Голям проблем с палене и грешки на W203. Помощ!
Започната от dan3ata, 25 фев 2012 - 18:17:55
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 февруари 2012 - 18:17
Здравейте колеги,
След като си дадох колата в един от големите сервизи в Бургас, за диагностика на задната чистачка (w203 C270 CDI) защо не пръска а си се движи без проблеми, ми казаха че "трябва да имам изгорял модул които да управлява този процес". Разбира се при този отговор им казах да не го пипат и отидох да си взема колата. Това се случва на 21.02 На 22.02 акумулатора ми падна сутринта и не можах да запаля колата. Сложих акумулатора от 124-ката и отидох да си купя нов. Купих нов и го сложих защото ми предстои дълъг път да съм си спокоен. Да ама не. Два дена по късно т.е вчера сутринта колата отказа да запали. Запалихме я с кабели че трябваше да се придвижим до София. По пътя изкара грешка в Light sensor-а. Още с пристигането в Столицата отидохме при Драго в Павлово който каза че има малка оттечка. Предположението беше че проблема е в таблото ( каза че имал подобен проблем с друга такава C-класа) и ни посъветва да го разкачим и да видим дали ще запали на сутринта. Колата си запали без проблем от 1/4 но заради това че бе запалена без да сложим буксата на таблото изписа грешка в SRS системата. Днес на обяд я закарахме при едни акумулаторджии в Овча Купел които казаха че всичко си е наред но акумулатора бил не достатъчно зареден и ни посъветваха да го заредим със зарядно през нощта. Това и правим в момента. Така и не можахме да изтрием грешката в SRS-а. Грешката в Light sensor-а изчезна, но доколкото разбрах след четене по форума, причината за нея наистина може да е в слаб акумулатор.
Някой има ли информация по въпроса за това или за начин по който да изчистим грешката в SRS-а.
Лошото е че утре трябва да пътувам на адски дълъг път и се чудя дали при тези симптоми трябва да се притеснявам и да отида на по сериозен електричар утре сутринта някъде в София, или според вас така описаните проблеми със симптоми се връзват с диагнозата слаб акумулатор закупен от магазина?
Благодаря на всички отзовали се.
След като си дадох колата в един от големите сервизи в Бургас, за диагностика на задната чистачка (w203 C270 CDI) защо не пръска а си се движи без проблеми, ми казаха че "трябва да имам изгорял модул които да управлява този процес". Разбира се при този отговор им казах да не го пипат и отидох да си взема колата. Това се случва на 21.02 На 22.02 акумулатора ми падна сутринта и не можах да запаля колата. Сложих акумулатора от 124-ката и отидох да си купя нов. Купих нов и го сложих защото ми предстои дълъг път да съм си спокоен. Да ама не. Два дена по късно т.е вчера сутринта колата отказа да запали. Запалихме я с кабели че трябваше да се придвижим до София. По пътя изкара грешка в Light sensor-а. Още с пристигането в Столицата отидохме при Драго в Павлово който каза че има малка оттечка. Предположението беше че проблема е в таблото ( каза че имал подобен проблем с друга такава C-класа) и ни посъветва да го разкачим и да видим дали ще запали на сутринта. Колата си запали без проблем от 1/4 но заради това че бе запалена без да сложим буксата на таблото изписа грешка в SRS системата. Днес на обяд я закарахме при едни акумулаторджии в Овча Купел които казаха че всичко си е наред но акумулатора бил не достатъчно зареден и ни посъветваха да го заредим със зарядно през нощта. Това и правим в момента. Така и не можахме да изтрием грешката в SRS-а. Грешката в Light sensor-а изчезна, но доколкото разбрах след четене по форума, причината за нея наистина може да е в слаб акумулатор.
Някой има ли информация по въпроса за това или за начин по който да изчистим грешката в SRS-а.
Лошото е че утре трябва да пътувам на адски дълъг път и се чудя дали при тези симптоми трябва да се притеснявам и да отида на по сериозен електричар утре сутринта някъде в София, или според вас така описаните проблеми със симптоми се връзват с диагнозата слаб акумулатор закупен от магазина?
Благодаря на всички отзовали се.
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#2
Публикувано 25 февруари 2012 - 18:27
Вие добре зареждате акумулатора ама ако той си е проблемен, нищо не правите.......най-много след зареждането, да ви подлъже че всичко е наред и при престой пак да издъхне. Уверете се че тази батерия е надеждна и тогава на път.
Има доста места за това в града.
Има доста места за това в града.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 25 февруари 2012 - 18:34
Къде може да го проверя това в Неделя?
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#4
Публикувано 25 февруари 2012 - 20:25
При мен изписва само понякага грешка SRS, но се чисти сама след 5-10 км. Причината за грешката при мен все още не ми е известна.
Този пост е редактиран от VIPER: 25 февруари 2012 - 20:26
#5
Публикувано 25 февруари 2012 - 23:19
Изписва на централния дислпей грешка СРС или светва лампата СРС и по някое време гасне? Няма начин де не може да се прочете каква е била грешката, особенно ако чвека с апаратурата си разбира от работата.При мен изписва само понякага грешка SRS, но се чисти сама след 5-10 км. Причината за грешката при мен все още не ми е известна.
Много е вероятно проблема да е в кантара на предната пътническа седалка. При мен СРС лампата светкаше и гаснеше когато си поиска, но със стардиагнозата веднага си казваше къде е бил проблема.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 26 февруари 2012 - 08:52
И лампата на таблото и на дисплея - "SRS restrain system". При вадене на ключа не ми изкарва повторно.
Ако е кантара има ли начин да се изолира?
Ако е кантара има ли начин да се изолира?
Този пост е редактиран от VIPER: 26 февруари 2012 - 08:52
#7
Публикувано 26 февруари 2012 - 14:25
има със стардиагноза
#8
Публикувано 27 февруари 2012 - 08:02
Ако е кантара се лекува със стар диагноза, на ми струваше 80 кинта при Веско в бъкстоун.
Еърбега продължава да работи, ама в някакъв странен режим и се отваря дори да не е закопчан колана.
Еърбега продължава да работи, ама в някакъв странен режим и се отваря дори да не е закопчан колана.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 27 февруари 2012 - 09:10
Еърбега продължава да работи, ама в някакъв странен режим и се отваря дори да не е закопчан колана.
Мишка,SRS си работи и без да е закопчан колана.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 07 март 2012 - 22:11
Да ъпдейтна малко инфо по темата. Колата дойде до Норвегия (т.е на м**ната си ) без никакви грижи. Пали си всеки ден като нова направо. Тъкмо си викам няма проблеми и след пристигането ни на по следващия ден я оставих да почине. Не съм я карал над 36 часа.. Резултата беше почти мъртъв акумулатор. Заредих го малко за да запаля и право в сервиза. Вече ми се плаче като знам колко пари ще ми вземат тук само за дигностиката камо ли за ремонта но нямах избор - трябваше да дойда с нея до тук. Със сигурност някъде има голяма оттечка защотот 100 А акумулатор да го стопи за толкова време дори плафон не може. Утре до края на работния ден очаквам мнението на хората в Мерцедес тук и ще пиша пак. Стискайте палци
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#11
Публикувано 15 март 2012 - 19:33
И кво се каза накрая: че има оттечка в таблото. Новото е 12000 крони или 4000 лв. Намерих старо за 1000 кр или 250 лева но представяш ли си забравили да ми кажат че дори и да го сложат няма да могат да го обучат и да показва брояча на изминатите километри. И малкия брояч. Полудях. Ама 12000 за ново табло си е безумие. Сега се надявам да намеря в БГ майстор ама ще е като се прибера! Поздрави на вси§ки и внимавайте в скандинавието!
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#12
Публикувано 16 март 2012 - 08:59
Обади ми се като се прибереш за да ти докажа че не е таблото! Мама им шашава, мързи ги да работят, не знаят да работят!
Как разбраха че е таблото, като нямат апаратура даже да му баят, как........ май полярните сияния им влияят и се оплитат в ялови обяснения.
Не съм съгласен с тези хора!
Как разбраха че е таблото, като нямат апаратура даже да му баят, как........ май полярните сияния им влияят и се оплитат в ялови обяснения.
Не съм съгласен с тези хора!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Публикувано 16 март 2012 - 10:09
Бай Василе - преди да тръгна бяхме при един известен елекричар в София - Драго - намира се под сервиза на Тандер ( това май се пада в Бъкстон). Както и да е де той каза че това им било много чест проблем - момчето правел само мерцедеси. Сега не знам дали е така или не - не съм от София и Драго не го познавам и не съм чувал за него но не мога да гарантирам. Това което ми казаха тук е че са тръгнали една по една ел. веригите да ги проверяват и оттечката била там. Факт е че не тук не поправят нищо. Заради рязкото повишение на стандарта на живот последните 20 години сега се правят на голямото добро утро и айде всичко ново! Въшкари мързеливи - поне улиците да си чистеха че има лед по асфалта на всякъде да си убие човек колата. Извинявам се за отклонението.
Идеята е че колата можеше да бъде продадена тук след време но в тази забравена от Бога страна застраховките на колата се сключват на база предположение за изминати километри. Т.е отиваш и казваш искам застраховката ми да е за 20 000 км - когато ги навъртиш тогава нова. Така че липсата на боряч вече се оказва инстински проблем . Благодаря ти много за предложението. Ще звънна като се прибера в БГ живот и здраве след около месец, да се видим. Дано да си прав тогава като се върна ще им го ударя в главата таблото
Идеята е че колата можеше да бъде продадена тук след време но в тази забравена от Бога страна застраховките на колата се сключват на база предположение за изминати километри. Т.е отиваш и казваш искам застраховката ми да е за 20 000 км - когато ги навъртиш тогава нова. Така че липсата на боряч вече се оказва инстински проблем . Благодаря ти много за предложението. Ще звънна като се прибера в БГ живот и здраве след около месец, да се видим. Дано да си прав тогава като се върна ще им го ударя в главата таблото
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#14
Публикувано 16 март 2012 - 11:48
Каквото и да е ще го разглобя на парченца и ще го оправя......как така ново табло....за една утечка. Нали бачка!
Ами ако не е то?
Те не са сигурни че е в него. Или са сигурни? Как разбраха че е таблото?
При изключване на буксите му се прекъсват други вериги, включително и към компа. Ами ако е по тях?
За жалост, сегашните майстори работят така. Ясно, което си трябва ново е добре да си е ново....ама да изхвърлят работещо табло, некси не се съгласявам.
Ами ако не е то?
Те не са сигурни че е в него. Или са сигурни? Как разбраха че е таблото?
При изключване на буксите му се прекъсват други вериги, включително и към компа. Ами ако е по тях?
Факт е че не тук не поправят нищо.
и айде всичко ново!
За жалост, сегашните майстори работят така. Ясно, което си трябва ново е добре да си е ново....ама да изхвърлят работещо табло, некси не се съгласявам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 18 март 2012 - 10:39
Ако е по тях да си носят отговорността! Тук поне не бягат от нея като нашите майстори. Лошото беше че дори и да е поправимо - просто не се занимават а слагат ново. Вече трети път съм тук и знам че със всичко правят така. Даже бях си приготвил малко кеш да поръчам на Lorinser едни халогенки за старата Цетка, и едни решетки между тях ама ще трябва да почакат малко че тук висенето в сервиза ми дойде малко нанагорно!
Поздрави от зимна Норвегия!
Поздрави от зимна Норвегия!
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни