Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат Е220 cdi


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 01 март 2012 - 18:22

Колеги след няколко седмици в съмнения реших да си задействам нещата около колата, и по-точно с термостата ми.Е220 CDI 2000г. е автомобила.Четох по чуждите форуми,че самият термостат е в предната част на двигателя ,там където излиза една от горните тръби на радиатора.Не знам доколко е вярно това,но ме интересува друго.Колата в това време си държи температура около 55-60градуса,което е крайно малко според мен.Другото интересно е ,че на място я оставих да работи към 25-30минути и качи максимум до 70градуса.Пипах всичките маркучи идващи и излизащи от радиатора и всичките са топли.По пътя на логиката си мислех,че тези отдолу на радиатора не би трябвало да бъдат толкова топли и надути,колкото тези горе или бъркам? Как да изпитам работата на термостата,и имате ли някакви данни за отварянето му,и има ли шанс да съм с някакъв по-различен?Колата е дошла от Швабско.
  • 0
Публикувано изображение

#2 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 01 март 2012 - 18:57

Антифриз сменял ли си скоро :?
Аз като сменях антифриза и явно не беше се обезвъздушила и не загряваше и след малко каране и отваряне на разширителния съд и работа на място се оправи.
Радвай се , че не загрява , в такова положение ти е термостата , ако бе в заседнал , колата щеше да загрява много :) така е по добре .
Като е дошла от швабско , да знаеш с каква охладителна течност е , защото ако е нялято повече концентрат , ще имаш пак такива симптоми .
Хубаво е след като сменяш термостата , да смениш и антифриза , който е по спецификация :)

Друг симптом на термостат е парното . Карай колата без парно , докато загрее там колкото си загрява и след това пусни парното на първа или втора степен и следи температурата , ако пада и не се увеличава , значи е термостат.
Може да се оправи и само себе си , както при мене.

Този пост е редактиран от mbthepower: 01 март 2012 - 18:59

  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#3 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 01 март 2012 - 19:28

От термостата е според мен. Моята Е 220 CDI имаше същия проблем като я взех от Германия, не загряваше добре и след смяна на термостат се оправи.

Този пост е редактиран от ///sasho: 01 март 2012 - 19:29

  • 0

#4 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 03 март 2012 - 01:19

ами колата дойде тук пълна до горе .. не можах да налея и 100грама.с тестер проверих на -28 беше концентрацията.. колко е верен не знам,но няма проблеми.дори в най-големите студове.само си налях една добавка на лики моли в нафтата,че знам ли кво ще стане.винаги загрява бързо,даже по-бързо от очакванията ми.ще пробвам това са парното,за да видя какво ще излезе.

aз си представям ,че или термоста е в някакво междинно положение,или просто механизма ,който преценява кога да отвори вече не работи в изправност и отваря по-рано..

Този пост е редактиран от К исо: 03 март 2012 - 01:21

  • 0
Публикувано изображение

#5 ROSWEN

ROSWEN

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Оряхово / София
  • Автомобил:
    Mercedes S202 C 220 CDI / 2000г.

Публикувано 03 март 2012 - 19:32

ами колата дойде тук пълна до горе .. не можах да налея и 100грама.с тестер проверих на -28 беше концентрацията.. колко е верен не знам,но няма проблеми.дори в най-големите студове.само си налях една добавка на лики моли в нафтата,че знам ли кво ще стане.винаги загрява бързо,даже по-бързо от очакванията ми.ще пробвам това са парното,за да видя какво ще излезе. aз си представям ,че или термоста е в някакво междинно положение,или просто механизма ,който преценява кога да отвори вече не работи в изправност и отваря по-рано..

Механизмът не "преценява" кога да отвори. Всичко зависи от своиствата на флуди и т.н. При определена температура,налягане, флуидът има определени свойства и се разширява и т.н. (примерно). Обикновено с течение на времето свойствата на веществото се променят и за това стават фалове.
  • 0

#6 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 04 март 2012 - 01:23

това имах предвид,но не бях сигурен дали е с флуид,който контролира отварянето и затварянето. преценяването беше образно описание, колега :blush
  • 0
Публикувано изображение

#7 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 18 март 2012 - 23:04

да поизтупам малко праха от темата...
днес запалих колата и започна чакането да видя кога ще издуе маркучите на радиатора.малко преди 60градуса започнаха да издуват,което ме води към заключението,че ще трябва да си сменя термостата.оглеждах за позицията му,махнах капаците и заключих,че трябва да бъде там където влиза маркуча от горния десен ъгъл на радиатора (като застанеш пред колата горната дясна част на радиатора) там тръбата влиза в някаква метална черупка или не знам как да се изразя,та мисля,че в тази черупка,която е закачена към двигателя вътре в нея се намира термостата.
ако някой има представа къде е точно ще се радвам да ми сподели,защото в нета не намерих точно описание за моя двигател.
  • 0
Публикувано изображение

#8 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 19 март 2012 - 19:04

и още един въпрос.вчера огледах така колата контролно,но останах доста учуден от това нещо,което не знам какво е и как да го нарека :dry

Прикачен файл  Photo0693.jpg   119,48K   17 Брой сваляния
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни