
Автоматичен смукач на W124 250Д
Започната от Vladek, 24 фев 2012 - 21:31:18
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:31
Имам проблем с автоматичният смукач на W124 250D
Преди работеше перфектно
Започна да не се включва винаги
Сега изобщо не се включва
Мотора е 601
Ако някй е имал проблем или знае нещо за него(инфо, схема или поне какво представлява и къде е), нека го сподели
Предварително благодаря
Преди работеше перфектно
Започна да не се включва винаги
Сега изобщо не се включва
Мотора е 601
Ако някй е имал проблем или знае нещо за него(инфо, схема или поне какво представлява и къде е), нека го сподели
Предварително благодаря

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#2
Публикувано 26 февруари 2012 - 20:22
Благодаря на всички отзовали се 
Получих пълното описание на системата
Темата може спокойно да се премахне

Получих пълното описание на системата

Темата може спокойно да се премахне

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 26 февруари 2012 - 21:51
Отде я взе, Владе?
#4
Публикувано 26 февруари 2012 - 22:11
Един пич(Спонсора от Хелзинки ми звънна) ме светна и ми обясни системата
Тия дни(събота или неделя) ще я ровя и трябва да я преборя
Тия дни(събота или неделя) ще я ровя и трябва да я преборя





Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 02 юни 2012 - 21:12
Колега може ли малко инфо по същия въпрос да дадеш защото и аз имам същия проблем и ако си си го преборил помогни и на мен евентуално
#6
Публикувано 02 юни 2012 - 22:41
Колега,системата тръгва от вакум помпата,минава през един датчик на главата и влиза в задния край на ГНП-то.Нали се сещаш,че всичко туй е само вакумиКолега може ли малко инфо по същия въпрос да дадеш защото и аз имам същия проблем и ако си си го преборил помогни и на мен евентуално

Този пост е редактиран от dilqnski: 02 юни 2012 - 22:45
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 09 юни 2012 - 22:14
Ми що не каза по-рано за тия вакууми дето тръгват от вакуумната помпа и, че всичко туй е само вакуум, а си траешеКолега,системата тръгва от вакум помпата,минава през един датчик на главата и влиза в задния край на ГНП-то.Нали се сещаш,че всичко туй е само вакуми
А и тука няма смукачи,системата е направена,да държи само по-високи обороти,докато позагрее мотора.Просто и хитро.
А за ...смукача си напълно прав - нема смукач - има система за обогатяване на горивната смес

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни