Здравейте.
Колата е 200Е,89г,мотор102,има и газова инсталация.
Проблема:почти по едно и също време оборотите на бензин и на газ започнаха да играят(750-1500)Първо при работа на бензин.Сутрин пали от раз,обороти 750,при натискане на педала скачат на 1500 и започват да спадат много бавно,трябва да изфорсирам колата и тогава спадат по бързо.Аз много,много не съм в час,но с един приятел(майстор)почистихме клапата(качва се до горе),около нея,смазахме лостчетата.Сега оборотите спадат сравнително по-бързо но още не е както трябва(според мен)Това което ме смущава е:например колата си поддържа 750-800 оборота и при съвсем леко докосване на педала на газта(не натискане) се вдигат плавно до към1300-1500.
Когато карам на газ един път няма ниски обороти,друг път всичко е нормално!!На моменти.
За сега избягвам да я карам на газ докато не се оправи проблема на бензин и тогава ще я мисля.Някакви насоки?Благодаря предварително.
200Е,89г - Високи обороти,играят
Започната от tany, 23 мар 2012 - 14:03:21
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 март 2012 - 14:03
#2
Публикувано 23 март 2012 - 21:45
Моторчето за празния ход. Имам теми в 124 проблеми и ремонти , сваляш чистиш на ултразвукова вана ,монтираш и ако колата е добре ,то ще е за кратко ,отиваш в Ауто+ даваш 200 пари ,монтираш го и заспива.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 24 март 2012 - 10:01
Клапата има една пружинка,май е паднала.Пружинката се намира на кофти място.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 24 март 2012 - 15:02
ХаРи,не можах да намеря Вашата тема за моторчето за празния ход.
#5
Публикувано 24 март 2012 - 19:13
Добре чети ся ... моторчето за празен ход се намира под смукателния колектор в задния край (към купето) захванат е в гумен маншон и има една буксичка с две крачета. Та откачаш буксата и дърпаш мотора заедно с маншона и като го извадиш, го занасяш до някой голям сервиз с ултразвукова вана. За 5-10лв да ти го промият и го монтираш обратно. Би трябвало да има осезаемо подобрение, ако е така значи там ти е бил проблема ,но промивката не го решава напълно ,не се знае колко време ще кара и най-вероятно ще трябва да си купиш нов.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 25 март 2012 - 14:40
Между другото,на самото моторче има едно пластмасово,кръгло,което може да се върти(егати обяснението)
То за какво служи?
То за какво служи?
#7
Публикувано 26 март 2012 - 08:21
Това е байпасен отвор за преминаващия въздух,от него можеш да дорегулираш оборотите.Естествено първо трябва да си сигурен че моторчето е наред.
#8
Публикувано 26 март 2012 - 08:43
Виж дали контакта щраква на вилката с жилото на газта. На вилката където е вързано жилото на газта има едно микро ключе ,което трябва да щраква ,когато си на празен ход т.е. не си дал газ. Самата вилка го натиска ,провери го и него!
NO PAIN - NO GAIN!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни