Моля за съвет
Започната от salivan, 18 фев 2012 - 19:30:18
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:35
За твое успокоение, звънни в БС и ги попитай.
От случая който цитираш съм убеден че нещо ни е спестено. Колите могат да чакат и без акумулатор!
От случая който цитираш съм убеден че нещо ни е спестено. Колите могат да чакат и без акумулатор!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#17
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:36
Откачаш при изключена аларма!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:50
Да благодарим и на форума че ни е събрал.
Как е Ямбол?......най опитните жени са там!
Как е Ямбол?......най опитните жени са там!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 20 февруари 2012 - 10:28
Аз пътувам с корабите
Верно ли.....малииии.........мене ме е шубе от големи вълнения. Някой ден да разкажеш и да ни поканиш да направиме обиколка около Ямбол...ийки.
Успех, спокойно и безрифово плаване!
Този пост е редактиран от бай Васил: 20 февруари 2012 - 10:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 20 февруари 2012 - 10:28
И аз да се изкажа малко.. Тия по сервизите и даже ботовете в БС не трябва да им се има вяра, баща ми като взе новата му цедка W204 C320CDI, първото му пътуване на кораба беше 5-6 месеца, естествено не ми остави ключовете да я разхождам от време на време, стоя 6 месеца със закачен акумулатор и като се върна нямаше никой, и той понеже нито знаеше че акумулатора е в багажника, нито как да отвори колата като няма ток, изобщо не знаеше че багажника може да се отвори със скритото ключе в дистанционното, звънна в балкан стар и ония директно му казаха платформа + 400лв за нов акумулатор.. Та ходих да го светвам че акумулатора е в багажника, откачихме го, заредихме го, пак го закачихме и всичко по колата си беше точно.. От тогава насам 3 години минаха, още не ми оставя ключовете, и след всяко отсъствие от по близо половин година се зарежда акумулатора..
Follow your own star...
#24
Публикувано 20 февруари 2012 - 13:21
Ламбо , много ти е тежко крачето братле Как да ти я остави :P
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#25
Публикувано 20 февруари 2012 - 19:57
Ем не го виня той и да ми ги оставяше сигурно нямаше да я карам както е без каско.. Аз на 190тката се чудя кой да и направи прилично каско, че ако стане нещо да се утеша поне малко
Follow your own star...
#26
Публикувано 21 февруари 2012 - 11:47
Е клас W211 има и втори, малък акумулатор, някъде пред пасажерското място . Все пак попитай в БС как да процедираш. Може да звъннеш контролно на всичките им сервизи /София, Пловдив, Варна, Русе, Бургас .../ .
Безаварийно плаване !
Безаварийно плаване !
#28
Публикувано 22 февруари 2012 - 18:02
За такъв период е по-добре е да се откачи а преди да се постави да се дозареди. Припалването е грешка!
Е тука не съм съгласен - ако има кой да я припалва всеки ден за по 5-10км. е най-добре
#29
Публикувано 22 февруари 2012 - 18:28
Ееее, това е добро решение, даже още по-добре е по повече км да се кара....примерно до Ихтиман и обратно, без фарове.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#30
Публикувано 02 март 2012 - 14:03
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни