Смяна на верига или обтегачи?
Започната от fiona_Aclass, 28 фев 2012 - 21:59:45
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 февруари 2012 - 21:59
Преди 3 дена колата ми започна изведнъж да издава шум подобен на виене или престъргване(не мога да определя какво точно) първо помислих,че е от ролките и пистовия ремък,но като отидох в сервиза ми казаха,че веригата ми е за смяна....други ден щя я карам на друго място,но от познати чух,че може да е от обтегачите....
#2
Публикувано 29 февруари 2012 - 22:56
Фионка, ти питаш ли в момента или само споделяш, че не става много ясно. По заглавието разбирам, че питаш какви са предположенията на колегите...дали ще излезе едното, дали другото..или греша?
#3
Публикувано 01 март 2012 - 00:04
Да,питам,ако на някой е сменял верига или обтегачи
#4
Публикувано 01 март 2012 - 01:28
Веригата щрака и трака, звукът няма нищо общо с виене и престъргване... Поне при тези, които съм чувал.
Не може да е от това. Много рядко се налага да се пипа верига, особено при малък двигател като твоя. Разтяга се при доста по-мощни машини, че да иска подмяна.
Аз лично не познавам никой с кола под 2000cc, при която да се е налагала подмяна при нормална употреба.
140ката е бензин нали... Ако да, за мен е изключено като опция!
Не може да е от това. Много рядко се налага да се пипа верига, особено при малък двигател като твоя. Разтяга се при доста по-мощни машини, че да иска подмяна.
Аз лично не познавам никой с кола под 2000cc, при която да се е налагала подмяна при нормална употреба.
140ката е бензин нали... Ако да, за мен е изключено като опция!
#5
Публикувано 14 март 2012 - 16:46
Правено ли е скоро нещо по мотора?
Ако да - да тръгнем от там.
Виенето може да се дължи на пренатегната верига. Обикновено се получава ако се вади обтегача и не се нулира - тъй като е хидравличен с тресчотков механизъм, е необходимо при повторен монтаж обтегача на веригата да се върне в начално положение.
Задължително търси и второ мнение от друг сервиз без да им казваш какво са ти казали в първия.
Може пък да ти кажат генератор или водна помпа.
Ако да - да тръгнем от там.
Виенето може да се дължи на пренатегната верига. Обикновено се получава ако се вади обтегача и не се нулира - тъй като е хидравличен с тресчотков механизъм, е необходимо при повторен монтаж обтегача на веригата да се върне в начално положение.
Задължително търси и второ мнение от друг сервиз без да им казваш какво са ти казали в първия.
Може пък да ти кажат генератор или водна помпа.
#6
Публикувано 17 март 2012 - 00:53
е те са ебати сервизите, ако не са свалили ремъка и не са я палнали без ремък за да изолират, алтернатор, клима, серво...
веригата прихърква, ако е разтегната.
ако е пренатегната вие и стърже
Големината на мотора няма значение. Разпределителния вал, не се вълнува от кубиците. Особено ако веригата е едноредова
веригата прихърква, ако е разтегната.
ако е пренатегната вие и стърже
Големината на мотора няма значение. Разпределителния вал, не се вълнува от кубиците. Особено ако веригата е едноредова
#8
Публикувано 27 май 2012 - 14:21
Имаш ли кора под двигателя?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 27 май 2012 - 22:10
и аз имам същия проблем,но май е ремъка,при палене започва да свири и вие и след около 2-3км спира,или пък както си карам изведнъж започва да свири.
Има лесен начин за проверка на ремъка и ролките.Сипваш талк върху ролката и ако спре да свири значи просто се е намокрила,но ако не спре и го прави постоянно са си за смяна.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 27 май 2012 - 22:10
#10
Публикувано 31 май 2012 - 09:17
и аз имам същия проблем,но май е ремъка,при палене започва да свири и вие и след около 2-3км спира,или пък както си карам изведнъж започва да свири.
Ако свири при палене, и при рязко подаване на газ, значи ремъкът е хлабав.
Но причините за това може да са различни.
Или ремъкът е за натягане, или е засмяна, или е за смяна обтегача му.
Това трябва да кажат в квалифициран сервиз.
#12
Публикувано 16 юни 2012 - 19:01
ремъка е за смяна,при мокро време свири,имам и кора под двигателя,но ми казаха че пак трябва да избягвам големите локви...
Ех,тeзи А-класи ....не проблем,а присъда.
#14
Публикувано 20 юни 2012 - 21:15
да бе,аз я имам от половин година,досега проблеми нямах,но ми се струват мнг капризни,преди си карах едно пежо 206 и бях по-спокойна..
Значи колата не е разгърнала цялата си същност за времето,което е караш.Понеже братовчедка е с A170CDi и вече свят и се вие от тази кола(все нещо е за ремонт),но тя си е обича Пожелам ти да нямаш проблеми поне ти
Гледам,че си от Пловдив,а имаш ли клубни стикери да те разпознаем по града,като една от малкото фенки на марката.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни