Какво става с маслото при -22 градуса
Започната от DEOdriver, 17 фев 2012 - 22:44:14
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 февруари 2012 - 00:09
И аз това се опитах да кажа , пък и то не през целия ден е -22
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#17
Публикувано 19 февруари 2012 - 00:30
И аз това щях да кажа, хората по света виждат температури и под -30 и животът не спира - карат си колите... при това не всичките коли са кой знае какви инженерни постижения. В Русия си джиткат на двойно по-големи студове и нямат проблеми. Освен това - така изглежда маслото при -22, ама колко време е стояло на тая температура? Освен това - като запалиш, до 1 - 2 минути се е втечнило, все едно е лято.Не се мръщете,тия атомобии се карат по тоя начин,още преди да сте се родили.Много бързо открихте Америка.Колко от вас са броили пари за ново Бентли,че се притеснихте кога ще се скапе.В някои държави е доста по-студено от БГ-то.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#18
Публикувано 19 февруари 2012 - 09:34
Това на клипа е пълен ташак и определено количеството е от голямо значение!
п.с
новата ми 5 л туба 10/40 под навеса не е така. По-гъсто е но не така!
п.с.2
Към тракащите: Подменете си умрелите масла по спецификация! Шаш!
За справка: 3 Бенца- единия на 20г, 1 джип, един ван, пунто и Ивеко НЕ ми ТРАКАТ при студен старт!
п.с
новата ми 5 л туба 10/40 под навеса не е така. По-гъсто е но не така!
п.с.2
Към тракащите: Подменете си умрелите масла по спецификация! Шаш!
За справка: 3 Бенца- единия на 20г, 1 джип, един ван, пунто и Ивеко НЕ ми ТРАКАТ при студен старт!
Този пост е редактиран от бай Васил: 19 февруари 2012 - 09:43
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 19 февруари 2012 - 22:19
Това на клипа е пълен ташак и определено количеството е от голямо значение!
новата ми 5 л туба 10/40 под навеса не е така. По-гъсто е но не така!
Тъй като и аз се замислих за количеството, не случайно в гража имам 2 туби едната 5л, а другата 4л.
Марката на мслото се знае....няма да я коментирам......е при -3 градуса маслото си е направо олио.
Не вярвам, че при -22 градуса, ще се сгусто толкова много.Маслото е 10/40
By Batev
#20
Публикувано 21 февруари 2012 - 16:15
абе количество, количество ама я остави колата за 2 дена на температури -10 дневна и -20 нощна - не ще замръзне, ами и с нож не можеш да го отрежеш. Количеството играе ако говорим за час, два или три, за денонощие и нагоре ще се втвърди и песен ще пее
Мойте лични наблюдения баха следните:
нормално до около 0 колата пали за секунда
през студовете дневно време (разбирайте седяла цял ден на -5-8) за около 2-3 секунди
през студовете нощтно време (разбирайте седяла цяла нощ на -15-20, пали се сутрин на -10) за около 3-4 секунди
Масълцето е 5w40 на около 5к км.(марково )
т.е. втвърдява се и то доста. Възможно е и нафтичката да позамръзва, но определено и мотора развърта по-трудно
Мойте лични наблюдения баха следните:
нормално до около 0 колата пали за секунда
през студовете дневно време (разбирайте седяла цял ден на -5-8) за около 2-3 секунди
през студовете нощтно време (разбирайте седяла цяла нощ на -15-20, пали се сутрин на -10) за около 3-4 секунди
Масълцето е 5w40 на около 5к км.(марково )
т.е. втвърдява се и то доста. Възможно е и нафтичката да позамръзва, но определено и мотора развърта по-трудно
Този пост е редактиран от KPAHK: 21 февруари 2012 - 16:17
#21
Публикувано 21 февруари 2012 - 23:52
Бат Кранки мойта печка е нощувала до -8 градуса през нощта и -3 през деня, но винаги си пали на първия зъб
Няма излишно въртене
И съм я тествал при нощуване на -4 я паля без подгрев и пак същата работа........на секундата е запалила
П.С Яд ме е, че нямам рентгенови очила да погледна през двигателя какво става вътре при студеното време
Няма излишно въртене
И съм я тествал при нощуване на -4 я паля без подгрев и пак същата работа........на секундата е запалила
П.С Яд ме е, че нямам рентгенови очила да погледна през двигателя какво става вътре при студеното време
By Batev
#22
Публикувано 21 февруари 2012 - 23:56
Гледам те по цел ден одиш с червени очи .. рентген ли нямаш ,а бро ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#23
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:13
Я утре преди да запалиш отвори предния капак и дръпни буксата от релето за подгрев и палиБат Кранки мойта печка е нощувала до -8 градуса през нощта и -3 през деня, но винаги си пали на първия зъб
Няма излишно въртене
И съм я тествал при нощуване на -4 я паля без подгрев и пак същата работа........на секундата е запалила
П.С Яд ме е, че нямам рентгенови очила да погледна през двигателя какво става вътре при студеното време
#24
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:16
Само да се сетя даже и клип ще направя и ще го постна тук, лошото е че в момента при нас е 5 градуса на сабалето нема да е по ниска от 0 градуса ама ще снимам
By Batev
#25
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:34
Лелеее, да тръгвам ли да му давам ток?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 22 февруари 2012 - 01:00
Бързо , че работата е сериозно
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#27
Публикувано 22 февруари 2012 - 15:35
Аз карам с 10 w 40 ,Това последното масло 0w40 ако долея от него?Или задължително трябва да е 10w40 ?
LAS VEGAS
#28
Публикувано 24 август 2012 - 14:23
Като мед тече Кои сега има подгряващи свещи? Комън рейлите гледат и псуват, особенно ако са с контрол на паленето
Този пост е редактиран от Absurde: 24 август 2012 - 14:25
#29
Публикувано 24 август 2012 - 18:17
Като имаш подгревни свещи да не ти подгряват маслото ??
Те подгрявата само дизела.
Ако искаш да нямаш проблеми с колата не го прави.
0W40 e пълна синтетика а 10W40 е минерално или в най-добрия случай полусинтетика.
Няма как да се мешат различни масла, става боза.
От там на там сам се сещаш какви ще са последиците : ))
Да не говорим че твоя мотор си има спецификация за масла и всякакво различно от това не е добре за двигателя.
Те подгрявата само дизела.
Аз карам с 10 w 40 ,Това последното масло 0w40 ако долея от него?Или задължително трябва да е 10w40 ?
Ако искаш да нямаш проблеми с колата не го прави.
0W40 e пълна синтетика а 10W40 е минерално или в най-добрия случай полусинтетика.
Няма как да се мешат различни масла, става боза.
От там на там сам се сещаш какви ще са последиците : ))
Да не говорим че твоя мотор си има спецификация за масла и всякакво различно от това не е добре за двигателя.
Този пост е редактиран от staniola: 24 август 2012 - 18:21
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#30
Публикувано 25 август 2012 - 00:19
Масла могат да се мешат, не става боза, естествено качеството на смеската няма да е като на най-доброто масло
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни