Моля за съвет
Започната от salivan, 18 фев 2012 - 19:30:18
30 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 февруари 2012 - 19:30
Здравейте колеги!
От 4 месеца сам горд собственик на Мерцедес Е 270 ЦДИ Авангард 03.2001г.
Искам да се допитам до вас за мнеие относно това:
Предстои да отсъствам от България за 5-6 месеца.Незнам да откачам ли акумулатора или не. Притеснявам се да ли ,ако го откача за толкова дълго време няма да се отрази нещо на компютъра на колата или на самия акумулатор и след това няма ли да са нужни някакви настройки за компютъра и др. Досега с Матиза(Деу) нямах никакви проблеми но и той няма никаква електроника по него. Много Ви моля Ви за съвет.
Всяко едно мнение ще ми е от полза.
Благодаря Ви предварително!
От 4 месеца сам горд собственик на Мерцедес Е 270 ЦДИ Авангард 03.2001г.
Искам да се допитам до вас за мнеие относно това:
Предстои да отсъствам от България за 5-6 месеца.Незнам да откачам ли акумулатора или не. Притеснявам се да ли ,ако го откача за толкова дълго време няма да се отрази нещо на компютъра на колата или на самия акумулатор и след това няма ли да са нужни някакви настройки за компютъра и др. Досега с Матиза(Деу) нямах никакви проблеми но и той няма никаква електроника по него. Много Ви моля Ви за съвет.
Всяко едно мнение ще ми е от полза.
Благодаря Ви предварително!
#4
Публикувано 18 февруари 2012 - 21:06
Ако е нов акумулатора може и без да го откачаш.Моя така стоя 6 месеца и нямаше никакви ядове и сега карам колата с него пак без никакви проблеми.
Но го откачи и прибери на топличко и няма да имаш ядове
Но го откачи и прибери на топличко и няма да имаш ядове
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5
Публикувано 18 февруари 2012 - 22:04
Не знам дали е нов и изобщо не знам на колко .Купих колата с него октомври месец(от Германия).Не сам го замервал(до преди седмица даже не знаех къде се намира).Вече 4 месеца нямам проблеми.Ще го сваля и прибера да ми е мирна главата -щом няма да е проблем за електрониката толкова дълго време.
#6
Публикувано 18 февруари 2012 - 22:05
При толкова голямо отсъствие акумулатора ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се откача.
Пише го във всяко ръководство за употреба на автомобилите.
Малко или много винаги има някаква малка консумация на ток,а недай си боже да има и
лека утечка...
По скоро намери някой да ти я припали 1-2 пъти докато те няма,за да се раздвижи малко,
че половин година в покой.....
Пише го във всяко ръководство за употреба на автомобилите.
Малко или много винаги има някаква малка консумация на ток,а недай си боже да има и
лека утечка...
По скоро намери някой да ти я припали 1-2 пъти докато те няма,за да се раздвижи малко,
че половин година в покой.....
Този пост е редактиран от shotgun600: 18 февруари 2012 - 22:06
#7
Публикувано 18 февруари 2012 - 22:31
Провери точно как стоят нещата,защото бях чул че след дълга липса на акомулатор,колата спира да разпознава ключа!!!Тогава вече става дебела...
#9
Публикувано 19 февруари 2012 - 00:08
Споко,няма проблем и 10години без акумулатор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 19 февруари 2012 - 22:34
Провери точно как стоят нещата,защото бях чул че след дълга липса на акумулатор,колата спира да разпознава ключа!!!Тогава вече става дебела...
#11
Публикувано 20 февруари 2012 - 00:37
След сваляне на акумулатора и после с поставянето му ще ти светнат SRS.BAS.и ABS. няма страшно само трябва да се изтрият(грешките) индикациите че е имало ниско напрежение.Здравейте колеги!
От 4 месеца сам горд собственик на Мерцедес Е 270 ЦДИ Авангард 03.2001г.
Искам да се допитам до вас за мнеие относно това:
Предстои да отсъствам от България за 5-6 месеца.Незнам да откачам ли акумулатора или не. Притеснявам се да ли ,ако го откача за толкова дълго време няма да се отрази нещо на компютъра на колата или на самия акумулатор и след това няма ли да са нужни някакви настройки за компютъра и др. Досега с Матиза(Деу) нямах никакви проблеми но и той няма никаква електроника по него. Много Ви моля Ви за съвет.
Всяко едно мнение ще ми е от полза.
Благодаря Ви предварително!
#12
Публикувано 20 февруари 2012 - 07:48
нищо и няма на колата
моята 2 месеца стоя без акумулатор и даже си помнеше положенията на седалките и станциите на радиото
само трябваше да се обучат стъклата и bas/abs/esp
а и една гума си беше забравила въздуха
моята 2 месеца стоя без акумулатор и даже си помнеше положенията на седалките и станциите на радиото
само трябваше да се обучат стъклата и bas/abs/esp
а и една гума си беше забравила въздуха
Този пост е редактиран от mr Big: 20 февруари 2012 - 07:49
#13
Публикувано 20 февруари 2012 - 08:51
Немога да повярвам, че толкова много се коментира въпроса с автомобил, който няма да се кара 5-6 месеца
Човек, какво има толкова да се чудиш ? Ако няма кой да ти я припалва, естествено е че е най добре да свалиш акумолатора.
В най лошия случай, после ще минеш една диагностика и си готов.Ама може и да не минаваш.
Вярваш ли немеца да е толкова тъп. че да направи колата, така че ако остане 6 месеца без ток, после да се разтури целата ?
Човек, какво има толкова да се чудиш ? Ако няма кой да ти я припалва, естествено е че е най добре да свалиш акумолатора.
В най лошия случай, после ще минеш една диагностика и си готов.Ама може и да не минаваш.
Вярваш ли немеца да е толкова тъп. че да направи колата, така че ако остане 6 месеца без ток, после да се разтури целата ?
By Batev
#14
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:11
За такъв период е по-добре е да се откачи а преди да се постави да се дозареди. Припалването е грешка!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:27
незнам колега и затова питам.а това мнение го намерих в един друг форум.:
""Здравейте колеги имам голям проблем , значи имам Мерцедес Е220 CDI Avantgarde, 98г. с два оригинални ключа, от как съм я взел никога не съм махал акомулатора, преди седмица патувах извън страната и реших да махна акомулатора когато се прибрах днес го сложих, проблема е, че не ми разпознава ключа, тоест нито един от двата, има ли някаква процедура по разпознаване?Отключва и заключва , но когато вкарам ключа онова щтракване го няма и волана си седи заключен, по едно време ме пусна до контакт и толкова след като върнах ключа всичко свърши, пробвах какво ли не.... Обадих се на някакви еладжий и ми обявиха сумата от 250лв + пътна помощ до пичковци за моя сметка... моляви успокойте ме и ми кажете , че проблема не е чак толкова фрапиращ 250лв в тая криза са си пари от гр. Варна съм и чесно казано незнам към кой да се обърна вече много моля помогнете !""
""Здравейте колеги имам голям проблем , значи имам Мерцедес Е220 CDI Avantgarde, 98г. с два оригинални ключа, от как съм я взел никога не съм махал акомулатора, преди седмица патувах извън страната и реших да махна акомулатора когато се прибрах днес го сложих, проблема е, че не ми разпознава ключа, тоест нито един от двата, има ли някаква процедура по разпознаване?Отключва и заключва , но когато вкарам ключа онова щтракване го няма и волана си седи заключен, по едно време ме пусна до контакт и толкова след като върнах ключа всичко свърши, пробвах какво ли не.... Обадих се на някакви еладжий и ми обявиха сумата от 250лв + пътна помощ до пичковци за моя сметка... моляви успокойте ме и ми кажете , че проблема не е чак толкова фрапиращ 250лв в тая криза са си пари от гр. Варна съм и чесно казано незнам към кой да се обърна вече много моля помогнете !""
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни