Оправих го най - после!W123 300D
Започната от Motofen, 22 дек 2006 - 09:56:29
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 декември 2006 - 09:56
Оправих дюзите! Но когато мериха компресията уреда показа 4е на 2 от цилиндрите компресията е нормална( 21 или поне така пише) а на другите 3 е 24! Това ъзможо ли е?! :
C 230 kompressor sport coupe - машината на времето!!! Oт един SLR ми трябва само.....целия SLR!
#2
Публикувано 22 декември 2006 - 12:23
Хм, 21 не е ли малко ниска компресия? По-скоро бих приел, че 24 е по-близо до нормалната. Иначе нищо особено - 3 атм. разлика не е фатална за 30-тина годишен двигател.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 22 декември 2006 - 18:31
то зависи и как са я мерили,де.Клапаните кога са регулирани за последен път?Не прогрят мотор ли е правен тестът,колко пъти,пък и веригата е поразтегната сигурно..Май 5 беше допустимата граница м/у цилиндрите...тъй че не се тормози излишно...
Blood, Sweat and Diesel !
#4
Публикувано 22 декември 2006 - 23:00
Ами сега не гори чак толкова! Няма да го пипам до дето не .....
C 230 kompressor sport coupe - машината на времето!!! Oт един SLR ми трябва само.....целия SLR!
#5
Публикувано 03 януари 2007 - 19:29
я аз да ви попитам колко трябва да е компрасията на 200D 615 двигател,че тука с бащата не можеме да се разбереме,а е важно :
>Mercedes-Benz Rulezz<
#7
Публикувано 03 януари 2007 - 19:49
мерси много :ok:
>Mercedes-Benz Rulezz<
#8
Публикувано 03 януари 2007 - 19:50
Кажи на баща си да те слуша вече
.
#9
Публикувано 03 януари 2007 - 20:05
аве хиляда пъти му го казах ама тои се не ме слуша :Кажи на баща си да те слуша вече
е поне след това имам голямото удоволствие да му натяквам че трява да ме слуша като му говора неше и той да не може да ми каже квото и да било. :
айде стига че оспамихме темата
>Mercedes-Benz Rulezz<
#10
Публикувано 03 януари 2007 - 21:44
При нови разработени двигатели от това семейство понякога достига до 30 атм, но най-често 26-28 атм. (надали има такива в България изхождайки от пробега на който ги внасят). Минималното налягане е 15 атм (аз поне не се сещам за дизелов двигател с толкова ниско допустимо налягане в края на сгъстяването и ми безкрайно интересно как пали при тази стойност). Максимална разлика между цилиндри – 3 атм. Стойностите са за загрят до работна температура двигател, декомпресирани всички цилиндри, номинална честота на въртене осигурена от стартера и правилно регулирани хлабини на клапаните.я аз да ви попитам колко трябва да е компрасията на 200D 615 двигател,че тука с бащата не можеме да се разбереме,а е важно :
#11
Публикувано 03 януари 2007 - 21:46
В линка, който си дал става въпрос за геометрична степен на сгъстяване, а не за налягане.
#12
Публикувано 04 януари 2007 - 13:46
на моа ми го мериха и казаха 26 за налягане - това добрее нали за 300Д от 88коня и е на всички целиндри
#13
Публикувано 04 януари 2007 - 19:00
Моя грешка може да е и линка да е кофти.
Колко трябва да е налягането?
Колко трябва да е налягането?
.
#14
Публикувано 07 януари 2007 - 10:54
Някои разбра ли колко трябва да е налягането на тоя мотор? :Dn:
.
#15
Публикувано 07 януари 2007 - 23:13
Е, нали съм го написал по-нагоре.Някои разбра ли колко трябва да е налягането на тоя мотор? :Dn:
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни