знае ли човек може да е имало доработки :)
  • 0

#21 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 16 април 2012 - 18:28

Сега в крайна сметка къде да търся проблем като съм с ел.перка :):):)
  • 0

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2012 - 18:42

В мотора и и в управлението и..;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 април 2012 - 21:32

Охлаждащата ти система се състои от следните неща - радиатор, водна помпа, термостат, виско/ел. перка, антифриз и датчици за управление. Проблема ти е в някое от тези неща, няма къде другаде да е - запушен радиатор, издухана водна помпа, неотварящ термостат, ел. перката или виското не се включват когато трябва или не работят, антифриза ти ако е прекалено рядък.. По принцип и от богата смес на двигателя може да грее повече, но предполагам това не е твоя случай..
  • 0
Follow your own star...

#24 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 16 април 2012 - 23:43

Антифриза е една много много загадъчна съставка :)
Обърни внимание на нея :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#25 IcoPetrov

IcoPetrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Какво му трябва на човека?
    Нафта и километри :)
  • Автомобил:
    C250TD/06/1998

Публикувано 20 април 2012 - 11:56

Колеги, малко се отклонявам от темата обаче искам да попитам в крайна сметка кое е по-добре виско или ел. перка.
Ако гледам по цената виското е 2-3 пъти по скъпа от електрическата. От към повреди на електическата може да се прекъсне жичка, датчик да откаже не се сещам за друго. Виското освен този силикон или там каквото е вътре да му мине времето.
Едно което най-много ме кара да се замисля всички високопроходими джипове изобщо всички джипове който са за оффроуд, а не т.н. шусейки са с виско перки. Предполагам като се закъса с джипа в някоя кал и като му се дава повечко "зор" да излезе виското ще е по-надеждно от ел. перката.
Ако някой е по-навътре по темата моля да кажа и ако греша нещо да ме поправи. Мерси
  • 0
Не може да казват за MERCEDES, че приличал на нещо каквото и да е то...!!! Понеже не може майка ВИ да прилича на ВАС, а ВИЕ приличате на НЕЯ!!!

#26 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2012 - 09:08

в крайна сметка кое е по-добре виско или ел. перка.


електрическа и както рече Алфонсо е по-добре, от се ка де. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#27 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 22 април 2012 - 14:54

бай Василе какво би ме посъветвал да погледна първо , като евентуален проблем !? От къде да започна с отстраняването на проблем за да не правя безсмислени маневри и да купувам ненужни материали . Обръщам се към теб защото много ми помогна с стоп машинката за АБС преди време и си ги чаткаш нещата :)
  • 0

#28 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2012 - 21:15

Ами не съм 100% наясно как е вързана при твоя модел, но бих потърсил датчика който и каза кога да тръгне.

Я първо и намери буксата на перката , откачи я и и дай директен ток, да видиме дали ще зафучи.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#29 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 23 април 2012 - 14:46

Да това с директния ток към перката го правих ... и си върти като откачена , перката си е 6. Търсих и датчик ама не можах да го намеря !!!
  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2012 - 20:52

Махни пластмасовият капак на челото на мотора и перни едно кадро....там трябва да е, предполагам син на цвят с двойна букса.

Вадиш му буксата наполовина /колкото да се виждат пиновете/ и ги допираш и двата с нещо метално.

Ако тръгне , датчика е...ако не , търсиш релето, него и дали идва ток до него.

Този пост е редактиран от бай Васил: 23 април 2012 - 20:56

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни