Може да дърпа въздух.Свали тавата и огледай дали не са откачили някой вакуум.Обърни внимание специално на една пишка която е острани на клапата на инжекциона -при автоматиците върви вакум към кутията,а при ръчката трябва да е затапена.
Проблем при работа на ДВГ на Мерцедес 200CE 122к.с
Започната от Minchev, 29 фев 2012 - 19:23:50
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 02 март 2012 - 14:50
#17
Публикувано 07 март 2012 - 16:40
аз моето моторче го чистя със спрей за почистване на карбуратори на 3-4 месеца 1 път иначе като се зацапа като е студена държи високи обороти или пък много ниски докато загрее.
#18
Публикувано 08 март 2012 - 11:51
Колега Минчев, докъде стигна с проблема?Има ли подобрение?
#19
Публикувано 27 март 2012 - 14:51
Здравейте, извинявам се със забавянето но нямах време да поработя върху колата.Общо взето проблема си остана и не мога да отркия причината.Вчера я припалих и установих странен шум от към клапата под въздушния филтър.Мисля вече да мина на вариант да търся майстор които се е занимавал и познава добре този модел.Обикалях по сервизи но досега освен да ми ввземат парите друга файда няма.Може ли да ми препоръчата сервиз в София от които сте доволни и наистина си разират от работата.
#20
Публикувано 30 март 2012 - 10:49
Тези дни колата не може пали много трудно, чудя се къде може да е проблема вече?Дали да търся по газовата инсталация или по елементите на двигателя?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни