Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Индикация ДВГ


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2012 - 18:38

Колеги много лош късмет ме сполетя днес.Ходих в Дарс Ауто (Сливенския дилър на Мерцедес) за смяна на термостат и маркучи за горивото (нафтата).Исках да я направят там ,понеже е оторизиран сервиз и с тези неща шега не бива.Смениха нещата ,термостата големия сега е перфектен държи около 80гр. ,маркучите за сега няма теч (тези дето утиват към филтъра).Взимам си колата ,след като оставих 300 лв. за ''процедурата'' ,карам 16км и ми се появява тази индикация за мотора ,турбото изчезна и колата не ще да върви :((((
Помислих ,че трябва нещо да се пипне по компа и се върнах в сервиза.Закачиха я и казаха ,че грешката означавала някакви клапи (мисля на колектора) или моторче за тях.Опитали са се да накарат моторчето да тръгне през диагнозата ,но то не станало ,значи било от него ,а не от клапите.400 кинта било с монтажа :@ .
Вие как мислите ,има ли нещо нередно в картинката или не и какви ще ме посъветвате?
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 07 март 2012 - 11:02

Щом е изчезнало турбото,вижте да не е откачен някой маркуч на вакуума.
  • 1

#3 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 07 март 2012 - 13:12

Абсолютно, нека си огледат дали всичко са закачили, както и клемата на моторчето да проверят... Иначе лесно ще купиш ново или втора ръка (ако стигнеш до това свиркай, мисля че имам от 203-ката, която продавах на части), но как пък така стана, че е дало фира точно при тях...
Преди месец в БС София бях вкарал моята за подмяна на тампони на ДВГ-то, биелети отпред и тампони на стабилизиращата и като я взех само докато се прибера щях да се удуша от смрад на нафта, оказа се, че О-пръстените на нафтопровода не разбрах на охлажданата нафта ли, на връщащата ли, няма значение, взели, че дали фира точно докато те работели, ама това нямало нищо общо с това, което те правели, така че, да си платя, ако обичам там по 50 ст. на пръстен и няма и 80 кинта за смяната им допълнително.
Тия филми сме ги гледали...
Да си огледат нещата пак, дано не се налага да сменяш моторчем че свалянето на колектора е половин ден ако го правиш сам или съответно поне 2-3 техни часове по 60 кинта....за труд....
  • 1

#4 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2012 - 17:12

Благодаря ви за отговорите момчета , филма сега стана по-пълен...... колата днес се оправи САМА ..............
Иконата изчезна и колата си върви 10 точки както преди ,от време на време пак не наема както преди ,само че го прави мн рядко лампата не свети?!?!?
Почвам да си мисля ,че е клемата както каза СтефанБ и може да са ми направили номер ,щото се оплаках ,че никой не ми обърна внимание там.Къде да я търся тази клема ,можете ли да ме упътите?

Този пост е редактиран от adrianski: 08 март 2012 - 17:12

  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#5 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2012 - 17:41

Колега за такива елементарни процедури защо ходиш в оторизиран сервиз ?Аз лично миналата година ги посетих за подмяна на орг. CD със 2-DIN мултимедия
тъикато фабрично няма код а се разпознава цд и компа на колата и ми стана ясно колко разбират :slap там бих отишал единствено за диагностика(надявам се поне да могат да си служат с дадената им апаратура)
  • 0

#6 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2012 - 19:48

Колега ти лично къде си доволен в Сливен и къде би отишъл с такъв проблем?
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#7 StefanB

StefanB

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 350 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C220CDI
    10.2001/143 ph
    A/T 722.6

Публикувано 09 март 2012 - 10:03

мОТОРчЕТО НА колектора е хванато отдолу под него, завито е за него. Аз лично съм свалял целия колектор отгоре - голяма играчка е, особено с отвиване на болтовете на 3-ти и 4-ти цилиндър (моята е 220, с четири цилиндъра е, не с пет, както е 270)
Тук във форума съм чел, че ако свалиш кората отдолу и има достъп до долната част на колектора, поне можеш да поогледаш. Клемата е покрай моторчето, ще я видиш там.
Но, да ти кажа, мисля, че факта, че на моменти не върви а на моменти върви може да не е свързано с клапите, респективно моторчето ма колекторите, доколкото съм чел, тези клапи имат роля за екологичната работа на ДВГ-то, изпушване и т.н., не би следвало да се отразява на вървежа. Това, че на моменти не върви е според мен друга бира - някой регулатор или нещо друго, не знам... Все пак, щом диагностиката показва всичко нормално, карай така, пък ако има нещо тръгнало, то ще си покаже и ще го хванат тогава....
За добри диагностици, от оторизираните във форума много хвалят пловдивския Балкан-стар... Безспорно, има значение кой стои зад апарата... Иначе Техстар има във всеки сервиз, но едно е да правиш и Мерцедес, друго само Мерцедес...
  • 1

#8 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 09 март 2012 - 12:30

Публикувано изображение
  • 1

#9 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2012 - 20:21

Имаш лс
  • 0

#10 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2012 - 23:18

Колеги грешката е 2513-001.Изчетох чуждестранните форуми за проблема.Там пише за това моторче.Било за клапи на всмукателните колектори.За моя жалост обаче (в същото време и добра новина) е че не моторчето е дало фира в случайте на колегите от Германия и Щатите.При единия е била калпава връзка между ЕКУ-то и моторчето ,а при другия зацапване с лепкава течност, което напълно обяснява появата и изчезването на грешката при преминаването през дупка.Лошото сега е ,че трябва да намеря найстина читав майстор, което от опита ми с предишната кола предполагам ще се окаже доста сложна задача :Х Иначе колегите не са писали къде точно при техните случай е била хлабавата връзка ,може би ,това ще се окаже като детска болест за нашите коли след 2004г ,тъй като не бяха 2 - 3 отделни случая ,но отговори други липсват.
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#11 Monkata174

Monkata174

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C 220 CDI W203

Публикувано 02 февруари 2013 - 22:17

Колега за такива елементарни процедури защо ходиш в оторизиран сервиз ?Аз лично миналата година ги посетих за подмяна на орг. CD със 2-DIN мултимедия
тъикато фабрично няма код а се разпознава цд и компа на колата и ми стана ясно колко разбират :slap там бих отишал единствено за диагностика(надявам се поне да могат да си служат с дадената им апаратура)

Моля те сподели каква мултимедия си сложи и доволен ли си, защото и на мен ми се върти такава идея. Искам да сменя оригиналния command 2.0
  • 0

#12 LAST RIDE

LAST RIDE

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:сливен
  • Автомобил:
    C200kompressor & Vito 112 CDI mixto
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2013 - 22:41

Отговорил съм ти на лс.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни