W126 500 Мотора загрява
Started by rasimkara, 21 Mar 2012 - 11:47:52
23 replies to this topic
#1
Posted 21 March 2012 - 11:47
Здравейте колеги . От 3 4 дни се мъча с проблема на моята пура, която ме изкара извън релси Колата нямаше никакви проблеми с вдигане на градусите при спокойно каране и задръствания темперетурата се вдигаше до 100гр. Но сега не е така ! Връштам се от Хасково и забелязвам как лека по лека се вдигат градусите минават 100 и стигат до 110гр. А скороста е 140-160 почна да приближава 120гр. и включих парното на макс и така си дойдой до София като градусите варираха между 100-110. Колата е с газова уредба ,но не съм я карал с газ точно тогава ,а я карам от време на време. Прибрах се изхвърли водата,налях покарах я малко пак я изхвърли и така . Свалих термостата пак я изхвърли..... капачката е наред ,термостата си бачка,виското е заварено(и тук не е проблема), свалих водната помпа нямах време да я поогледам дълго време ,защото имах работа но на първо четене нямаше повреда ..... Водата я изхвърля не само когато я загася а и когато работи Някой да има някакви идеи какво може да е ? Забравих да кажа че мястото където духа перката е ледено студена,а маркучите горещи и от двете страни
#2
Posted 21 March 2012 - 14:38
май май си запушил радиатора.
като го пипаш на ръка има студени участъци, така ли?
Другия вариянт е лошо обезвъздушаване заради запушване на най-горното тънко маркуче от охладителната система. продухай го с уста. ако минава въздух, почвай да мислиш радиатора.
не е добре да караш без термостат (защото водата върти и през малкия и през големия кръг 50:50, а с термостата ще върти само през големия.
А това с виското хич не е добре. По късно ще ти напиша защо.
като го пипаш на ръка има студени участъци, така ли?
Другия вариянт е лошо обезвъздушаване заради запушване на най-горното тънко маркуче от охладителната система. продухай го с уста. ако минава въздух, почвай да мислиш радиатора.
не е добре да караш без термостат (защото водата върти и през малкия и през големия кръг 50:50, а с термостата ще върти само през големия.
А това с виското хич не е добре. По късно ще ти напиша защо.
#3
Posted 21 March 2012 - 17:31
Да Боян е прав! Провери за запушване в радиатора и за въздух в системата,но аз мисля че е запушен радиатора. Провери го хубаво и ако е запушен опитай да източиш сегашния антифриз и да напълниш системата с оцет има и добавки за прочистване ,остави я да загрее и да го развърти хубаво. Източваш го и пак наливаш оцет и вода и пак да загрее и така 3-4 пъти ,докато не излезе само чиста течност. После ако е ОК си наливаш антифриз и си сиркаш. Ако обаче не стане и така сваляш радиатора и на промивки яко ,докато не започне да тече както трябва. Пиши какво става.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Posted 21 March 2012 - 18:31
Напълно съгласен с Хари и Боян Мислех и аз да помогна , че видях темата като я пусна , но бях в лекции и не ми се пишеше
Успех , поне времето е хубаво и ще е приятно чистенето на радиатора
След това притегни скобите , но не ги притягай зверската
Лека работа
Успех , поне времето е хубаво и ще е приятно чистенето на радиатора
След това притегни скобите , но не ги притягай зверската
Лека работа
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Posted 22 March 2012 - 09:16
Ей сега съботата ,ще му покажа на тоя радиатор как ще го отпуша Мерси много ,ще пробвам : ))))))))))))
#6
Posted 22 March 2012 - 11:28
Има малък вариант и термостата да не отваря.Тета на радиатора е да му откочиш маркучите и да налееш вода,като тя трябва веднага да изтече от другий край.Получили се зяабавяне в изтичането,работата е ясна.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Posted 23 March 2012 - 11:40
Ако е запушен на 30-40% пак изтича бързо
Лошото е че тва с оцете рядко работи, особено ако е запушен от варовик, който е станал на дебело.
Тука имам един дядка в квартала, който сваля пластмасовите казанчета и с едни шишове ги чисти ламелите. Ама тва екъртовски труд.....
пробвай рецептата на хари първо, дано се отпуши
Лошото е че тва с оцете рядко работи, особено ако е запушен от варовик, който е станал на дебело.
Тука имам един дядка в квартала, който сваля пластмасовите казанчета и с едни шишове ги чисти ламелите. Ама тва екъртовски труд.....
пробвай рецептата на хари първо, дано се отпуши
#8
Posted 24 March 2012 - 22:05
Имам добра новина Отидох при колата днес ,свалих радиатора и.... Сложих му оцет 1 литър и след него Мистър Пропър за отпушване на сифони и канали и още работи След това сложих вода и почнах да чакам. След около 1 час отидох до автомивка и със силна водоструйка измих изцяло отвън и през тръбичките, навсякъде блесна Запалих вдигна 100 градуса и си викам ...... да му се " невиди " толкова се мъчих и гледам само как падат и на 80 се спряха и няма мърдане Благодаря ви много за помощта и ще черпя
#9
Posted 25 March 2012 - 07:58
Гледам че си от София ,защо не наминеш на някоя от срещите на клуба да пием по кафе и да се нарадваме на машинката. Радвам се ,че си решил проблема.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 25 March 2012 - 17:08
Кога ? И как мога? Даже много бих искал Имам и един приятел който има 300SDL Turbodiesel USA изпълнение което е много добро и ще се радвам да се видим : )))
#11
Posted 25 March 2012 - 18:34
Чак завиждам колко много пури има в София, а тука в Пловдив буквално само аз и един колега се засичаме по улиците - други пури, ако има са в гаражи или просто никъде, а е толкова яко като видиш такава кола на пътя да мине покрай теб - направо получавам оргазъм И понеже рядко ми се случва да стана свидетел на друга - като карам и минавам покрай сграда с витрини се оглеждам ахахаах
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#12
Posted 25 March 2012 - 21:10
http://forums.mbclub...82%D0%B8%D1%8F/Кога ? И как мога? Даже много бих искал Имам и един приятел който има 300SDL Turbodiesel USA изпълнение което е много добро и ще се радвам да се видим : )))
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Posted 26 March 2012 - 01:09
тва недей много да го правиш, че ми свършиха предните капаци и брони за пурите....И понеже рядко ми се случва да стана свидетел на друга - като карам и минавам покрай сграда с витрини се оглеждам ахахаах
По същия начин, един мой приятел, на който дадох чочоне калниците, се кефил у една витрина на "уж чочонето" и внезапно видял че колата във витрината удря кофа....
ужас...
#14
Posted 26 March 2012 - 09:13
Добре беше за сутришно настроение.тва недей много да го правиш, че ми свършиха предните капаци и брони за пурите....
По същия начин, един мой приятел, на който дадох чочоне калниците, се кефил у една витрина на "уж чочонето" и внезапно видял че колата във витрината удря кофа....
ужас...
Малко весело за сметка на някой друг.
Никога не оставям магарето си в калта.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users