Проблем при работа на ДВГ на Мерцедес 200CE 122к.с
Започната от Minchev, 29 фев 2012 - 19:23:50
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:23
Проблема когато работи на газ е, че при студен ДВГ работи неравномерно в диапазон на оборотите 500-1500 обор. понякога гасне.След обикаляне и консултации с майстори смених следните части:
1.Дистрибуторна капачка
2.Запалителни кабели
3.Свещи
4.Въздушен филтър
5.Масло + маслен филтър
Проблема продължава да го има и се нуждая от вашата помощ.Може ли някой които има същия модел и го е закрепил да работи газ и има възможност да каже какво по точно е направил или да ми препоръчате някой майстор които да го види.
Благодаря предварително.
1.Дистрибуторна капачка
2.Запалителни кабели
3.Свещи
4.Въздушен филтър
5.Масло + маслен филтър
Проблема продължава да го има и се нуждая от вашата помощ.Може ли някой които има същия модел и го е закрепил да работи газ и има възможност да каже какво по точно е направил или да ми препоръчате някой майстор които да го види.
Благодаря предварително.
#2
Публикувано 29 февруари 2012 - 20:01
А на бензин ОК ли е ? Звучи ми като моторчето за празния ход , ако имаш някой познат с такава може да го сложиш за проба , ако ли не го караш при някой монтьор да го свали и на вана да го изчистят ,ако има подобрение е от него. Другия вариант е 200лв в аутоплюс за ново. Но все пак кажи как е на бензин?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 29 февруари 2012 - 22:01
На бензин има малко трептене на оборотите.Като е на газ след като загрее колата започва да държи нормални 900 оборота,а като се пусне парното 1100 оборота.А вариант ако аз си го свали и да го занеса някъде има ли?
#4
Публикувано 29 февруари 2012 - 22:06
Ами има разбира се ,то се намира под смукателния колектор ,захванато на двата маркуча и една буксичка ,доста трудно излиза ,но като го изкараш можеш да го занесеш на някой по-голям сервиз с резонансна вана (немога да се сетя как се казваше точно) и там за 5-10 лв да го изчистят и го монтираш обратно.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 01 март 2012 - 11:29
Колега имам същия модел.
Кажи като я палиш на минусовите температури директно ли прехвърляш на газ-все още студена.
Когато са ти поставяли газовата колата е била топла и настойките са правени така.
На бензин какви са ти оборотите.Топла и студена.Колата автоматик ли е или ръчка.Моторчето за празния ход има ли таралежка(винтче за реглаж)
Пиши за да се ориентирам.
С мойта имах доста проблеми,но постепенно ги отсранявам.
Кажи като я палиш на минусовите температури директно ли прехвърляш на газ-все още студена.
Когато са ти поставяли газовата колата е била топла и настойките са правени така.
На бензин какви са ти оборотите.Топла и студена.Колата автоматик ли е или ръчка.Моторчето за празния ход има ли таралежка(винтче за реглаж)
Пиши за да се ориентирам.
С мойта имах доста проблеми,но постепенно ги отсранявам.
#6
Публикувано 01 март 2012 - 14:04
Еми колега настройките са и правени на загрят ДВГ.На бензин държи нормални с ляко притрисане, на газ преди да загрее 500-1500 оборота като на някой моменти изгасва и трудно пали.Колата е с ръчна скоростна кутия.Стъпковото моторче е с таралежката.
#7
Публикувано 01 март 2012 - 15:17
Така -след като колата работи на празен ход на бензин горе долу добре,а при пускане на парно(клима )оборотите се вдигат,значи компа изпраща сигнал и моторчето реагира.Това не пречи да направиш една баня на моторчето както те съветва ХаРи.
При студен двигател и обикновена газова е възможно да влиза голямо количество газ и да дави мотора(съдя по това че след изгасване трудно пали-събрала се е газ която е доста)Аз се отказах да превключвам на газ докато темп.не стигне 40 градуса на мотора.Ако превключа по рано и изгасне след това се налага да сваля тенджерата и да издухам газта от колекторите иначе не пали и на бензин.Със затопляне на времето този проблем отпада.
Ако си наясно как да намалиш притока на газ -направи го,ако ли не отиди при газаджиите остави им колата да я запалят студена и да видят те.
Колко ти е разхода на газ.Можеш да го закачиш и на газ анализатор и да се настрои добре.
При студен двигател и обикновена газова е възможно да влиза голямо количество газ и да дави мотора(съдя по това че след изгасване трудно пали-събрала се е газ която е доста)Аз се отказах да превключвам на газ докато темп.не стигне 40 градуса на мотора.Ако превключа по рано и изгасне след това се налага да сваля тенджерата и да издухам газта от колекторите иначе не пали и на бензин.Със затопляне на времето този проблем отпада.
Ако си наясно как да намалиш притока на газ -направи го,ако ли не отиди при газаджиите остави им колата да я запалят студена и да видят те.
Колко ти е разхода на газ.Можеш да го закачиш и на газ анализатор и да се настрои добре.
#8
Публикувано 01 март 2012 - 15:22
Еми колега тази баня може ли да я направя сам или дали знаеш къде може да го занеса.Ей сега ще отида да го демонтирам.Бях на 2ма газаджий и те ми казаха че проблем в газта няма да търся другаде.
#9
Публикувано 01 март 2012 - 15:32
Добре за твое успокоение иди до колата откачи моторчето,викни и един приятел,огледай за мърсотия в каналчетата му,зачисти колкото можеш,закачи отново буксата,кажи на приятеля да даде контакт и гледай в отвора-клапичката трябва да вибрира все едно отваря и затваря.Някои казват че отваря и стои така,но мойта вибрира.
И чак тогава търси сервиз за почистване.В София не знам ,аз съм от Благоевград.
Не ми отговори колко гори на газ и студена ли я превключваш.
И чак тогава търси сервиз за почистване.В София не знам ,аз съм от Благоевград.
Не ми отговори колко гори на газ и студена ли я превключваш.
#10
Публикувано 01 март 2012 - 16:52
След като го демонтирах, го прочистих с контактен спрей и се поизчисти сложих го монтирах всичко и пак дава същия проблем.Като е студена разхода е 15-16 газ.В по студените дни я паля на бензин и след като поработи и качи стрелката тръгвам и пресменям на газ.В др дни си я паля на газ.
#11
Публикувано 01 март 2012 - 17:09
Има вероятност да са пипали реглажния шестограм на клапата на инжекцията,за да направят регулировка на газта,а не би трябвало.Ако е така трябва да се регулира наново,но на бензин.Аз го правя сам ,но не ти го препоръчвам.На ,,око'' можеш да вдигнеш много разхода на бензин.Ако все пак решиш вземи дълго шестограмче и бръкни в дупката на тенджерата, натисни леко и завърти четвърт оборот по посока на чесовниковата стрелка.Така ще обогатиш малко сместа и на бензин трябва да започне да работи без претрисане.От своя страна ако пък имаш недостиг на газ би трябвало да започне да дърпа повече газ и да не гасне.
Забравих шестограма е 3 мм
Забравих шестограма е 3 мм
#12
Публикувано 01 март 2012 - 17:22
Знам какво е да не ти е вред колата,все там са мислите,но не и се коси ще се оправи и аз бях така.Прочети ако имаш време темата Помощ много продължителен проблем w124 122кс 8клапана да видиш аз на какъв хал бях.
#13
Публикувано 01 март 2012 - 17:23
Утре продължаваме.
#14
Публикувано 01 март 2012 - 18:06
Добрем, благодаря ти много.Аз не се коса а ми е неприятно когато нещо не е вред и незнам какво е дори ми идват помисли за продаване, но това ми е мечтата от малък.
#15
Публикувано 02 март 2012 - 12:17
Дали е възможно съотношението на въздуха да играе роля при промяната на оборотите да гълта от някъде въздух?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни