Висок разход А 180 CDI
Започната от tanybg, 18 фев 2012 - 23:08:57
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2012 - 23:08
Здравейте,
имам нужда от съвет хора. Карам А 180 CDI и в момента ми гори в града 11-12 на 100км. Хора, това нормално ли е, все пак я галя не я ръчкам. Не съм карал досега дизел в толкова студена зима и не знам това нормален разход ли е. На борд компютъра показва 7-8 на 100 а всъщност, като сипя за 50лв 17 литра не мога да мина повече от 150км. Моля, ако някой кара подобен модел да сподели за неговия разход. И тези с 160 CDI също. Благодаря.
имам нужда от съвет хора. Карам А 180 CDI и в момента ми гори в града 11-12 на 100км. Хора, това нормално ли е, все пак я галя не я ръчкам. Не съм карал досега дизел в толкова студена зима и не знам това нормален разход ли е. На борд компютъра показва 7-8 на 100 а всъщност, като сипя за 50лв 17 литра не мога да мина повече от 150км. Моля, ако някой кара подобен модел да сподели за неговия разход. И тези с 160 CDI също. Благодаря.
#2
Публикувано 19 февруари 2012 - 10:05
Колега, най-вероятно я караш на къси разстояния. Ако е така....радвай се на разхода.
Кажи.....колко км. изминаваш след студеният старт? На дълго ще е друго.
Кажи.....колко км. изминаваш след студеният старт? На дълго ще е друго.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 19 февруари 2012 - 10:41
Ами да речем карам към 10км градско спирам да си свърша работата, после пак тръгвам. С две думи имам си поне 2-3 спирания и тръгвания на ден. Странното е че преди карах едни форд фиеста 1.4 ТДЦИ и независимо дали спирах или не колицата си харчеше 6-6.5 градско и джобът ми пееше. Сега този малък курник ме разори ))
#4
Публикувано 19 февруари 2012 - 10:46
1.4 и 1.8 си е разлика, теглото им също. .........това е проблема, късите разстояния.
Бенц не сме икономични.
Бенц не сме икономични.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 19 февруари 2012 - 11:10
Късите разстояния и това палене и гасене , водят до висок разход
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 19 февруари 2012 - 15:05
Грешка Бай Василе - МВ са най икономични в класа си . Тая А-класа с ква кутия в ?
The Gods Made Heavy Metal
#7
Публикувано 19 февруари 2012 - 17:22
Ами ръчна е. Не е CVT. Бе казаха ми на диагностиката днес, че всичко е наред само имало една дюза дето "пикаела" на тихи и била на двойна стойност от останалите. Може ли това да е причина за толкова повишен разход? Аз не съм усетил да тресе мотора или да има нещо странно при каране. Как я усетиха тази дюза не знам. От др страна може ли някой да каже, да я сменям ли или има смисъл да слагам добавки?
Mbthepower А класата W169 oт 160 CDI do 200 CDI всички са с 1996 кубика мотори. Само компютърът е различен и затова са различни коне и аз не знаех до скоро
Mbthepower А класата W169 oт 160 CDI do 200 CDI всички са с 1996 кубика мотори. Само компютърът е различен и затова са различни коне и аз не знаех до скоро
#8
Публикувано 19 февруари 2012 - 18:09
Грешка Бай Василе - МВ са най икономични в класа си .
А бе Тонка....... се се плачат ората.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:55
А бе Тонка....... се се плачат ората.
Да ти кажа чесно , това което съм забелязал че вечно се сравнява - кон с кокошка . Според мен - ако се сравнят две коли с подобни задвижвания , кутии и двигатели - МВ винаги излиза победител . Зора на МБ е в купетата - тежки , стъбилни купета , с много шуноизолация, големи седалки : всичко това си има цена . Това имах предвид
The Gods Made Heavy Metal
#10
Публикувано 20 февруари 2012 - 10:12
Прав си Тонка.....масата си маса и си иска своето.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 30 март 2012 - 14:01
Здравейте,
проблемът е решен. Колата мърка и харчи 7 градско. Оказа се, както каза колегата, прецакан датчик за налягането на ДПФ филтъра. От дългото каране с този датчик ДПФ-ът беше запушен. Всичко стана ясно след като сменихме датчика. Софтуерът за диагностика отчете 100бара налягане във ДПФ филтъра, при нормални 6-10бара. Колата влезе веднага в авариен режим и каза, че филтърът е твърде пълен за да бъде регенериран. Насочиха ме към едни майстори в село Лозен. Те с това се занимават, чистят ДПФ филтри. За скромните 200 лв го отрязаха, напълниха го с някакви химикали и го измиха, а след това го закачиха на компресор и го издухваха, около час. После го сложиха на колата и мога да ви кажа че сега лети. Много съм доволен, че най сетне реших този проблем, че ми беше побеляла косата от пишман майстори и мнения. Като го закачихме на диагностика тя отчете 8 бара налягане и 13% зацапване и този от Балкан стар беше възхитен че са успели така да го почистят. Каза че новите коли идвали с 10% зацапване.
Ами това е успех на колегите с подобни проблеми ако някой има нужда от телефон за регенерация на ДПФ мога да дам кординати на хората в с. Лозен
проблемът е решен. Колата мърка и харчи 7 градско. Оказа се, както каза колегата, прецакан датчик за налягането на ДПФ филтъра. От дългото каране с този датчик ДПФ-ът беше запушен. Всичко стана ясно след като сменихме датчика. Софтуерът за диагностика отчете 100бара налягане във ДПФ филтъра, при нормални 6-10бара. Колата влезе веднага в авариен режим и каза, че филтърът е твърде пълен за да бъде регенериран. Насочиха ме към едни майстори в село Лозен. Те с това се занимават, чистят ДПФ филтри. За скромните 200 лв го отрязаха, напълниха го с някакви химикали и го измиха, а след това го закачиха на компресор и го издухваха, около час. После го сложиха на колата и мога да ви кажа че сега лети. Много съм доволен, че най сетне реших този проблем, че ми беше побеляла косата от пишман майстори и мнения. Като го закачихме на диагностика тя отчете 8 бара налягане и 13% зацапване и този от Балкан стар беше възхитен че са успели така да го почистят. Каза че новите коли идвали с 10% зацапване.
Ами това е успех на колегите с подобни проблеми ако някой има нужда от телефон за регенерация на ДПФ мога да дам кординати на хората в с. Лозен
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни