Емблема на багажник - демонтаж, смяна
Started by piskunin, 23 Mar 2012 - 21:48:57
25 replies to this topic
#1
Posted 23 March 2012 - 21:48
Здравейте момчета...
За съжаление вчера осъмнах със счупена емблема на багажника (CLK 200 преди фейслифта). Вероятно някое хлапе се бе опитвало да я свали, но беше счупил горният лъч от звездата и захвърлил върху багажника/стъклото кръгчето от емблемата....
По съвет на Лилоф ще си закупя емблема от Ивайджет и без това са ми наблизо като локация. Проблема е в това, че днес опитах да демонтирам нацяло емблемата, за да останат само 3-те дупки, към които са прикрепя новата емблема.
След кратка и внимателна битка да не нараня боята или лака, се оказва че свалянето на централната част от емблемата - точно там където е закрепена за багажника посредством 3-те дупки е доста трудна задача. Тоест в момента от емблемата е останала само централната част и по никакъв начин не поддава да я сваля.
Ще съм благодарен, ако някой даде съвет или направо изкара готова рецепта.
ПП: Потърсих из форума, но за съжаление не попаднах на тема за демонтиране..
Мерси предварително на всички
За съжаление вчера осъмнах със счупена емблема на багажника (CLK 200 преди фейслифта). Вероятно някое хлапе се бе опитвало да я свали, но беше счупил горният лъч от звездата и захвърлил върху багажника/стъклото кръгчето от емблемата....
По съвет на Лилоф ще си закупя емблема от Ивайджет и без това са ми наблизо като локация. Проблема е в това, че днес опитах да демонтирам нацяло емблемата, за да останат само 3-те дупки, към които са прикрепя новата емблема.
След кратка и внимателна битка да не нараня боята или лака, се оказва че свалянето на централната част от емблемата - точно там където е закрепена за багажника посредством 3-те дупки е доста трудна задача. Тоест в момента от емблемата е останала само централната част и по никакъв начин не поддава да я сваля.
Ще съм благодарен, ако някой даде съвет или направо изкара готова рецепта.
ПП: Потърсих из форума, но за съжаление не попаднах на тема за демонтиране..
Мерси предварително на всички
#2
Posted 24 March 2012 - 00:09
Tи пък, толкова ли ти е трудно??? Сменял съм емблемата на багажника на същото ЦЛК на една приятелка и на бившата ми очиларка, тя така си дойде със счупена емблема.
И двата пъти използвах тънка отверка, която внимателно вкарах под остатъците от емблемата и с леко напъване емблемата излиза без проблеми. Има вариант обаче, ако някога някой е сменявал тази емблема, при поставянето на новата да е използвал лепило, тогава вече ще ти е по-трудно да я свалиш.
И двата пъти използвах тънка отверка, която внимателно вкарах под остатъците от емблемата и с леко напъване емблемата излиза без проблеми. Има вариант обаче, ако някога някой е сменявал тази емблема, при поставянето на новата да е използвал лепило, тогава вече ще ти е по-трудно да я свалиш.
#3
Posted 24 March 2012 - 00:16
Ами да доста е трудно, ако използвам желязна отвертка 100% ще се надере боята, отпора наистина е голям и подозирам, че е слагано лепило!
Отностно варианта с кората ще го опитвам последно, защото нито имам идея как се сваля нито после как се монтира, до колкото виждам и е с някакви като тапи, които могат да се счупят при демонтажа + това не е сигурно дали ще има възможнот дори да се свали да се бутне отвътре.
Отностно варианта с кората ще го опитвам последно, защото нито имам идея как се сваля нито после как се монтира, до колкото виждам и е с някакви като тапи, които могат да се счупят при демонтажа + това не е сигурно дали ще има възможнот дори да се свали да се бутне отвътре.
#4
Posted 24 March 2012 - 02:28
Корда или здрав конец. Аз така свалях моята. Буташ м/у лъчите и дърпаш леко, в един момент почва да става по-лесно
#5
Posted 24 March 2012 - 09:27
А тапите на кората са пластмасови нитове. Издърпваш внимателно с отвертка вътрешната част (без да я вадиш цялата, само я издърпваш) и след това изваждаш целия нит. Когато сърцевината е издърпана вътрешната му част е по-тънка и излиза лесно. Вадиш ги един по един и помни къде са били, защото аз като свалях кората, след това ми остана един и така и не можах да намеря от къде е. А там, където е бутона за лампата на багажника има една пластмасова гайка. Сваля се и триъгълникът и се отвива един болт там, където е държача на триъгълника... има малко хватка с него, ама съм сигурен, че ако тръгнеш да сваляш, ще се ориентираш. Важното е, че тия пластмасовите крепежи не се чупят при демонтаж, както тези на корите на вратите, така че е 100% безопасно да се свали.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Posted 24 March 2012 - 13:00
Както Лилов ти е казал, корда, конец за зъби, или каквото се сетиш, но да е здраво.
Емблемата се държи на двойно-залепващо тиксо, това е начина да я махнеш. После тиксото го изчовъркай с нещо.
Емблемата се държи на двойно-залепващо тиксо, това е начина да я махнеш. После тиксото го изчовъркай с нещо.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#7
Posted 24 March 2012 - 18:52
Две емблеми съм сменявал на 210 и на 208, но нито една от тях не се държеше на тиксо
Това с тиксото ми звучи малко афтърмаркет
Това с тиксото ми звучи малко афтърмаркет
#8
Posted 24 March 2012 - 19:20
На Цетката (комби) й сменяха емблемата - има дупки с пластмасови шайби в тях и като влезат трите шишчета от самата емблема вътре - МНОГО трудно излизат. Няма лепило или тиксо освен ако не е афтърмаркет.
#9
Posted 24 March 2012 - 20:10
На Цетката (комби) й сменяха емблемата - има дупки с пластмасови шайби в тях и като влезат трите шишчета от самата емблема вътре - МНОГО трудно излизат. Няма лепило или тиксо освен ако не е афтърмаркет.
Баш така е!!!
Оригиналното захващане е по описания от Блонд начин, всички други тикса, лепила и т.н. са следзаводски "подобрения"
#10
Posted 25 March 2012 - 16:44
Да бе, баш така е както вие казвате... хахахах
Оригинално са с лепенки на 3М, (казах тиксо, за да не се налага да обяснявам)
По принцип са с двойни лепенки на 3М, не си мислете, че се държат само на 3-те пласмасови нитчета.
Оригинално са с лепенки на 3М, (казах тиксо, за да не се налага да обяснявам)
По принцип са с двойни лепенки на 3М, не си мислете, че се държат само на 3-те пласмасови нитчета.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#11
Posted 25 March 2012 - 18:39
Не знам дали ще помогна с нещо, но и на W140 задната емблема се вкарва в 3 малки дупчици с пластмасови шайби.
Няма никакви лепила и лепенки.
Предполагам и при другите модели и същото.
Няма никакви лепила и лепенки.
Предполагам и при другите модели и същото.
#12
Posted 25 March 2012 - 19:23
Триф, моята също я купих от Балканстар и нямаше двойнозалепващо.
Нито оригиналната, която беше на капака беше със някаква лепенка.
Нито оригиналната, която беше на капака беше със някаква лепенка.
#13
Posted 25 March 2012 - 19:44
И двете емблеми, които съм сменявал съм ги купувал оригинални, едната от Ивайджет, другата от БС, и на двете НЯМАШЕ никакви самозалепващи истории било то и на 3М, буквичките с модела може да са с такава лепенка, но голямата емблема в центъра на багажника се захваща само и единствено с трите пластмасови нитчета, които са ужасно здрави мецду другото
#14
Posted 26 March 2012 - 11:29
Охоо, по спокойно де, чак пък и плюсчета, си надали, по полека де, явно има и от двата вида...
Ма това не ви минава през главите?!? Тия, които съм сменял аз и съм взимал (оригинални разбира се) дори и моята в момента е с лепенки на 3м от вътре...
Не ми се мисли ако ги нямаше, колко мръсотия и пясък щеше да се набие под емблемата за един сезон, и какво щеше да се случи на боята под нея...
втора емблема под нея ха ха
Ма това не ви минава през главите?!? Тия, които съм сменял аз и съм взимал (оригинални разбира се) дори и моята в момента е с лепенки на 3м от вътре...
Не ми се мисли ако ги нямаше, колко мръсотия и пясък щеше да се набие под емблемата за един сезон, и какво щеше да се случи на боята под нея...
втора емблема под нея ха ха
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#15
Posted 26 March 2012 - 18:58
Трифоне, в грешка си - няма лепило на звездата на багажника! Лепило или двойнолепяща лента има на обозначаващия модела знак, но не и на звездата, тя е с втулки. В EPC-то пише като има лепило, обърни внимание на скийншота номер 86 и 98 са с лепило.
А не се набива с мръсотия под емблемата, защото я правят с извивката на капака и щифтовете държат наистина много здраво.
А не се набива с мръсотия под емблемата, защото я правят с извивката на капака и щифтовете държат наистина много здраво.
Attached Files
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users