Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Емблема на багажник - демонтаж, смяна


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 23 март 2012 - 21:48

Здравейте момчета...

За съжаление вчера осъмнах със счупена емблема на багажника (CLK 200 преди фейслифта). Вероятно някое хлапе се бе опитвало да я свали, но беше счупил горният лъч от звездата и захвърлил върху багажника/стъклото кръгчето от емблемата....

По съвет на Лилоф ще си закупя емблема от Ивайджет и без това са ми наблизо като локация. Проблема е в това, че днес опитах да демонтирам нацяло емблемата, за да останат само 3-те дупки, към които са прикрепя новата емблема.
След кратка и внимателна битка да не нараня боята или лака, се оказва че свалянето на централната част от емблемата - точно там където е закрепена за багажника посредством 3-те дупки е доста трудна задача. Тоест в момента от емблемата е останала само централната част и по никакъв начин не поддава да я сваля.

Ще съм благодарен, ако някой даде съвет или направо изкара готова рецепта.

ПП: Потърсих из форума, но за съжаление не попаднах на тема за демонтиране..

Мерси предварително на всички
  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 00:09

Tи пък, толкова ли ти е трудно??? Сменял съм емблемата на багажника на същото ЦЛК на една приятелка и на бившата ми очиларка, тя така си дойде със счупена емблема.
И двата пъти използвах тънка отверка, която внимателно вкарах под остатъците от емблемата и с леко напъване емблемата излиза без проблеми. Има вариант обаче, ако някога някой е сменявал тази емблема, при поставянето на новата да е използвал лепило, тогава вече ще ти е по-трудно да я свалиш.
  • 0

#3 piskunin

piskunin

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1999 Clk 200 Kompressor

Публикувано 24 март 2012 - 00:16

Ами да доста е трудно, ако използвам желязна отвертка 100% ще се надере боята, отпора наистина е голям и подозирам, че е слагано лепило!

Отностно варианта с кората ще го опитвам последно, защото нито имам идея как се сваля нито после как се монтира, до колкото виждам и е с някакви като тапи, които могат да се счупят при демонтажа + това не е сигурно дали ще има възможнот дори да се свали да се бутне отвътре.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 02:28

Корда или здрав конец. Аз така свалях моята. Буташ м/у лъчите и дърпаш леко, в един момент почва да става по-лесно ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 09:27

А тапите на кората са пластмасови нитове. Издърпваш внимателно с отвертка вътрешната част (без да я вадиш цялата, само я издърпваш) и след това изваждаш целия нит. Когато сърцевината е издърпана вътрешната му част е по-тънка и излиза лесно. Вадиш ги един по един и помни къде са били, защото аз като свалях кората, след това ми остана един и така и не можах да намеря от къде е. А там, където е бутона за лампата на багажника има една пластмасова гайка. Сваля се и триъгълникът и се отвива един болт там, където е държача на триъгълника... има малко хватка с него, ама съм сигурен, че ако тръгнеш да сваляш, ще се ориентираш. Важното е, че тия пластмасовите крепежи не се чупят при демонтаж, както тези на корите на вратите, така че е 100% безопасно да се свали.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#6 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 13:00

Както Лилов ти е казал, корда, конец за зъби, или каквото се сетиш, но да е здраво.
Емблемата се държи на двойно-залепващо тиксо, това е начина да я махнеш. После тиксото го изчовъркай с нещо.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 18:52

Две емблеми съм сменявал на 210 и на 208, но нито една от тях не се държеше на тиксо :blink
Това с тиксото ми звучи малко афтърмаркет ;)
  • 0

#8 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 24 март 2012 - 19:20

На Цетката (комби) й сменяха емблемата - има дупки с пластмасови шайби в тях и като влезат трите шишчета от самата емблема вътре - МНОГО трудно излизат. Няма лепило или тиксо освен ако не е афтърмаркет.
  • 3

#9 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2012 - 20:10

На Цетката (комби) й сменяха емблемата - има дупки с пластмасови шайби в тях и като влезат трите шишчета от самата емблема вътре - МНОГО трудно излизат. Няма лепило или тиксо освен ако не е афтърмаркет.


Баш така е!!! :coolgrin
Оригиналното захващане е по описания от Блонд начин, всички други тикса, лепила и т.н. са следзаводски "подобрения"
  • 1

#10 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2012 - 16:44

Да бе, баш така е както вие казвате... хахахах

Оригинално са с лепенки на 3М, (казах тиксо, за да не се налага да обяснявам)
По принцип са с двойни лепенки на 3М, не си мислете, че се държат само на 3-те пласмасови нитчета.
  • 0

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#11 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 25 март 2012 - 18:39

Не знам дали ще помогна с нещо, но и на W140 задната емблема се вкарва в 3 малки дупчици с пластмасови шайби.
Няма никакви лепила и лепенки.
Предполагам и при другите модели и същото.
  • 1

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2012 - 19:23

Триф, моята също я купих от Балканстар и нямаше двойнозалепващо.
Нито оригиналната, която беше на капака беше със някаква лепенка.
  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2012 - 19:44

И двете емблеми, които съм сменявал съм ги купувал оригинални, едната от Ивайджет, другата от БС, и на двете НЯМАШЕ никакви самозалепващи истории било то и на 3М, буквичките с модела може да са с такава лепенка, но голямата емблема в центъра на багажника се захваща само и единствено с трите пластмасови нитчета, които са ужасно здрави мецду другото ;)
  • 1

#14 Hooligan

Hooligan

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1553 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. M-Class (W164) 350 CDI Facelift
    2. CLK-Class (W208) - Продаден
    3. C-Class (W203) - Продаден
    4. C-Class (W202) - Продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 11:29

Охоо, по спокойно де, чак пък и плюсчета, си надали, по полека де, явно има и от двата вида...
Ма това не ви минава през главите?!? Тия, които съм сменял аз и съм взимал (оригинални разбира се) дори и моята в момента е с лепенки на 3м от вътре...

Не ми се мисли ако ги нямаше, колко мръсотия и пясък щеше да се набие под емблемата за един сезон, и какво щеше да се случи на боята под нея... :)
втора емблема под нея :) ха ха
  • 2

Ignore list: fiveq, Наско, krasch


#15 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 26 март 2012 - 18:58

Трифоне, в грешка си - няма лепило на звездата на багажника! Лепило или двойнолепяща лента има на обозначаващия модела знак, но не и на звездата, тя е с втулки. В EPC-то пише като има лепило, обърни внимание на скийншота номер 86 и 98 са с лепило.
А не се набива с мръсотия под емблемата, защото я правят с извивката на капака и щифтовете държат наистина много здраво.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  RearStar.JPG   65,92K   36 Брой сваляния

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни