На третия ден без ток в акумулатора
Started by Svilen Nedyalkov, 27 Feb 2012 - 10:37:21
24 replies to this topic
#16
Posted 18 March 2012 - 18:50
И така проблемът е решен .
Цялата работа е била от температурният датчик на бронята. Той подава сигнал на колата че температурата е 85 градуса и за нея това е проблем и след известно време прави нова проверка и така до свършване на акумулатора.
Малко коли се влияят от този температурен датчик но тази е от тях.
Цялата работа е била от температурният датчик на бронята. Той подава сигнал на колата че температурата е 85 градуса и за нея това е проблем и след известно време прави нова проверка и така до свършване на акумулатора.
Малко коли се влияят от този температурен датчик но тази е от тях.
#17
Posted 18 March 2012 - 20:41
Т.е. ти си дал отговора на въпроса си още като си казал за 85-те градуса.
Знаех си аз, че новите коли са по-умни и капризни от мен, ама чак пък толкова...
Радвам се, че си си решил проблема!
Знаех си аз, че новите коли са по-умни и капризни от мен, ама чак пък толкова...
Радвам се, че си си решил проблема!
#18
Posted 17 June 2013 - 09:17
Виждам, че темата е стара, но май имам същият проблем. Колата ако не е карана 2-3 дни и после няма ток. Акумълаторът е на няколко месеца, проверен е и не е от него, алтернатора е сменен и т.н. на последният път и на мен ми направи впечатление, че измерената температурата е 85 градуса, след като запаля колата се нормализира. Как точно хвана че това е проблема, колага?
И ако някой може да ме носочи към добър жичкаджия, също ще бъда благодарен.
Ебати и тъпото
Все пак благодаря предварително
Edited by vasil.genov, 17 June 2013 - 20:15 .
#19
Posted 17 June 2013 - 20:47
Ако датчика за външната температура ти дава грешни стойности, сменяй и си свиркай. Намира се до десният халоген от вътрешната страна на бронята.
..
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Posted 18 June 2013 - 06:54
Аз го знам къде е, въпросът е че само 1-2 пъти съм го виждал да показва 85, иначе си работи и показва верни стойности...
#21
Posted 20 June 2013 - 09:40
Мдааа, вече се съмнявам, че проблема може да е в датчика.. прекарах последните 3 дни в четене на всякакви руски, английски, немски, и интернационални форуми и общо взето мисля, че само се наплаших повечко
За да я хвана тая оттечка, май наистина трябва да се отидя до някой добър жичкаджия, така че ако някой има предложение, моля да сподели
#22
Posted 20 June 2013 - 10:10
Къде тръгна по жичкаджии....
Извади датчика, почисти му буксата, огледай му кабела и пробвай.
Местоположението му е такова че само подкалника и долната кора го пазят от свинщината по пътя, често там се събира шит и променя стойностите.
...мааани жичкаджии, не ти трябват засега.
Последните двама на които съм правил тази интервенция се разминаха само с почистване на буксите като на единият му беше оголен и кабела.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Posted 22 June 2013 - 12:44
Бай Васо, благодаря за отзивчивостта
Как точно се стига до този датчик, отдолу ли трябва да бръкна/сваля корите за да го търся... ииии евентуално ако се наложи да се взима нов, някакви идеи от къде и за какви цени говорим
Благодаря отново!
#24
Posted 29 June 2013 - 14:50
Онзи ден се наложи все пак да разкача акумулатора и днес забелязах, че автоматичното вдигане на стъклата не работи, само автоматичното сваляне... тааа някой може ли да ми каже как се обучаваха прозорците, че май като съм свалил акумулатора сега им трябва нова синхронизация..
#25
Posted 30 June 2013 - 00:08
Датчика е до десният халоген от въртешната страна на бронята, пробвай през десният подкалник.
.....за джамовете има теми, потърси
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users