На третия ден без ток в акумулатора
Започната от Svilen Nedyalkov, 27 фев 2012 - 10:37:21
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 февруари 2012 - 10:37
Здравейте колеги. Имам следният проблем който вече съществува шести месец . Проблема го видях една седмица след като купих колата. Когато не я карам три дена и нямам ток дори да си отключа централното.
И така първоначално набедих акумулатора които ми го бяха дали заедно с колата от автокъщата и в бързината понеже ми беше и наблизо купих нов VESNA 62Ah но след третия ден на паркинга ток във акумулатора нямаше. Проверих колата не един път за утечка и измерените стойности са 0.04-0.05А което мисля че е добре. Във един сервиз в моя град ми казаха че този акумулатор е много слаб за тази кола и премерените стойности за утечка показват че колата е перфектна. И така купих си още по нов акумулатор
VARTA 74Ah BLUE dynamic а стария го дадох на един приятел който на -15градуса си пали без проблем. Със новият VARTA проблема си продължи. Отидох при други майстории и след проверка на всички кабели установиха че предният SAM MODUL не работи правилно и аз си поръчах същият SAM MODUL от Германия втора употреба но на третият ден отново колата беше без акумулатор.Следващата стъпка беше таблото на километража защото специалистите когато са ми връщали километража са го повредили малко и при контакт когато колата прави теста си стрелката почва да вибрира леко.
Махнах километража от буксата и проблема изчезна след 5 дена в най-големият студ след това направих нова една седмица проба и всичко беше добре. И така докарах и километраж с новият (втора употреба) проблема отново продължава.
Ходил съм за проверка на колата в Мерцедес в Стара Загора там я проверяваха и отговора беше че и няма нищо.
Сега мисля да отида в Мерцедес в Русе но се притеснявам че отговора ще е същият.
Моля за някакви идеи и помощ .
И така първоначално набедих акумулатора които ми го бяха дали заедно с колата от автокъщата и в бързината понеже ми беше и наблизо купих нов VESNA 62Ah но след третия ден на паркинга ток във акумулатора нямаше. Проверих колата не един път за утечка и измерените стойности са 0.04-0.05А което мисля че е добре. Във един сервиз в моя град ми казаха че този акумулатор е много слаб за тази кола и премерените стойности за утечка показват че колата е перфектна. И така купих си още по нов акумулатор
VARTA 74Ah BLUE dynamic а стария го дадох на един приятел който на -15градуса си пали без проблем. Със новият VARTA проблема си продължи. Отидох при други майстории и след проверка на всички кабели установиха че предният SAM MODUL не работи правилно и аз си поръчах същият SAM MODUL от Германия втора употреба но на третият ден отново колата беше без акумулатор.Следващата стъпка беше таблото на километража защото специалистите когато са ми връщали километража са го повредили малко и при контакт когато колата прави теста си стрелката почва да вибрира леко.
Махнах километража от буксата и проблема изчезна след 5 дена в най-големият студ след това направих нова една седмица проба и всичко беше добре. И така докарах и километраж с новият (втора употреба) проблема отново продължава.
Ходил съм за проверка на колата в Мерцедес в Стара Загора там я проверяваха и отговора беше че и няма нищо.
Сега мисля да отида в Мерцедес в Русе но се притеснявам че отговора ще е същият.
Моля за някакви идеи и помощ .
#2
Публикувано 27 февруари 2012 - 12:41
Колега аз не съм от най-компетентните тук, но пробвай да откачиш някоя от клемите докато не я караш 3 дни и преди да я запалиш сложи пак клемата и пробвай да запалиш. Ако успееш да запалиш ще разбереш, че проблема идва от изтущаване на акумулатора. А и мисля, че за твоята кола акумулатора трябва да е 100ач, поне при моя 200 копресор по предписания го дават 100ач.
Поздрави.
Поздрави.
#3
Публикувано 27 февруари 2012 - 13:38
Здравейте, аз имах същият проблем .При мен акумулатота е Бош 100 ach и след три дни в гаража колата нямаше ток да завърти, помислих че е блокирала.Замерихме я и показваше консумация от 0.4-0.6 Ach проблема й беше, че е инсталиран GPS който дърпа тока.Провери и на твоята, може да има нещто закачано допълнително.
#4
Публикувано 27 февруари 2012 - 14:16
Не ходи в Евро Старс в Русе! Таксуват 40лв. на работен час без ддс. Трудно се открива кое черпи ток, но добър автомобилен електротехник ще ти свърши работа.
Там откъдето си купи акумулаторите не ти ли замериха колата? Ако не са, иди и искай рекламация за акумулатора. Може да ти намерят утечката.
Там откъдето си купи акумулаторите не ти ли замериха колата? Ако не са, иди и искай рекламация за акумулатора. Може да ти намерят утечката.
#5
Публикувано 27 февруари 2012 - 14:53
При двата акумулатори са ми замервали тока и тогава ми дават гаранционната карта дори първият го бях върнал за рекламация и след една седмица ми го върнаха със протокол на измерванията (електролит и тест на вилка). Проверил сам и алтернатор и той е добре.
Сега си свалих алармата (тя не е оригинална) и използва същият модул на таблото. Случайно да не изпраща фалшиви сигнали и да буди цялата кола.
Не ми работи системата за регулиране височината на фаровете и датчика за външната температура показва +85 градуса.
Сега си свалих алармата (тя не е оригинална) и използва същият модул на таблото. Случайно да не изпраща фалшиви сигнали и да буди цялата кола.
Не ми работи системата за регулиране височината на фаровете и датчика за външната температура показва +85 градуса.
#6
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:28
Да не е по Фаренхайт?
#7
Публикувано 27 февруари 2012 - 17:56
По целзий е и не се променят. Постоянно си показва +85°C
#8
Публикувано 27 февруари 2012 - 19:39
И така от събота беше последното каране до днес вторник всичко се повтаря. Ток пак няма дори да отключиш вратите
#9
Публикувано 27 февруари 2012 - 19:58
Az мисля че проблема се проявява само когато колата е заключена.
Таблото и откачената му букса, ти прекъсват вериги, от които зависят други вериги и затова тогава го няма.
В някой от сервизите които си посетил.....сетиха ли се да я мерят на заключени врати?
Като нищо проблема може да е в някоя от вратите или багажното.
Имаш ли възможноста да я оставиш няколко дена без да я заключваш? Ще отсееш вероятности!
Проблема ти е интересен.
Успех!.....дръж ни в течение.
Този пост е редактиран от бай Васил: 27 февруари 2012 - 19:59
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 27 февруари 2012 - 20:14
също така колко км минаваш като я караш, преди да я оставиш за 3 дни?
#11
Публикувано 27 февруари 2012 - 22:05
Az мисля че проблема се проявява само когато колата е заключена.
Таблото и откачената му букса, ти прекъсват вериги, от които зависят други вериги и затова тогава го няма.
В някой от сервизите които си посетил.....сетиха ли се да я мерят на заключени врати?
Като нищо проблема може да е в някоя от вратите или багажното.
Имаш ли възможноста да я оставиш няколко дена без да я заключваш? Ще отсееш вероятности!
Проблема ти е интересен.
Успех!.....дръж ни в течение.
Зареждам акумулатора и я оставям отключена.
Ключалката на багажника не е много наред. За да затворя багажника му трябва малко сила (механизма нещо не е наред) но на индикацията да шофьорската врата показва че е затворен. Също така когато падне акумулатора не мога да отворя багажника с ключа.
#12
Публикувано 28 февруари 2012 - 14:54
Колега, с Бенца, слава богу, до сега подобни електрически проблеми не съм имал, но го преживях същия филм с джипката, Хщндай Галопер. Пак така, утечка и не могат да я хванат. както те посъветва Бай Васил - на принципа на елиминирането на възможностите го хванах откъде е, оказа се тъпата аларма и то не самата тя, я имобилайсера, който е част от нея, абе италиански простотии... На 100 места мериха, гледаха, оставях я и в ИНД комерс, е нямаше файда. Хванах я елементарно - оставих колата като я заключих с ключа, не с централното, на другия ден палеше като пушка. Естествено, всичко е въпрос на свързване, всеки гаражен майстор, слагащ аларма си избира къде да я върже и коя верига да прекъсне, просто при мен се оказа, че прави беля само като е включена, не че теоретично не би могла винаги да го прави, но просто така беше вързана. Естествено, изхвърлих всичко и мирясах.
На 203 принционо не ти е нужна аларма - застрахователите ти признават, че колата има фабрична (приемат, че електронната защита на ключовете, която е от висок клас е достатъчно основание да не те знимават с глупости) Поне аз в София за 5 години при Уника, ДЗИ, Булинс и кой още съм имал застраховки, никой не ме е карал да сложа аларма, а и не бих го направил, не мога да си представя бай Гошо да ми реже кабелите....
Така че, огледай алармата, правят мизерии... После другите работи.
Но като казваш, че са връщали километража, кай знае какви бели може да са направили по електрониката....
Успех!
На 203 принционо не ти е нужна аларма - застрахователите ти признават, че колата има фабрична (приемат, че електронната защита на ключовете, която е от висок клас е достатъчно основание да не те знимават с глупости) Поне аз в София за 5 години при Уника, ДЗИ, Булинс и кой още съм имал застраховки, никой не ме е карал да сложа аларма, а и не бих го направил, не мога да си представя бай Гошо да ми реже кабелите....
Така че, огледай алармата, правят мизерии... После другите работи.
Но като казваш, че са връщали километража, кай знае какви бели може да са направили по електрониката....
Успех!
#13
Публикувано 28 февруари 2012 - 15:14
Точно пък Булинс ме караха да слагам няква аларма... CAN-BUS е и работи прекрасно, но пищялката пречи при смяна на крушки. Чудя се дали да я махам... И без това ме дразни пищенето.
П.П. съжалявам за отклонението. Между другото подкрепям мнението на колегата СтефанБ. Всяка следзаводска намеса по електрониката на колата е възможна язва за електричен проблем. Ако имаш такива намеси започни от там.
П.П. съжалявам за отклонението. Между другото подкрепям мнението на колегата СтефанБ. Всяка следзаводска намеса по електрониката на колата е възможна язва за електричен проблем. Ако имаш такива намеси започни от там.
Този пост е редактиран от VIPER: 28 февруари 2012 - 15:17
#14
Публикувано 28 февруари 2012 - 18:27
Сега съм оставил колата отключена да проверя дали ще има разлика.
Когато меря акумулатора на верига за утечка и той показва 0.04А единственото нещо което не работи е ESP след разскачането на акумулатора. Той започва да работи по-късно като покараш малко. Във него да не би да има някакви резистори които искат да се заредят и някой от тях да не работи правилно и да консумира след това тока?
Във този клип е показано как може да се влезе във секретното меню на w203.
Отварял съм това меню но при мен не ми показва на колко волта е акумулатора.
Когато меря акумулатора на верига за утечка и той показва 0.04А единственото нещо което не работи е ESP след разскачането на акумулатора. Той започва да работи по-късно като покараш малко. Във него да не би да има някакви резистори които искат да се заредят и някой от тях да не работи правилно и да консумира след това тока?
Във този клип е показано как може да се влезе във секретното меню на w203.
Отварял съм това меню но при мен не ми показва на колко волта е акумулатора.
#15
Публикувано 08 март 2012 - 22:59
Колега, не искам да те подлъгвам. Някъде бях чел за подобен проблем с 203ка и се оказа че печката(нагревателят) е направен да се пуска автоматично и като падне t на водата под определини градуси и се включва сам и скапва акумулатора . Някъде през борда се прави HEATER или нещо такова беше за печката(нагревателят) не си спомням на 100%. Не съм 100% сигурен в това което казвам!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни