Mercedes 320CE Предни Шарнири
Started by saitov, 16 Mar 2012 - 00:38:57
20 replies to this topic
#1
Posted 16 March 2012 - 00:38
Дойде време за смяната на шарнир на купе 320 от 95-та година. Като отидох днеска в сервиза се оказа, че на моя модел, за да се смени шарнир трябва да се смени и носач защото идвали комплект и шарнира не можел да се сменя. Според балкан стар това също е така и носачите са незаменими, ако колата има спортно окачване. Моята кола го няма като екстра спорното окачване според вин декодера на форума ни. Цената за два носача и всички тампони и шарнири ми се стори бая голяма. Някой може ли да предложи алтернатива и историята с не сменяемия вярна ли е? Колата се използва за дълги пътувания с висока скорост така че не се допуска компромис на надеждността. Благодаря предварително!
ПС. четох други теми, но мисля че там не се говореше за същото нещо
ПС. четох други теми, но мисля че там не се говореше за същото нещо
#2
Posted 16 March 2012 - 08:33
Само шарнири се сменят.......как така не можело.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Posted 16 March 2012 - 08:53
Ми така били направени на моята че не се разделят шарнир и носач.
#4
Posted 16 March 2012 - 09:06
Няма такъв филм при твоя модел. Шарнира се избива и се набива новия...
Я навий колелото и го снимай....
....да опитаме да спестим от парите ти.
Я навий колелото и го снимай....
....да опитаме да спестим от парите ти.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Posted 16 March 2012 - 09:07
Има такива носачи направо шарнир и носач на едно,но доколкото знам тези носачи се монтират само на Чочонето.
Ти не би трябвало да си с такъв носач ако не са сменяни допълнително.
Провери пак при човек който знае какво да гледа.
Ти не би трябвало да си с такъв носач ако не са сменяни допълнително.
Провери пак при човек който знае какво да гледа.
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Posted 16 March 2012 - 09:19
НЕ е лъжа.На 124-ка с АМГ пакет,носачите са с незаменяеми шарнири.Сигурно при него пак е така.Шарнира му е около 5-8мм по-малък от стандартен шарнир.Дори и да го избиеш няма как да го пъхнеш вътре.440лв/бр ми искаха.С намалението 400лв.Един колега от форма си продаваше колата на части,защото правеше Г-класа,че от него ги взех за 15лв/бр и им смених шарнирите.Вземай носачи от каквато 124-ка намериш(без 4 матик,че там май е различно).
#7
Posted 16 March 2012 - 09:24
Да при 4 матика е различно, но и при други машини с АМГ доработки се заменя шарнира.
Снимка да видиме ....и дано Пацо 300 погледне темата.
п.с
Имам желание да му спестим някой лев на колегата.
Снимка да видиме ....и дано Пацо 300 погледне темата.
п.с
Имам желание да му спестим някой лев на колегата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Posted 16 March 2012 - 18:12
Днеска още един сервиз потвърди историята с шарнирите. Ето снимки да видите и вие за какво точно става въпрос.
Attached Files
#9
Posted 16 March 2012 - 18:19
За това говорех.Колко парички ти искаха на теб?
Хващай два носача за по 15-20лв и купувай нормални шарнири.Иначе по нашите пътища да се дават по 400лв за носач не е работа.
Хващай два носача за по 15-20лв и купувай нормални шарнири.Иначе по нашите пътища да се дават по 400лв за носач не е работа.
#10
Posted 16 March 2012 - 18:28
Ми парички оригинални от Балканстар по 860 лева броя. Иначе не искам да ги сменям с нормални, защото искам да съхраня автентичността на колата. Засега търсим други оригинални носачи просто на по-друга цена
#11
Posted 16 March 2012 - 18:41
Ако намериш 3.2 купе на части - драсни едно Лс .. трябват ми някой неща
Аз от доста време търся ( 2 - 3 месеца ) и досега не съм намерил .. дано ти имаш по голям късмет
иначе решението на проблема колегите са ти го казали .. нормални шарнири и това е
Колкото до съхранението - напълно те разбирам
Аз от доста време търся ( 2 - 3 месеца ) и досега не съм намерил .. дано ти имаш по голям късмет
иначе решението на проблема колегите са ти го казали .. нормални шарнири и това е
Колкото до съхранението - напълно те разбирам
Edited by Наско, 16 March 2012 - 18:42 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12
Posted 16 March 2012 - 20:01
при твоя модел.
Ти не би трябвало да си с такъв носач
E , айде де.
Оправията е...добър стругарофрезист....отваряне........ ако е възможно оправяне на ябълката.......качествени втулки и капсуловка.
Добър майстор ли е, ще го направи здрав като нов!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 17 March 2012 - 00:03
Ми парички оригинални от Балканстар по 860 лева броя.
Баси мамата 860лв за брой това да не е Audi S8 бе, тия откачиха тотално.
А аз живеех досега с убеждението че 124-ката е здрава и ЕВТИНА за поддръжка
Колега съвета ми е ако наистина държиш да монтираш същите носачи, да ги търсиш внос от щатско или от ЮК.
#14
Posted 17 March 2012 - 00:48
Бе тя колата си е здрава все пак този шарнир от 17 години е по улиците и водата и силната немска луга. Просто малко гадно са го направили че не се сменя само шарнир. Иначе тази цена 860лв броя е поне със всички тампони и шарнир и болтове и тн. Все пак не оправдава цената му де, но поне като се смени ще заспи за следващите 15 години
#15
Posted 17 March 2012 - 01:24
Направо ще ме разсипите.Какъв стругар,като шарнира е по-голям от цялото желязо дето трябва да се набие.Освен това е под ъгъл.
Не знам каква автентичност търсиш на 320це,като това даже не е оригиналният носач за модела.
Не знам каква автентичност търсиш на 320це,като това даже не е оригиналният носач за модела.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users