Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход А 180 CDI


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 tanybg

tanybg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A180CDI

Публикувано 18 февруари 2012 - 23:08

Здравейте,
имам нужда от съвет хора. Карам А 180 CDI и в момента ми гори в града 11-12 на 100км. Хора, това нормално ли е, все пак я галя не я ръчкам. Не съм карал досега дизел в толкова студена зима и не знам това нормален разход ли е. На борд компютъра показва 7-8 на 100 а всъщност, като сипя за 50лв 17 литра не мога да мина повече от 150км. Моля, ако някой кара подобен модел да сподели за неговия разход. И тези с 160 CDI също. Благодаря.
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2012 - 10:05

Колега, най-вероятно я караш на къси разстояния. Ако е така....радвай се на разхода.

Кажи.....колко км. изминаваш след студеният старт? На дълго ще е друго.;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 tanybg

tanybg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A180CDI

Публикувано 19 февруари 2012 - 10:41

Ами да речем карам към 10км градско спирам да си свърша работата, после пак тръгвам. С две думи имам си поне 2-3 спирания и тръгвания на ден. Странното е че преди карах едни форд фиеста 1.4 ТДЦИ и независимо дали спирах или не колицата си харчеше 6-6.5 градско и джобът ми пееше. Сега този малък курник ме разори :)))
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2012 - 10:46

1.4 и 1.8 си е разлика, теглото им също. ;) .........това е проблема, късите разстояния.

Бенц не сме икономични.;)
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 19 февруари 2012 - 11:10

Късите разстояния и това палене и гасене , водят до висок разход :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 19 февруари 2012 - 15:05

Грешка Бай Василе - МВ са най икономични в класа си . Тая А-класа с ква кутия в ?
  • 1

The Gods Made Heavy Metal

#7 tanybg

tanybg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A180CDI

Публикувано 19 февруари 2012 - 17:22

Ами ръчна е. Не е CVT. Бе казаха ми на диагностиката днес, че всичко е наред само имало една дюза дето "пикаела" на тихи и била на двойна стойност от останалите. Може ли това да е причина за толкова повишен разход? Аз не съм усетил да тресе мотора или да има нещо странно при каране. Как я усетиха тази дюза не знам. От др страна може ли някой да каже, да я сменям ли или има смисъл да слагам добавки?
Mbthepower А класата W169 oт 160 CDI do 200 CDI всички са с 1996 кубика мотори. Само компютърът е различен и затова са различни коне и аз не знаех до скоро :)
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 февруари 2012 - 18:09

Грешка Бай Василе - МВ са най икономични в класа си .


:)

А бе Тонка....... се се плачат ората. :unsure
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 20 февруари 2012 - 09:55

:)

А бе Тонка....... се се плачат ората. :unsure


Да ти кажа чесно , това което съм забелязал че вечно се сравнява - кон с кокошка . Според мен - ако се сравнят две коли с подобни задвижвания , кутии и двигатели - МВ винаги излиза победител . Зора на МБ е в купетата - тежки , стъбилни купета , с много шуноизолация, големи седалки : всичко това си има цена . Това имах предвид
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 февруари 2012 - 10:12

Прав си Тонка.....масата си маса и си иска своето. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 tanybg

tanybg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A180CDI

Публикувано 30 март 2012 - 14:01

Здравейте,
проблемът е решен. Колата мърка и харчи 7 градско. Публикувано изображение Оказа се, както каза колегата, прецакан датчик за налягането на ДПФ филтъра. От дългото каране с този датчик ДПФ-ът беше запушен. Всичко стана ясно след като сменихме датчика. Софтуерът за диагностика отчете 100бара налягане във ДПФ филтъра, при нормални 6-10бара. Колата влезе веднага в авариен режим и каза, че филтърът е твърде пълен за да бъде регенериран. Насочиха ме към едни майстори в село Лозен. Те с това се занимават, чистят ДПФ филтри. За скромните 200 лв го отрязаха, напълниха го с някакви химикали и го измиха, а след това го закачиха на компресор и го издухваха, около час. После го сложиха на колата и мога да ви кажа че сега лети. Много съм доволен, че най сетне реших този проблем, че ми беше побеляла косата от пишман майстори и мнения.Публикувано изображение Като го закачихме на диагностика тя отчете 8 бара налягане и 13% зацапване и този от Балкан стар беше възхитен че са успели така да го почистят. Каза че новите коли идвали с 10% зацапване.
Ами това е успех на колегите с подобни проблеми ако някой има нужда от телефон за регенерация на ДПФ мога да дам кординати на хората в с. Лозен
  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни