![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-16346.jpg?_r=0)
V12 и 800 коня за C-Klasse Coupe
Започната от Batev, 05 мар 2012 - 22:44:01
26 мнения по тази тема
#17
Публикувано 07 март 2012 - 11:43
Пффф това ми е любимият Бенц (ама Black Series) след CLK GTR ///AMGА,това SL-че лошо ли е?
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#18
Публикувано 07 март 2012 - 11:52
Добиче!
Само тия комарници на спойлера нещо....
Точно тия комарници ме спряха да не го взема
![:hailandkill](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/Koshechka_08.gif)
Не хапи този,който може да те изяде.
#19
Публикувано 07 март 2012 - 12:31
еее ти пък
сигурно продавача щеше да отбие малко от цената за кофти комарници
сигурно продавача щеше да отбие малко от цената за кофти комарници
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#20
Публикувано 08 март 2012 - 10:34
Лошо е! И много лошо гледа. Лошо е и че не ме чака в гаража, пък и няма място за кучето ми на задната седалка ...А,това SL-че лошо ли е?
#21
Публикувано 08 март 2012 - 11:01
И BMW да не изостанат
- http://fakti.bg/avto...seria-s-4-vrati
Кретенизмите продължават, БМВ дишат във врата на Ауди по пътя към приза за най малоумен производител на автомобили. Мерцедес най-после си запълниха дупката от липсващо купе в компактния клас, а БМВ и Ауди се надпреварват да изкарат седан версии на моделите специално произведени като купета.. Все едно мерцедес утре да представят SL- седан и SLK - 5 врат хечбек.. Хахаха никога няма да се случи.. за CL не казвам защото то си е S-coupe, а CLK е E-coupe, така са започнали, по средата ги измислиха тия означения CL и CLK, но пак се връщат към оригинала, новото CLK вече си се води E-coupe, до колкото знам и при следващия CL ще се случи същото
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Та докато бмв и ауди си разширяват гамата от абсолютно еднакви автомобили с еднаква визия, еднакви двигатели, еднакви интериори и с различни размери между които да се чудят клиентите, свеждайки избора им само до това да хванат една ролетка и да измерят гаража си да видят кой точно размер от еднаквите коли влиза там, Мерцедес си остават уникални.
Follow your own star...
#22
Публикувано 11 март 2012 - 00:00
Абе колко да са посредствени тези резултати с 800к,с... Къде са сега ония от БМВ с техния M Performance да се пробват с посредствения Brabus
Наско, спрямо парите и конете - много.
Темата нееднократно е дъвкана от авто журналисти и техните тестери, да не търся линкове в нета.
Пък и почти половин милион евро за...С класа.
Прощавай, ама трябва да си тъп като шейх или да имаш Иванович в името.
#23
Публикувано 11 март 2012 - 00:01
Кретенизмите продължават, БМВ дишат във врата на Ауди по пътя към приза за най малоумен производител на автомобили. Мерцедес най-после си запълниха дупката от липсващо купе в компактния клас, а БМВ и Ауди се надпреварват да изкарат седан версии на моделите специално произведени като купета.. Все едно мерцедес утре да представят SL- седан и SLK - 5 врат хечбек.. Хахаха никога няма да се случи.. за CL не казвам защото то си е S-coupe, а CLK е E-coupe, така са започнали, по средата ги измислиха тия означения CL и CLK, но пак се връщат към оригинала, новото CLK вече си се води E-coupe, до колкото знам и при следващия CL ще се случи същото
Та докато бмв и ауди си разширяват гамата от абсолютно еднакви автомобили с еднаква визия, еднакви двигатели, еднакви интериори и с различни размери между които да се чудят клиентите, свеждайки избора им само до това да хванат една ролетка и да измерят гаража си да видят кой точно размер от еднаквите коли влиза там, Мерцедес си остават уникални.
Как се връзва изказаното от теб мнение с продажбените резултати на посочените две марки?
#24
Публикувано 12 март 2012 - 10:56
За хората, които гледат продажбите.. никак. Аз не съм от тях.
Не може бмв 6та серия, която е флагмана в спортната сфера на бмв, всичко най-най на което са способни, и да го превърнат в седан.. Новата 6ца купе е невероятно красива кола, не виждам защо беше нужно да я превръщат в седан.. Толкова ли е голяма дупката между 5та и 7ма серия?
Защо бмв и ауди вместо да попълват несъществуващи пазарни ниши (от гледна точка на потреблението, продажбите за мен нищо не означават, то и X6 се продава добре, но това не означава нито че е джип, нито че е спортна кола..) не инвестират малко в намаляването на цената и увеличаване на качеството на съществуващите им автомобили?.. Щото нали се сещаш че в цената на колата влиза цялото разработване на автомобила и цената на заводите и тяхното преустройване за съответния модел, кво си мислиш че шефа на БМВ си казва "айде тая година семейството ми ще гладува, че да може да разработим нов автомобил"..
Защо аудитата са на цените на бмв и мерцедес, при положение че цялата VAG група от шкода, голф и сеат, през VW и Audi, та до Lamborghini ползват еднакви части?.. На който и сеат или шкода да отвориш предния капак, отдолу всичко е VW и Audi.. Ама то не се става лесно най големия концерн в света, трябва да има глупаци които да ти купуват неоправдано скъпите коли, които не ти струват нищо на теб самия.. Porsche не случайно усетиха къде е на хляба мекото и купиха контролния пакет на VAG..
Не може бмв 6та серия, която е флагмана в спортната сфера на бмв, всичко най-най на което са способни, и да го превърнат в седан.. Новата 6ца купе е невероятно красива кола, не виждам защо беше нужно да я превръщат в седан.. Толкова ли е голяма дупката между 5та и 7ма серия?
Защо бмв и ауди вместо да попълват несъществуващи пазарни ниши (от гледна точка на потреблението, продажбите за мен нищо не означават, то и X6 се продава добре, но това не означава нито че е джип, нито че е спортна кола..) не инвестират малко в намаляването на цената и увеличаване на качеството на съществуващите им автомобили?.. Щото нали се сещаш че в цената на колата влиза цялото разработване на автомобила и цената на заводите и тяхното преустройване за съответния модел, кво си мислиш че шефа на БМВ си казва "айде тая година семейството ми ще гладува, че да може да разработим нов автомобил"..
Защо аудитата са на цените на бмв и мерцедес, при положение че цялата VAG група от шкода, голф и сеат, през VW и Audi, та до Lamborghini ползват еднакви части?.. На който и сеат или шкода да отвориш предния капак, отдолу всичко е VW и Audi.. Ама то не се става лесно най големия концерн в света, трябва да има глупаци които да ти купуват неоправдано скъпите коли, които не ти струват нищо на теб самия.. Porsche не случайно усетиха къде е на хляба мекото и купиха контролния пакет на VAG..
Follow your own star...
#25
Публикувано 12 март 2012 - 11:18
.. Porsche не случайно усетиха къде е на хляба мекото и купиха контролния пакет на VAG..
Тук си се объркал --> http://offnews.offro...do-dve-sedmitsi
Това е още от 2009 г.:
Но междувременно финансите на“Порше” бяха започнали да се сриват. Заради агресивната покупка на акции на “Фолксваген” компанията затъна в дългове от над 10 млрд. евро.
През май т.г. стоящият в сянка Фердинанд Пих остро разкритикува “Порше”, като на представянето на последния “Фолксваген Поло” в Сардиния обвини Венделин Видекинг за натрупването на огромните дългове.
И в резултат се случи точно обратното - Голиат победи Давид. “Фолксваген” купува “Порше”, а преди дни, в четвъртък, Видекинг си подаде оставката, като получи премия от 50 млн. евро.
Сделката предвижда “Фолксваген” да вземе 50% от акциите на “Порше” за 4 млрд. евро. Официално “Порше” ще притежава 51% от акциите на “Фолксваген”, а германската провинция Долна Саксония си запазва дела от 20,1%. Третият по големина акционер в съвместната компания ще е държавният инвестиционен фонд на Катар, който ще държи 17%. Останалите акции са на дребни и институционални инвеститори.
Катар се намесва в сделката, защото осигурява спешно финансиране от 750 млн. евро на “Порше” и за сметка на това придобива опциите му за покупка на акции на “Фолксваген”.
Така че накрая фамилията Порше загуби контрола върху семейната марка, макар и срещу няколко милиарда евро.
“Порше” става десетата марка в портфейла на “Фолксваген”, а Фердинанд Пих се оказа големият победител.
Този пост е редактиран от eMs1: 12 март 2012 - 11:21
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
![Публикувано изображение](http://s018.radikal.ru/i516/1304/30/e281e073f678.jpg)
#26
Публикувано 13 март 2012 - 01:01
Аз не мога да разбера логиката на Ламбо - не ни интересуват продажбите, но говорим за пазарни ниши?!
Говорим за цени и качество, пък коментираме какво е Х6...
Хората от двете фирми се справят просто чудесно - в последните 20 години постепено вземат пазарният дял на Мерцедес.
Независимо какви коли ние харесваме и караме. Явно ставаме все по-малко![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Говорим за цени и качество, пък коментираме какво е Х6...
Хората от двете фирми се справят просто чудесно - в последните 20 години постепено вземат пазарният дял на Мерцедес.
Независимо какви коли ние харесваме и караме. Явно ставаме все по-малко
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни