Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

На третия ден без ток в акумулатора


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Svilen Nedyalkov

Svilen Nedyalkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Габрово
  • Автомобил:
    W203 Ц180 2001г. 129к.с. бензин

Публикувано 18 март 2012 - 18:50

И така проблемът е решен . :yahoo
Цялата работа е била от температурният датчик на бронята. Той подава сигнал на колата че температурата е 85 градуса и за нея това е проблем и след известно време прави нова проверка и така до свършване на акумулатора.
Малко коли се влияят от този температурен датчик но тази е от тях.
  • 0

#17 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 18 март 2012 - 20:41

Т.е. ти си дал отговора на въпроса си още като си казал за 85-те градуса.
Знаех си аз, че новите коли са по-умни и капризни от мен, ама чак пък толкова...
Радвам се, че си си решил проблема!
  • 0

#18 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2013 - 09:17

Виждам, че темата е стара, но май имам същият проблем. Колата ако не е карана 2-3 дни и после няма ток. Акумълаторът е на няколко месеца, проверен е и не е от него, алтернатора е сменен и т.н. на последният път и на мен ми направи впечатление, че измерената температурата е 85 градуса, след като запаля колата се нормализира. Как точно хвана че това е проблема, колага?

 

И ако някой може да ме носочи към добър жичкаджия, също ще бъда благодарен.

Ебати и тъпото :tongue

 

Все пак благодаря предварително :)


Този пост е редактиран от vasil.genov: 17 юни 2013 - 20:15

  • 0

#19 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2013 - 20:47

Ако датчика за външната температура ти дава грешни стойности, сменяй и си свиркай. Намира се до десният халоген от вътрешната страна на бронята.

 

..


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#20 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2013 - 06:54

Аз го знам къде е, въпросът е че само 1-2 пъти съм го виждал да показва 85, иначе си работи и показва верни стойности...


  • 0

#21 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2013 - 09:40

Мдааа, вече се съмнявам, че проблема може да е в датчика.. прекарах последните 3 дни в четене на всякакви руски, английски, немски, и интернационални форуми и общо взето мисля, че само се наплаших повечко :wacko

 

За да я хвана тая оттечка, май наистина трябва да се отидя до някой добър жичкаджия, така че ако някой има предложение, моля да сподели :)


  • 0

#22 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2013 - 10:10

Къде тръгна по жичкаджии....

 

Извади датчика, почисти му буксата, огледай му кабела и пробвай.

 

Местоположението му е такова че само подкалника и долната кора го пазят от свинщината по пътя, често там се събира шит и променя стойностите.

 

...мааани жичкаджии, не ти трябват засега.

 

Последните двама на които съм правил тази интервенция се разминаха само с почистване на буксите като на единият му беше оголен и кабела.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#23 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2013 - 12:44

Бай Васо, благодаря за отзивчивостта :)

Как точно се стига до този датчик, отдолу ли трябва да бръкна/сваля корите за да го търся... ииии евентуално ако се наложи да се взима нов, някакви идеи от къде и за какви цени говорим :)

Благодаря отново!


  • 0

#24 vasil.genov

vasil.genov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz X204 GLK 320 CDI 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 14:50

Онзи ден се наложи все пак да разкача акумулатора и днес забелязах, че автоматичното вдигане на стъклата не работи, само автоматичното сваляне... тааа някой може ли да ми каже как се обучаваха прозорците, че май като съм свалил акумулатора сега им трябва нова синхронизация..


  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2013 - 00:08

Датчика е до десният халоген от въртешната страна на бронята, пробвай през десният подкалник.

 

.....за джамовете има теми, потърси 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни