Публикувано 09 март 2012 - 10:03
мОТОРчЕТО НА колектора е хванато отдолу под него, завито е за него. Аз лично съм свалял целия колектор отгоре - голяма играчка е, особено с отвиване на болтовете на 3-ти и 4-ти цилиндър (моята е 220, с четири цилиндъра е, не с пет, както е 270)
Тук във форума съм чел, че ако свалиш кората отдолу и има достъп до долната част на колектора, поне можеш да поогледаш. Клемата е покрай моторчето, ще я видиш там.
Но, да ти кажа, мисля, че факта, че на моменти не върви а на моменти върви може да не е свързано с клапите, респективно моторчето ма колекторите, доколкото съм чел, тези клапи имат роля за екологичната работа на ДВГ-то, изпушване и т.н., не би следвало да се отразява на вървежа. Това, че на моменти не върви е според мен друга бира - някой регулатор или нещо друго, не знам... Все пак, щом диагностиката показва всичко нормално, карай така, пък ако има нещо тръгнало, то ще си покаже и ще го хванат тогава....
За добри диагностици, от оторизираните във форума много хвалят пловдивския Балкан-стар... Безспорно, има значение кой стои зад апарата... Иначе Техстар има във всеки сервиз, но едно е да правиш и Мерцедес, друго само Мерцедес...