Какво става с маслото при -22 градуса
Started by DEOdriver, 17 Feb 2012 - 22:44:14
29 replies to this topic
#1
Posted 17 February 2012 - 22:44
#2
Posted 17 February 2012 - 22:59
Смятайте.......масово караме 10/40......при -22 не е масло а лепило 
Винаги оставайте двигателя да поработи 3-4-5 минути в студените дни преди тръгване
Винаги оставайте двигателя да поработи 3-4-5 минути в студените дни преди тръгване

By Batev
#3
Posted 17 February 2012 - 23:20
След това видео .. личната кола в гаража и само с таксита , ако се наложи да мърдам някъде ...
уеуеуе страшна работа
уеуеуе страшна работа
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#4
Posted 17 February 2012 - 23:27
Бах маа му... а аз се цупех, щото като минаваше на газ по студовете и замирисваше леко за 1-2 минути...
Като се замисля какво се е случвало с изпарителя като го обдуха -15, -20 градуса въздух...
А ба с таксита... тая кола е да се кара, точно това БМВ съм решил да го сцепя от каране и адски обичам като удари прекъсвач на 5та... Тея коли са за настъпване.
Нали кола не се плаши от километри, а от седене в гараж...
М/у другото съм шокиран от клипчето, не очаквах да е толкова зле. А се чудя що на жената Микрата като запали и издава адските звуци от мотора 10-15 секунди в тея студове.
Като се замисля какво се е случвало с изпарителя като го обдуха -15, -20 градуса въздух...
А ба с таксита... тая кола е да се кара, точно това БМВ съм решил да го сцепя от каране и адски обичам като удари прекъсвач на 5та... Тея коли са за настъпване.
Нали кола не се плаши от километри, а от седене в гараж...
М/у другото съм шокиран от клипчето, не очаквах да е толкова зле. А се чудя що на жената Микрата като запали и издава адските звуци от мотора 10-15 секунди в тея студове.
#5
Posted 17 February 2012 - 23:34
Колеги представяте ли си какво ще стане при -30-40.То ще ни е трудно да го намажем на филия
#6
Posted 18 February 2012 - 00:11
споко маслената помпа си знае работата. Тамън тогава прави максимално налягане.
ОБАЧЕ, тия дето не си сменят маслото редовно-да му мислят-щото колкото по старо става маслото, толкова по е на туткал при -22. и в един момент, маслото ще е прекалено гъсто за да циркулира през отворите до мотовилковите лагери, които първи ще пострадат
ОБАЧЕ, тия дето не си сменят маслото редовно-да му мислят-щото колкото по старо става маслото, толкова по е на туткал при -22. и в един момент, маслото ще е прекалено гъсто за да циркулира през отворите до мотовилковите лагери, които първи ще пострадат
#7
Posted 18 February 2012 - 15:01
Тоя тест ми е малко криминален...
20 грама масло в пластмасова чашка не е като 8 литра в двигател
Ясно е, че при такива температури, хич не му е добре на маслото, ама чак пък...
Определено не е точен теста, поне за мен.
20 грама масло в пластмасова чашка не е като 8 литра в двигател
Ясно е, че при такива температури, хич не му е добре на маслото, ама чак пък...
Определено не е точен теста, поне за мен.
#8
Posted 18 February 2012 - 15:27
И аз съм на същото мнение.
Отделно маслото в двигателя не е същото като това. В мотора е работило малко или повече.
Отделно маслото в двигателя не е същото като това. В мотора е работило малко или повече.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#9
Posted 18 February 2012 - 15:29
Аз знам че колкото по старо е маслото толкова повече си е загубило смазочните свойствата и е по рядко, а не по гъсто но може и да бъркам.споко маслената помпа си знае работата. Тамън тогава прави максимално налягане.
ОБАЧЕ, тия дето не си сменят маслото редовно-да му мислят-щото колкото по старо става маслото, толкова по е на туткал при -22. и в един момент, маслото ще е прекалено гъсто за да циркулира през отворите до мотовилковите лагери, които първи ще пострадат
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#10
Posted 18 February 2012 - 19:02
Може да се пробва и с маслото което е в двигателя, взема се 20 грама и във фризера. След това наблюдение и
#11
Posted 18 February 2012 - 19:49
точил 10W40 ot opel-a на -5 градуса, след 9хил км, и определено беше почти като в клипът. едвам излезе през отвора на пробката.
#12
Posted 18 February 2012 - 22:09
Ужас,ужас.
Аз наскоро с дизеловата кола трябваше да нощувам в София и сутринта като запалих на - 16
чух егати якото чукане. Такова не бях чувал никога да издава джипката,ама това е и защото
се държи в гараж и дори и в най големите студове паля вътре на 10 градуса.
Хем съм с 5W-40.....ужасно чукане. Поне 5 минути имах чувството,че работи без масло направо...
Аз наскоро с дизеловата кола трябваше да нощувам в София и сутринта като запалих на - 16
чух егати якото чукане. Такова не бях чувал никога да издава джипката,ама това е и защото
се държи в гараж и дори и в най големите студове паля вътре на 10 градуса.
Хем съм с 5W-40.....ужасно чукане. Поне 5 минути имах чувството,че работи без масло направо...
#13
Posted 18 February 2012 - 23:41
Е колега чак такова чукане си мисля, че не е нормално.202-ката до сега ми е изчукала само един път за около секунда и то не в студовете, ами не я бях палил 3-4 дена и цялото масло сигорно се е изцедило в картера.Ужас,ужас.
Аз наскоро с дизеловата кола трябваше да нощувам в София и сутринта като запалих на - 16
чух егати якото чукане. Такова не бях чувал никога да издава джипката,ама това е и защото
се държи в гараж и дори и в най големите студове паля вътре на 10 градуса.
Хем съм с 5W-40.....ужасно чукане. Поне 5 минути имах чувството,че работи без масло направо...
Сигурно маслената ти помпа не качва като хората, но аз не съм вещ в тези неща. Нека някой вещ да се изкаже.(може и да е нормално това чукане. нз.)
Edited by rado32, 18 February 2012 - 23:42 .
#14
Posted 18 February 2012 - 23:54
Не се притеснявайте от нищо.
Моята я държах 25 дни на един паркинг в близост до голяма река и нали се сещате какво става като постоянно има течения
Чука малко и след секунди спира
Няма спасение в тия студове , но добре че отминаха
Моята я държах 25 дни на един паркинг в близост до голяма река и нали се сещате какво става като постоянно има течения
Чука малко и след секунди спира

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15
Posted 19 February 2012 - 00:03
Не се мръщете,тия атомобии се карат по тоя начин,още преди да сте се родили.Много бързо открихте Америка.Колко от вас са броили пари за ново Бентли,че се притеснихте кога ще се скапе.В някои държави е доста по-студено от БГ-то.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









