
Изправяне с вакуум
Започната от dpower, 27 фев 2012 - 14:04:25
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 септември 2012 - 09:21
Толкова ли сме зле, че не знаем за PDR технологията? Наистина не на всеки се удава, но ако имаш нужните инстументи и консумативи, подбитите детайли се оправят бързо и то на ниска цена. Ето един пример:
А който иска да научи още, за това е търсачката. PDR Tools........
А който иска да научи още, за това е търсачката. PDR Tools........
#17
Публикувано 03 май 2013 - 14:08
Здравейте колеги,
ще си позволя да изкажа и своето мнение или по точно да покажа фактите.
Мерцедес използват ламарина от 0.8мм до 1.7мм. в зависимост от положението на детайла.Японските например използват 0.6 и нагоре.Разликата е само 0.2мм. но 0.8мм е в пъти по - трудна за огъване и манипулации от 0.6мм.
Градушката е едно,а съвсем друго са по - големи деформации тъй като енергията от удара се разпределя по целия детайл и т.н
Фактите са следните- технологията с вакумите наистина работи,но при определени детайли и дефекти.Ако се вгледате ще видите че във всички филмчета се изправят само японски корейски и т.н. но никъде Мерцедес.
#18
Публикувано 10 ноември 2013 - 07:02
"Фактите са следните- технологията с вакумите наистина работи,но при определени детайли и дефекти.Ако се вгледате ще видите че във всички филмчета се изправят само японски корейски и т.н. но никъде Мерцедес."
#19
Публикувано 10 ноември 2013 - 07:42
Колега, всичко зависи от самото поражение. Дебелината на ламарина е наистина от значение, но и за това си има начини. Никой не е казал, че само с вакуум стават нещата. Тази технология се изучава, но без нужните инструменти и консумативи няма да се получи желания ефект. Знаете, че най разпространените бои не са качествени, освен това винаги ще има разлика в цвета. Ако имате проблем, заповядайте при мен и ще се убедите.
#20
Публикувано 11 ноември 2013 - 04:51
Оригиналните, заводските бои с които е боядисана колата са боите, които са тествани и имат дълъг живот. От атмосферните условия и те с годините матират, но за това си има полир и шлайф пасти, с които се възстановява блясъка, но при тях няма лющене. Всичко опира до цената на боята. Създадени са изключително качествени бои, но тогава цената им е многократно по-висока. Обърнете внимание на коли, на които лака е опадал на люспи, химия.....
#21
Публикувано 11 ноември 2013 - 05:27
Относно цветовете: Темата е много дълга, но накратко. Цвета на боята на колата се създава от "букет" цветове. Има си дизайнери-специалисти. Ето защо и най-малкото количество добавен цвят боя променя цвета, който желаете да постигнете. Ето защо, при локални поправки почти винаги има разлика в цвета. Техниката на боядисване също е от голямо значение. Има и друго нещо. Дори да вземете оригинална боя, със същия номер, пак ще има разлика, защото с течение на времето /най-вече слънцето\ нюансите се променят.
#22
Публикувано 11 ноември 2013 - 16:41
Стана интересноо...
#23
Публикувано 12 ноември 2013 - 08:23
Отклонихме темата. Исках да чуя във форума по-вече за PDR технологията, която и в Занзибар е много актуална - http://www.janson.co...36/Default.aspx. Относно боите: През годините на Соца в България се продаваха само алкидни бои. При работа с тях майстора нямаше право на грешка - не подлежаха на корекции след потичане. Дори и в "Кореком" се продаваха такива като "Лезонал", "Папагал" и др. марки, но пак на алкидна основа. Сега нещата са други. Като говоря за бои, имам предвид като цяло - самото покритие на колата. Акрилна или металик, разликата е, че при металика имаме "база", върху която се нанася клар лака, а с акрилната се работи като с алкидната, с тази разлика, че тя търпи корекции, както и лака след пълното им втвърдяване. При локални поправки се приготвя боя и тук е проблема. Компютъра, чрез схема /номера на боята/ измерва количеството на отделните цветове и често бърка в нюансите, особено при малки количества. Боите на "MaxMeyer" и въбще "Original lak" са боите за предпочитане и др. Защо се лющи лака? Причините са много - некачествените материали, пресъхване на базата, препаратите при измиване в автомивките и др.
РОШЕН, мой съвет, /ако ме разбираш/ с този тон-не бива! Може и да бъркам термините, но ти ме разбра. Не се правя на професор, не споря, а просто помолих нещо. Не съм ти нито конкурент, нито враг. Относно матирането на боята? То е ясно и на децата. И не мрънкам под носа си- this is.....
#24
Публикувано 12 ноември 2013 - 14:59
reno2001 ако се занимаваш с тази PDR технология си пусни една реклама.Стратегията ти да станеш известен с даване на препоръки и спамене на теми( спамиш ми темите в други форуми ) не е за препоръчване.
#25
Публикувано 19 юли 2014 - 06:11
РОШЕН, /със закъснение/. Сега виждам, че очакваш отговори на въпросите ти. Мисля, че ти отговорих изчерпателно. Много съм зает и рядко влизам във форуми. Относно PDR технологията писах и ще обясня по-подробно за тези, които не са чели. Всички знаем, че панелите на колите се щанцоват в горещо състояние. След изстиването имаме молекулярно заметяване на формата. След удар /градушка например/ тази форма е нарушена. Класическия метод е ясен на всички-кит и боя. При PDR технологията се възстановява предишната форма на панела по друг начин. Тази технология е изкуството на специалиста с помоща на специални инструменти и консумативи да възвърне оригиналната форма на панела, без всякакви следи от намесата. Има алгоритъм /последователност/, който трябва да се спазва, в противен случай, не се получава. Относно боите, освен гореспоменатите, които се използват в БГ има такива, които 1 кг. струва над 1000 лв. И пак ти казвам, че при локални поправки почти винаги има разминаване в цветовете на боята. Ако си пострадал от бурята и имаш проблем заповядай и ще се убедиш, че става. Мейла ми е [email protected] а GSM 0896723873, но ще имаш търпението да изчакаш до 02.09. т.г.
#26
Публикувано 19 юли 2014 - 09:17
Като прочета специалисти със специални инструменти и в съзнанието ми изплуват нанодот технологиите дето връщат бензин в резервоара. Може ли да се сложи нещо зад този термин специални? Снимки, описания...
#27
Публикувано 19 юли 2014 - 16:36
Ха ха ха... запознат? Едно е да знаеш, друго е да можеш а трето и най-важното е да го направиш. Научи се да пишеш грамотно и тогава пиши. На такива като теб години съм би учител и ги познавам. Има една приказка: Разрешиш ли на "професора" да те свали на неговото ниво, там ще те бие-положително. И защо ми трябваше да пиша? Май глупака съм аз!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни