
Изправяне с вакуум
Започната от dpower, 27 фев 2012 - 14:04:25
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2012 - 14:04
Колеги, върху автомобила ми падна снежна маса с ледени блокове. Пораженията са върху тавана, задния капак и двата задни калника.
Някой попадал ли е на информация за сервиз извършващ услугите по изправянето на "ламарините" с вакуумни вендузи или подобни по-щадящи и леки процедури, както и силиконови вендузи с обратен чук?
Някой попадал ли е на информация за сервиз извършващ услугите по изправянето на "ламарините" с вакуумни вендузи или подобни по-щадящи и леки процедури, както и силиконови вендузи с обратен чук?
#2
Публикувано 27 февруари 2012 - 18:07
Благодря за инфото колега
!
Застрахователна мобилна група повиках веднага, който присигнаха след 30мин., което си е почти моментално. Направиха подробни снимки и на автомобила и на конкретната обстановка и обстоятелства.
Сега желанието ми, както на повечето попадали в такава ситуация е да намеря точния и способен човек, който да прецени как да възтанови подбитото по най-добрия начин.

Застрахователна мобилна група повиках веднага, който присигнаха след 30мин., което си е почти моментално. Направиха подробни снимки и на автомобила и на конкретната обстановка и обстоятелства.
Сега желанието ми, както на повечето попадали в такава ситуация е да намеря точния и способен човек, който да прецени как да възтанови подбитото по най-добрия начин.

#3
Публикувано 27 февруари 2012 - 22:00
Аз също пострадах от собствения си блок...Предно и задно стъкло на парчета, предения капак беше упрял в двигателя. По покрива нямаше поражения може би защото колата е кабрио с мек таван. Дали не направих грешка, че не се обадих на застрахователя при положение, че нямам автокаско? Гледаката беше интересна...около 10 автомобила наредени един до друг с разбити стъкла, тавана и капаци...
#4
Публикувано 27 февруари 2012 - 22:28
Дали не направих грешка, че не се обадих на застрахователя при положение, че нямам автокаско?
Колега, не разбирам - ако нямаш каско на кого е трябвало да се обадиш и кой е щял да ти поеме щетите? Гражданската ли?
#5
Публикувано 04 март 2012 - 18:57
колега ,по принцип най трудно и скъпо е оправяне на таван,ако е добре ударен не става без нагряване ,голяма площ и ламарината започва да "играе",а това е скъпоплатено
#6
Публикувано 05 март 2012 - 09:53
Аз имах желание да направя подобни процедури, с изправянето на вдлъбнатини, но по една или друга причина съм се спрял, поне засега.
Сервиза на ул. Коста Лулчев, доколкото се интересувах от него е може би най-добрият. Занимават се и с мотори. Взависимост от детайла, пораженията за изправяне и т.н цените са 60-80лв. на детайл, но зависи от пораженията. Оплаквания не съм чул да има. Изправят всичко и навскяъде, стига да няма ръб
Сервиза на ул. Коста Лулчев, доколкото се интересувах от него е може би най-добрият. Занимават се и с мотори. Взависимост от детайла, пораженията за изправяне и т.н цените са 60-80лв. на детайл, но зависи от пораженията. Оплаквания не съм чул да има. Изправят всичко и навскяъде, стига да няма ръб
#7
Публикувано 05 март 2012 - 10:48
В моя случай тавана е хлътнал само в задната си част с около 5мм., ръб няма като това е най-гомямото поражение, така че площта не е огромна , но има шибидах, с койтотрябва да се съобрази ремонта, а аз няма да го отварям докато не поправя детайла, за да не стане по-лошо
.
dim, какво имаш предвид без нагряване? Заварка и обатен чук или нагряване и сух лед или загряване и изтегляне с вакуум...
Продължавам да се интересувам и сервиз не съм посетил, като се информирам достатъчно, тогава, а и времето да се позатопли още малко,.... поне 12 градуса да стане
.
.
dim, какво имаш предвид без нагряване? Заварка и обатен чук или нагряване и сух лед или загряване и изтегляне с вакуум...
Продължавам да се интересувам и сервиз не съм посетил, като се информирам достатъчно, тогава, а и времето да се позатопли още малко,.... поне 12 градуса да стане

#8
Публикувано 05 март 2012 - 12:13
Сервиза на Коста Лулчев (старата пожарна) е за щети от градушка. Става и за паркинг щети по страниците на колата от отворени врати на съседно паркирани а-ли. За мащабно изкривени ламарини е неприложим... Иначе ефекта от работата им е чудесен. Естествено щетата не трябва да е на ръб, бомбе или съвсем в края на детайла. Работят и с някои застрахователи.
#10
Публикувано 05 март 2012 - 20:16
Да бе, кабрио.
В тия прахоляци, с противогаз трябва да се кара
Между другото, много ми трябва такъв майстор.
На една Карера вратата е натисната от кола, паркирана до нея, а не искам да пребоядисваме цялата врата.
Във варненско някой нещо да е чувал?!?
В тия прахоляци, с противогаз трябва да се кара

Между другото, много ми трябва такъв майстор.
На една Карера вратата е натисната от кола, паркирана до нея, а не искам да пребоядисваме цялата врата.
Във варненско някой нещо да е чувал?!?
#11
Публикувано 05 март 2012 - 20:45
Брат ми има SAAB кабрио и за него е известен лафа:Абе вие във Варна може да си позволите кабрио , предвид дългия летен сезон
а и дори да реши някой да ви "гърми" още по добре , ще летите като "оня" от филма Казино ,
ама ще сте живи .
Във София кабриото е строго непрепоръчително .
- защо шведите правят кабриолети, след като в Швеция има три слънчеви дни в годината?
- защото искат да се насладят максимално и на трите слънчеви дни!
Иначе едно е вярно - много мръсна кола е кабриолета... 200 км с отворен гюрук и целия си черен!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 05 март 2012 - 21:07
Така ще изглеждаш по-бързо като минал през солариум

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#13
Публикувано 22 август 2012 - 05:58
Не мога да разбера как в БГ все още няма сервизи за изправяне на подбити ламарини без боядисване. Пести се много време, консумативи и нерви. Все още се работи по стария "изпитан" метод-изчукване, шкурки, кит шприц и боя. Който и да направи боята, ще има видими следи от интервенцията. Да не говорим, че се стига до нагряване, което от самосебе си води до образуване на корозия. Става въпрос за всякакви детайли, но без разтеглена ламарина и опадала или напукана боя. Гледах на живо и мога да кажа как става. Вакуум или не, но става въпрос за изправяне на подбити детайли с изключителен ефект пред собственика на колата. За подробности пишете на [email protected].
#15
Публикувано 22 август 2012 - 20:54
Имам ги тези неща и който желае и има проблем да заповяда и без заплащане ще му демострирам.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни