Поредната спъната 210ка 290ТД
Започната от emcho_k, 27 фев 2012 - 23:42:50
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2012 - 23:42
Та да споделя и аз болката. Колата си вървеше перфектно до момента
в който алтернатора не сдаде багажа преди няколко месеца.
След ремонта се получаваше голямо пренапрежение, и колата влизаше в
авариен режим. След намесата на Хари и Лазо всичко ок, обслужихме я
Отвсякъде но проблема си остана. Спъната е доста и гори повече.
На дълго максимално 120 и дотам.
Един вакуум не беше закачен, закачихме го, никаква разлика, после ги разменихме
и пак нищо. Днес на диагностика показа грешка в EGS модул (021 545 07 32).
Някой има ли идея дали от въпросното пренапрежение въпросния модул
е отишъл и от там е проблема, или да търсим другаде?
Питам тъй като модула не е кой знае колко евтин, но все пак да не сменяме
на посоки без да е от значение.
Приемаме всякакви мнения
в който алтернатора не сдаде багажа преди няколко месеца.
След ремонта се получаваше голямо пренапрежение, и колата влизаше в
авариен режим. След намесата на Хари и Лазо всичко ок, обслужихме я
Отвсякъде но проблема си остана. Спъната е доста и гори повече.
На дълго максимално 120 и дотам.
Един вакуум не беше закачен, закачихме го, никаква разлика, после ги разменихме
и пак нищо. Днес на диагностика показа грешка в EGS модул (021 545 07 32).
Някой има ли идея дали от въпросното пренапрежение въпросния модул
е отишъл и от там е проблема, или да търсим другаде?
Питам тъй като модула не е кой знае колко евтин, но все пак да не сменяме
на посоки без да е от значение.
Приемаме всякакви мнения
#2
Публикувано 27 февруари 2012 - 23:50
Ама ти май не ме разбра какво ти казах.
Търси се човек с Е290ТД ,който да услужи с въпросния модул само за проба ,виждаме дали колата ще тръгне и си го връщаме.
Търси се човек с Е290ТД ,който да услужи с въпросния модул само за проба ,виждаме дали колата ще тръгне и си го връщаме.
Този пост е редактиран от ХаPu: 27 февруари 2012 - 23:51
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 28 февруари 2012 - 00:04
Да и така може да процедираме, и използвам случая да призова някой горд собственик
на 290тд автомат, срещу съответната почерпка за загубеното време и изхарченото гориво
Или към други идеи и предположения също сме отворени
на 290тд автомат, срещу съответната почерпка за загубеното време и изхарченото гориво
Или към други идеи и предположения също сме отворени
#4
Публикувано 10 март 2012 - 18:40
Колега провери и дебитомера.
Аз имах подобен проблем и се оказа дебитомера.
Аз имах подобен проблем и се оказа дебитомера.
#5
Публикувано 10 март 2012 - 22:30
Проблема му беше откачен въздоховод след кулера.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 11 март 2012 - 00:28
Сега виждам темата, радвам се,.че проблема е оправен
Иначе съм насреща
Иначе съм насреща
By Batev
#7
Публикувано 11 март 2012 - 17:48
Значи проблема е решен донякъде, тъй като турбото вече си бачка,
но интересното е че на дълъг път по някое време изключва и се оправя
с рестарт на колата. В града иначе няма проблем.
На първо четене мислиме че е от въпросния модул на скоростната кутия.
Ако има и друго споделете
но интересното е че на дълъг път по някое време изключва и се оправя
с рестарт на колата. В града иначе няма проблем.
На първо четене мислиме че е от въпросния модул на скоростната кутия.
Ако има и друго споделете
#8
Публикувано 19 март 2012 - 22:52
http://mercedes-bulg...pytradvigatelq/
Тука видях че колегата има идентичен проблем, след което следва дебитомер.
Тука видях че колегата има идентичен проблем, след което следва дебитомер.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни