![Photo](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-4175.jpg?_r=1580924702)
От какво може да скрибуца чисто нов ремък?
Started by shotgun600, 23 Feb 2012 - 11:13:46
17 replies to this topic
#1
Posted 23 February 2012 - 11:13
Не става дума за Мерцедес,но това няма значение.
Преди около 14 дни си смених двата ремъка на другата кола.
До вчера всичко беше наред, но изведнъж се появи някакво ужасно
скрибуцане на място. Колата издава звук все едно е някаква 40 годишна
таратайка.
Първо помислих,че съм минал през голяма локва и големия ремък се е намокрил
и затова скърца, но вече колата е суха и това скърцане на място си продължава.
Дали не трябва да го натегна малко?
Изобщо при смяната на ремък само 1 път ли се прави натягането
или се слага новия ремък, натяга се, пали се колата,за да се поразвърти
и намести, после се гаси ,за да се донатегне още малко?
Преди около 14 дни си смених двата ремъка на другата кола.
До вчера всичко беше наред, но изведнъж се появи някакво ужасно
скрибуцане на място. Колата издава звук все едно е някаква 40 годишна
таратайка.
Първо помислих,че съм минал през голяма локва и големия ремък се е намокрил
и затова скърца, но вече колата е суха и това скърцане на място си продължава.
Дали не трябва да го натегна малко?
Изобщо при смяната на ремък само 1 път ли се прави натягането
или се слага новия ремък, натяга се, пали се колата,за да се поразвърти
и намести, после се гаси ,за да се донатегне още малко?
#2
Posted 23 February 2012 - 12:29
Да не е водната помпа, като си ги затегнал да си разместил износената й ос?
#3
Posted 23 February 2012 - 13:21
Ами колата е на 90 000км. Едва ли има нещо износено.
Ще взема да натегна още малко обтягащата ролка,
току виж приплъзва ремъка на ниски обороти и затова
скърца яко.
Ще взема да натегна още малко обтягащата ролка,
току виж приплъзва ремъка на ниски обороти и затова
скърца яко.
#4
Posted 23 February 2012 - 20:38
Абсолютно възможно е. Щом скърца и е нов, значи е хлабав.
Преди години имах същия проблем със 124-ката. Оказа се че обтегачът е дал фира, но за щастие успяхме да го оправим, без да се купува нов.
Преди години имах същия проблем със 124-ката. Оказа се че обтегачът е дал фира, но за щастие успяхме да го оправим, без да се купува нов.
#5
Posted 23 February 2012 - 20:57
Oт гадна ролка...
Аз си смених всички ролки + обтегача на БМВ-то, че докато сменяхме ремъците имаха зверски луфтове, но не издаваше никакви звуци.
Сега с всичко чисто ново сутрин на студено скрибуца.
Мисля следващия път като я вкарвам в сервиза да свалим пак ремъците и да ги натъпча с масло новите ролки.
Или ако разбера коя квичи, да я сменя със една стара, но здрава.
Много вероятно е да е от гадна ролка. Мислехме, че е обтегача, но след като го смених (да ми е мирна главата) нищо не се промени!
Аз си смених всички ролки + обтегача на БМВ-то, че докато сменяхме ремъците имаха зверски луфтове, но не издаваше никакви звуци.
Сега с всичко чисто ново сутрин на студено скрибуца.
Мисля следващия път като я вкарвам в сервиза да свалим пак ремъците и да ги натъпча с масло новите ролки.
Или ако разбера коя квичи, да я сменя със една стара, но здрава.
Много вероятно е да е от гадна ролка. Мислехме, че е обтегача, но след като го смених (да ми е мирна главата) нищо не се промени!
#6
Posted 23 February 2012 - 21:27
А по принцип как се преценява,кога ремъка е натегнат достатъчно?
#7
Posted 23 February 2012 - 21:30
ремъците са гадните
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Posted 23 February 2012 - 22:20
Като го пипнеш и натиснеш , трябва да усетиш стегнатост и да няма голям луфт , допуска се до сантиметър при натискане ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Провери болтовете на ролките и дали някоя ролка се движи напред назад.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Провери болтовете на ролките и дали някоя ролка се движи напред назад.
![:yeah](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/yeah.gif)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Posted 23 February 2012 - 23:13
Ами уж проверявах ролките след като махнах стария ремък.
Всичко беше наред - нямаше луфтове,не свиреха при въртене.
Просто изведнъж се появи някакво адско скрибуцане,дето на никоя
друга кола не съм го чувал.
1см не е ли много при натискането? Това направо ми се вижда хлабаво.
Днес врътнах 1 оборот на гайката,която регулира обтегача и сякаш скърцането
намаля.
Беше ме страх да натягам още,защото не ми е ясно какъв е лимита, да не го пък
пренатегна.
Дали е възможно новия ремък да се е поотпуснал малко, 2 седмици след
поставянето му, и сега да се налага натягане?
Ще взема да ида в сервиз.
Всичко беше наред - нямаше луфтове,не свиреха при въртене.
Просто изведнъж се появи някакво адско скрибуцане,дето на никоя
друга кола не съм го чувал.
1см не е ли много при натискането? Това направо ми се вижда хлабаво.
Днес врътнах 1 оборот на гайката,която регулира обтегача и сякаш скърцането
намаля.
Беше ме страх да натягам още,защото не ми е ясно какъв е лимита, да не го пък
пренатегна.
Дали е възможно новия ремък да се е поотпуснал малко, 2 седмици след
поставянето му, и сега да се налага натягане?
Ще взема да ида в сервиз.
#10
Posted 23 February 2012 - 23:43
Дилянчо така докато скърца изсипи малко вода върху ремъка и виж дали скърцането ще спре.
Незнам какви ремъци си купил, но вероятността да са ментак е голяма.
Освен ако не са от официалния дилър, макар че 100% гаранция нема
Незнам какви ремъци си купил, но вероятността да са ментак е голяма.
Освен ако не са от официалния дилър, макар че 100% гаранция нема
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#11
Posted 24 February 2012 - 00:13
Не са купени от дилъра...
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
Edited by shotgun600, 24 February 2012 - 00:14 .
#12
Posted 24 February 2012 - 10:00
Ако спре да скърца значи е от ремъка.Не са купени от дилъра...
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
#13
Posted 24 February 2012 - 10:03
...ами едно от нещата които значи е, че може профила на ремъка да не отговаря на профила на ролките.....
Теоретизирам само....
Теоретизирам само....
#14
Posted 24 February 2012 - 10:40
Мхм, хитър начин за проверка.
Иначе ремъка си е баш за колата, просто не е
оригинален,ами е на друг производител и до оня
ден всичко беше ОК.
Най-вероятно е до натягане.
Нищо де ,не съжалявам,че сам го сменях.
Другия път ще купя оригинален.
Иначе ремъка си е баш за колата, просто не е
оригинален,ами е на друг производител и до оня
ден всичко беше ОК.
Най-вероятно е до натягане.
Нищо де ,не съжалявам,че сам го сменях.
Другия път ще купя оригинален.
#15
Posted 24 February 2012 - 22:02
Не купувай оригинален ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Купи просто читави, аз от Гейтс и Контитех съм доволен
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Купи просто читави, аз от Гейтс и Контитех съм доволен
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users