проблем с ремъкапроблем с ремъка
Started by niknd, 21 Dec 2006 - 15:05:01
14 replies to this topic
#1
Posted 21 December 2006 - 15:05
колеги някой може ли да ми каже защо ми пищи ремъка на вентилатора
смених обтягащата ролка с пружината два ремъка вече сменям защото ми казаха че някой били фалшиви
Когата го напръскам със силиконов спрей спира да пищи иначе постоянно си скърца
гледах хидравликата или генератора да не го товарят на според мен са добре
а като завали дъжд направо спира да върти кормилото се втвърдява и светват лампите на таблото което значи ,че и генератора не зарежда
Ако някой е имал подобен проблем нека помага
смених обтягащата ролка с пружината два ремъка вече сменям защото ми казаха че някой били фалшиви
Когата го напръскам със силиконов спрей спира да пищи иначе постоянно си скърца
гледах хидравликата или генератора да не го товарят на според мен са добре
а като завали дъжд направо спира да върти кормилото се втвърдява и светват лампите на таблото което значи ,че и генератора не зарежда
Ако някой е имал подобен проблем нека помага
#2
Posted 21 December 2006 - 17:02
Модел - какъв???
Двигател - какъв???
Допълнителни устройства въртящи се от ремъка - като климатик, примерно????
Колега дай повече инфо, тука никой не е гадател или медиум!!!
Двигател - какъв???
Допълнителни устройства въртящи се от ремъка - като климатик, примерно????
Колега дай повече инфо, тука никой не е гадател или медиум!!!
#3
Posted 21 December 2006 - 17:19
e 250 d 20v 1994 г. ремъка върти генератора хидравликата водна помпа и перката на охлаждането климатик няма
#4
Posted 21 December 2006 - 19:40
Намери схема за прекарване на ремъка за твоя модел и виж да не сте го прекарали грешно. Трудно е, но става.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Posted 21 December 2006 - 20:10
Колега със сигурност си прекарал грешно ремъка през ролките
Първо предупреждение за писане на маймуница
#6
Posted 21 December 2006 - 20:12
не е грешно освен това смених вече 2 ремъка имам чувството че се хлъзга по шайбата на коляновия вал ама като я гледам нищо и няма и не е мазна
ако някой знае каква трябва да ие силата на пружината дето го обтяга или колко е провисването на ремъка
ако някой знае каква трябва да ие силата на пружината дето го обтяга или колко е провисването на ремъка
#7
Posted 21 December 2006 - 20:14
пък и как да го прекарам грешно нали ролката няма да може да го опъне
#8
Posted 21 December 2006 - 20:22
Щом доктора ти казва значи не е невъзможноНамери схема за прекарване на ремъка за твоя модел и виж да не сте го прекарали грешно. Трудно е, но става.
А сигурен ли си, че си го оптегнал а оптегача е здрав и не испуска :Dn:
#9
Posted 21 December 2006 - 20:28
нали казвам смених обтягащата ролка с кобилицата и пружината
по принцип колата си работи но е гадно да спреш на светофар и да скърца като УАЗ-ка
може ли генератора или хидравликата толкова да го товарят че да приплъзва???
по принцип колата си работи но е гадно да спреш на светофар и да скърца като УАЗ-ка
може ли генератора или хидравликата толкова да го товарят че да приплъзва???
#10
Posted 21 December 2006 - 21:13
до колкото си спомням ремака минава през шаибата на водната помпа два пъти като минава през генератора и ако оста на генератора бие ремака свирука. Другиа вариант е да няма съосие между шаибите или ремъка да е по дълъг виж по каталог дължината му
#11
Posted 21 December 2006 - 22:02
можеможе ли генератора или хидравликата толкова да го товарят че да приплъзва???
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Posted 22 December 2006 - 02:35
а дали си купуваш твоя размер :Dn:
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#13
Posted 23 December 2006 - 14:15
колеги прави бяхте не беше правилно поставен невероятно но факт
от две години съм така в 5 сервиза ходих свалят го слагат го и вдигат рамене
днес си свалих картинката на поставянето и се заех сам и се оказахте прави
на вълка за това му е дебел врата защото си върши сам работата :
от две години съм така в 5 сервиза ходих свалят го слагат го и вдигат рамене
днес си свалих картинката на поставянето и се заех сам и се оказахте прави
на вълка за това му е дебел врата защото си върши сам работата :
#14
Posted 23 December 2006 - 14:20
Сега остана да почерпиш а като се увъртиме отиваме в сервиза и boxing : :
Защо не сложиш схемата на ремъка да е от полза и на други
Защо не сложиш схемата на ремъка да е от полза и на други
#15
Posted 23 December 2006 - 15:20
мисля ,че това е при мен ремъка минаваше от коляновия вал към генератора и тогава отиваше на обтяжната ролка и колкото и да е невероятно пак се обтягаше но контакта му с шайбата на коляновия вал беше малък и явно приплъзваше
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users