
w124 300е (e300) електронна инжекция
Started by funfunfan, 28 Feb 2012 - 21:25:49
14 replies to this topic
#1
Posted 28 February 2012 - 21:25
Здравейте,
Искам да си взема w124 300е (e300) за да му сложа метан.
Знаете ли има ли варианти на тоя модел на които инжекцията е електронна, а не механична,
за да се сложи газов инжекцион?
Мерси
Искам да си взема w124 300е (e300) за да му сложа метан.
Знаете ли има ли варианти на тоя модел на които инжекцията е електронна, а не механична,
за да се сложи газов инжекцион?
Мерси
#2
Posted 29 February 2012 - 11:04
Извинявам се затова че май публикувах темата пак, мислех че не съм натиснал нещо правилно, щото не беше излязло нищо, сега я видях. BTW, може да не е точно е300, въпроса е да не е малък двигател, примерно да е над 230.
#3
Posted 29 February 2012 - 13:03
Колега, моля те не пускай едни и същи теми повече!
Има 124ка с електронна инжекция. Със сигурност 111 мотора след 1994та (мисля има и 2.3) е с такава. Колегите ще ти отговорят с повече детайли като видят темата.
Има 124ка с електронна инжекция. Със сигурност 111 мотора след 1994та (мисля има и 2.3) е с такава. Колегите ще ти отговорят с повече детайли като видят темата.
#4
Posted 29 February 2012 - 13:43
vkliuchvam se ot telefona
124 s po-golqm motor ot 2.0 i s el. Injekcion sa E220 (m111) E280, E320(m104) ima razbira se i po golemi E420/500
124 s po-golqm motor ot 2.0 i s el. Injekcion sa E220 (m111) E280, E320(m104) ima razbira se i po golemi E420/500
#5
Posted 29 February 2012 - 14:09
Слага се без проблем.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Posted 29 February 2012 - 20:35
Liloff, както се вижда от написаното от мен малко след това, не съм разбрал че темата е била вече приета, затова написах пак. Повече от това да се извиня, няма какво да направя. Направих го веднага след като я видях публикувана и се усетих какво е станало.
Мерси за информацията, май за мене не е 111, ми 104, тоя на е320.
Ако съм разбрал правилно, става въпрос за тоя двигател (гледам от уикипедия ен): 124.092 1993-1994 320TE 3.2 L M104.922 I6 Estate
щото искам да е комби
но забелязах и това: 124.028 1993-1994 280TE, 300E 2.8 2.8 L M104.942 I6 Estate
ако е вярна тази информация, значи има и 300е с тоя двигател, с електронна инжекция.
Питам щото избора не е толква голям, и ако отпадне 300е, ш`имам по-малко възможности. А и всичко квото прочетох по статии и форуми насам натам хвалят точно 300, не 320, да не зема да сбъркам нещо.
Мерси много за реакциите и конкретната информация.
Мерси за информацията, май за мене не е 111, ми 104, тоя на е320.
Ако съм разбрал правилно, става въпрос за тоя двигател (гледам от уикипедия ен): 124.092 1993-1994 320TE 3.2 L M104.922 I6 Estate
щото искам да е комби
но забелязах и това: 124.028 1993-1994 280TE, 300E 2.8 2.8 L M104.942 I6 Estate
ако е вярна тази информация, значи има и 300е с тоя двигател, с електронна инжекция.
Питам щото избора не е толква голям, и ако отпадне 300е, ш`имам по-малко възможности. А и всичко квото прочетох по статии и форуми насам натам хвалят точно 300, не 320, да не зема да сбъркам нещо.
Мерси много за реакциите и конкретната информация.

#7
Posted 29 February 2012 - 21:02
Има М104 с механична и с електрическа инжекция, разбира се по-добре е електрическата. Ако ти изпадне някое хубаво и евтино купе ,аз имам един м104 3.2 с електрическа инжекция и двойни бобини за продаване и да го насадиш ,това също е вариант.
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 29 February 2012 - 23:57
ХаРи, таман си мислех че ми е станало ясно. Сеа се оказва че нищо не е ясно. Как да разбера като купувам колата има ли електронна инжекция или е механична?
Тая например със сигурност и винаги ли е с електронна инжекция:
124.092 1993-1994 320TE 3.2 L M104.922 I6 Estate
?
Тая например със сигурност и винаги ли е с електронна инжекция:
124.092 1993-1994 320TE 3.2 L M104.922 I6 Estate
?
#9
Posted 01 March 2012 - 10:24
Като го видиш двигателя ще ти стане ясно. На електрическата инжекция има по две тънки кабелчета на дюзите (на всяка една дюза) При механичната вървят метално тръбички до дюзите. При електрическата имаш една рейка с 6 дюзи ,които се изключват на щипки ,само им спираш тока ,при механичния неможеш да ги изключиш. При механичнта инжекция имаш инжекционна глава ,която е голяма и прави впечатление ,а при електрическата няма такава. Не съм сигурен ,но мисля ,ч М104 с електрически инжекцион ,трябва да е М104.99Х . Примерно моята едната е с М104.990 ,а другата е М104.994 ,като и двете са с електрически инжекцион , разликата е ,че по-новия 994 е с 3 двойни бубини ,а стария е с дистрибуторна капачка.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 01 March 2012 - 18:54
Разликите дори и визуалните са много. Най-лесно се познават по разположението на въздушния филтър 
Eто ти М104 с ел. инжекцион:

Ето ти М104 с механична инжекция:

Eто ти М104 с ел. инжекцион:

Ето ти М104 с механична инжекция:

#11
Posted 01 March 2012 - 18:58
Щом искаш комби, ето я твоята кола, 124-ка от последните Е класа 320 бензин с ел. инжекцион и изглежда запазена, има основните екстри( климатик, автомат, пълен ел.пакет), а и цената и е супер, само трябва да изхвърлиш калъфките от предните седалки 
http://nfs.mobile.bg...8425&f1=details

http://nfs.mobile.bg...8425&f1=details
Edited by Алфонсо, 01 March 2012 - 19:01 .
#12
Posted 01 March 2012 - 19:32
Недей да го лъжеш ,има и 104 с електрическа инжекция и с тавата на въздушния филтър ,това не е критерии. Казах ти колега какво да гледаш. М104.990 изглежда по същия начин ,а е с електрическа инжекция.
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Posted 01 March 2012 - 21:01
що, на тая кво й е?Щом искаш комби, ето я твоята кола, 124-ка от последните Е класа 320 бензин с ел. инжекцион и изглежда запазена, има основните екстри( климатик, автомат, пълен ел.пакет), а и цената и е супер, само трябва да изхвърлиш калъфките от предните седалки
http://nfs.mobile.bg...8425&f1=details

http://nfs.mobile.bg...7298&f1=details
#14
Posted 01 March 2012 - 21:55
Мерси за изчерпателното описание.Като го видиш двигателя ще ти стане ясно. На електрическата инжекция има по две тънки кабелчета на дюзите (на всяка една дюза) При механичната вървят метално тръбички до дюзите. При електрическата имаш една рейка с 6 дюзи ,които се изключват на щипки ,само им спираш тока ,при механичния неможеш да ги изключиш. При механичнта инжекция имаш инжекционна глава ,която е голяма и прави впечатление ,а при електрическата няма такава. Не съм сигурен ,но мисля ,ч М104 с електрически инжекцион ,трябва да е М104.99Х . Примерно моята едната е с М104.990 ,а другата е М104.994 ,като и двете са с електрически инжекцион , разликата е ,че по-новия 994 е с 3 двойни бубини ,а стария е с дистрибуторна капачка.
Тоя например от обявата мога ли да го разбера къв е, или само продавача може да ми каже дали е М104.994 или друг?
#15
Posted 02 March 2012 - 00:58
Тая мисля ,че е с ел.инжекция.
NO PAIN - NO GAIN!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users