Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Поредната спъната 210ка 290ТД


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Posted 27 February 2012 - 23:42

Та да споделя и аз болката. Колата си вървеше перфектно до момента
в който алтернатора не сдаде багажа преди няколко месеца.
След ремонта се получаваше голямо пренапрежение, и колата влизаше в
авариен режим. След намесата на Хари и Лазо всичко ок, обслужихме я
Отвсякъде но проблема си остана. Спъната е доста и гори повече.
На дълго максимално 120 и дотам.
Един вакуум не беше закачен, закачихме го, никаква разлика, после ги разменихме
и пак нищо. Днес на диагностика показа грешка в EGS модул (021 545 07 32).
Някой има ли идея дали от въпросното пренапрежение въпросния модул
е отишъл и от там е проблема, или да търсим другаде?
Питам тъй като модула не е кой знае колко евтин, но все пак да не сменяме
на посоки без да е от значение.
Приемаме всякакви мнения :)
  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 27 February 2012 - 23:50

Ама ти май не ме разбра какво ти казах.
Търси се човек с Е290ТД ,който да услужи с въпросния модул само за проба ,виждаме дали колата ще тръгне и си го връщаме.


Edited by ХаPu, 27 February 2012 - 23:51 .

  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Posted 28 February 2012 - 00:04

Да и така може да процедираме, и използвам случая да призова някой горд собственик
на 290тд автомат, срещу съответната почерпка за загубеното време и изхарченото гориво ;)
Или към други идеи и предположения също сме отворени :)
  • 0

#4 reza4o

reza4o

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Posts:
  • Град:Царево
  • Автомобил:
    W210-290TD

Posted 10 March 2012 - 18:40

Колега провери и дебитомера.
Аз имах подобен проблем и се оказа дебитомера.
  • 0

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 10 March 2012 - 22:30

Проблема му беше откачен въздоховод след кулера.
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#6 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 11 March 2012 - 00:28

Сега виждам темата, радвам се,.че проблема е оправен :)

Иначе съм насреща :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#7 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Posted 11 March 2012 - 17:48

Значи проблема е решен донякъде, тъй като турбото вече си бачка,
но интересното е че на дълъг път по някое време изключва и се оправя
с рестарт на колата. В града иначе няма проблем.
На първо четене мислиме че е от въпросния модул на скоростната кутия.
Ако има и друго споделете :)
  • 0

#8 emcho_k

emcho_k

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '97 Mercedes E290 TD

Posted 19 March 2012 - 22:52

http://mercedes-bulg...pytradvigatelq/

Тука видях че колегата има идентичен проблем, след което следва дебитомер.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users