Публикувано 03 март 2012 - 22:41
Проучих въпроса и вариянтите са 2.
1 - Сменя се само контролният панел на климатика, налага се кодиране със СТАР диагноза или синхронизиране на клапите. Тук промяната ще е предимно визуална. Ако не се лъжа изпълнява същите функции, но просто визията е по-приятна.
2 - За да се направи да работи правилно и както трябва освен контролният панел да се добавят още много неща - датчик за интензитет и посока на слънчевата радиация (намира се в решетката на капака), датчик за замърсяване на въздуха (под черната пластмаса под чистачките), един куп моторчета за клапите (май са 6), поленов филтър, окабеляване за новият хардуер и кодиране.
Като цяло вече не си струва инвестиция в направа на нещо такова, защото всички части купени нови могат да достигнат стойността на колата. Можеби би си струвал труда, ако всичко се купи на нормална цена от някоя ударена.