Ами като нищо от него се бъзика. Наистина не беше скъп, нещо от порядъка на 50-60лв е.
Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#451
Публикувано 19 юни 2015 - 23:57
#452
Публикувано 20 юни 2015 - 05:58
25лв. в БС за М119.
Не хапи този,който може да те изяде.
#453
Публикувано 20 юни 2015 - 23:01
Номер по бенц 0095426817
Цена 29.22лв
Идната седмица ще го сменя и ще пиша да видим дали ще има промяна.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#454
Публикувано 20 юни 2015 - 23:43
Номер по бенц 0095426817
Цена 29.22лв
Идната седмица ще го сменя и ще пиша да видим дали ще има промяна.
Пиши задължително, та да сменям и другия, ако е от него.
#455
Публикувано 09 юли 2015 - 10:32
Датчика може би днес ще пристигне и ще пиша след това дали има промяна.
Исках да Ви питам с какво масло карате ?
Мисля да сменям моето. В момента съм с 10W40 и мисля да пробвам Mobile1 0w40 защото в жегата ми пада до около 1.5 бара налягането.
Което го отдавам и на това че си е за смяна маслото по принцип де защото в началото държеше по високи стойности.
Четох че може също да е от oil tubes не знам как точно се водят на български който се намират в главите.
http://www.500eboard...read.php?t=4202
А и четох че 0W40 като цяло по добро и държи повече на жега и студ, въпреки че аз зимата не карам но за лятото трябва да е по добре.
Този пост е редактиран от staniola: 09 юли 2015 - 11:57
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#456
Публикувано 09 юли 2015 - 12:54
15г колата се кара с Castrol Magnatec 10w-40.
Без да разбирам много от масла, ама първата цифра през лятото мисля, че не те интересува.
В смисъл, дали ще е 10 или 0, не е ли без значение, когато става дума за лято?
Този пост е редактиран от shotgun600: 09 юли 2015 - 12:55
#457
Публикувано 09 юли 2015 - 13:30
Разликата е, че едното е синтетика, другото полусинтетика.
#458
Публикувано 09 юли 2015 - 14:00
15г колата се кара с Castrol Magnatec 10w-40.
Без да разбирам много от масла, ама първата цифра през лятото мисля, че не те интересува.
В смисъл, дали ще е 10 или 0, не е ли без значение, когато става дума за лято?
При теб лятото когато на дисплея за външна Т ти показва над 38 градуса на место колко бара ти държи да имаш спомен ?
Кастрола има много ментета и не мога да съм сигурен от къде какво взимам. Гледам има разни "вносители" но гаранция никаква че няма да е от Истанбул... и за това "бягам" от него.
Разликата е, че едното е синтетика, другото полусинтетика.
Това е основното, аз питах по конкретно като смазочни свойства.
Как се държи при по екстремни температурни разлики и т.н.
А и 10W40 освен полу-синтетика има и само минерални.
п.п сега видях че вече предлагат и 10W40 пълна синтетика, което също е вариант.
Този пост е редактиран от staniola: 09 юли 2015 - 15:50
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#459
Публикувано 09 юли 2015 - 14:04
Нямам спомен.
Ама колко бара показва зависи от оборотите, в смисъл не мисля, че е нормално винаги да държи високо.
Ама под 1 не пада със сигурност. Не мисля, че имаш някакъв проблем.
Този пост е редактиран от shotgun600: 09 юли 2015 - 14:43
#460
Публикувано 09 юли 2015 - 21:06
Точно така, е не че и аз съм разбирач ама добре, че има wiki15г колата се кара с Castrol Magnatec 10w-40.
Без да разбирам много от масла, ама първата цифра през лятото мисля, че не те интересува.
В смисъл, дали ще е 10 или 0, не е ли без значение, когато става дума за лято?
Източник: https://bg.wikipedia...вигателно_маслоОбозначенията имат вида „SAE xxW-yy“ като числото преди буквата W (winter – зима) обозначава вискозитета при ниски температури (0°F), а числото след W – вискозитета при високи (работни) температури (210°F).
#461
Публикувано 09 юли 2015 - 21:48
Всички тия цифри не са абсолютни. Шото деигателя работи и зиме и лете на 85-90. Ако въобще има нещо в тия числа, то би се касаело само за студен старт. Обаче и това не е така абсолютно, колкото и да е важен той. Приемайте тия цифри като част от търговията. Веднага пример, т.к. е много популярен 10/40 полусинтетика ( това като полубременна жена ) и 5/40 пълна. Нима химията спира при числото 5 или 10. Нима не е възможно синтетично да се произведе масло 15/40. Щуротии.
Идеята е да има цифри да ги разбира по-лесно крайния потребител. Да знае кое е евтино и скъпо. Едно време така пишеха ватове по музикални уредби, после пиксели по фотоапарати.
Затова има спецификации. Виждали ли сте скоро туба от оригално масло на Мерцедес. Вече няма вискозитет, щото там шашма много. Ами пише отговаря на 229.51 за дизел и 229.5 за петрол. That's all you need folks
Пп: това горе да се има предвид за ежедневен автомобил. При състезателни нещата като 50/60 са други и не искам да споря
Идеята е да има цифри да ги разбира по-лесно крайния потребител. Да знае кое е евтино и скъпо. Едно време така пишеха ватове по музикални уредби, после пиксели по фотоапарати.
Затова има спецификации. Виждали ли сте скоро туба от оригално масло на Мерцедес. Вече няма вискозитет, щото там шашма много. Ами пише отговаря на 229.51 за дизел и 229.5 за петрол. That's all you need folks
Пп: това горе да се има предвид за ежедневен автомобил. При състезателни нещата като 50/60 са други и не искам да споря
Този пост е редактиран от drjivago: 09 юли 2015 - 21:52
#462
Публикувано 13 юли 2015 - 21:46
Къде е тоя вакум на кутията да го проверя?
#463
Публикувано 22 юли 2015 - 10:06
Смених всички филтри + тези на ГУ. Сипах масло Мобил 5W40 но най вероятно ще сменям и палстмасите на валовете.
Смених и температурният датчик за входящ въздух и в момента няма проблем след като запали.
Някой има ли идея как мога да премеря ламбда сондата дали работи правилно ??
Този пост е редактиран от staniola: 22 юли 2015 - 10:07
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#464
Публикувано 22 юли 2015 - 12:53
Според теб от датчика за входящ въздух ли се оправи?
#465
Публикувано 27 юли 2015 - 08:58
Ами не знам дали че стана по топло или просто датчика е имал проблем но в момента е наред.
Ще пиша пак като стане по студено да видим дали ще има разлика.
Аз пак да питам дали някой може да каже от къде се мери ламбда сондата освен със стар диагноза ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни