Ц200 - Тресе двигателя след първо запалване
Започната от keeepwalking, 14 фев 2012 - 11:29:28
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 февруари 2012 - 11:29
Здравейте колеги. Колата ми е Ц200, бензин, 95г., без дебитомер. От известно време ми прави проблеми веднага след запалването на студено. При температура около -10 градуса навън пали от 2рия или 3тия път. Веднага след запалването двигателя почва да тресе, иска да гасне, работи неравномерно, трудно се форсира. За около няколко минути всичко се стабилизира. Колата има газов инжекцион, но зимата я карам основно на бензин. Чистил съм дроселовата клапа. Сменил съм температурния датчик на двигателя, че ми се струваше че дава малко грешни стойности. Датчика за въздуха съм го мерил и изглежда наред. Преди около 2 седмица и смених свещите, но нямаше промяна, даже напротив. На 2 пъти в големите студове почваше яко да прекъсва и не се оправяше докато не си загрееше двигателя на 82-83 градуса. Затова сега съм старите свещи.
Ще съм благодарен за идеи къде да търся проблема. И само да уточня ако температурите навън са около 0та колата няма никакви проблеми.
Ще съм благодарен за идеи къде да търся проблема. И само да уточня ако температурите навън са около 0та колата няма никакви проблеми.
#2
Публикувано 14 февруари 2012 - 15:21
Колега, види се че си я обичаш и затова те съветвам да не я пипаш. Щом при 0 няма проблеми, не я закачай. ....намери си хубави свещи.
Със времето някой уплътнения се нарушават, от солта клемите клеясват, влажното време и изпаренията от топло студено помагат и....
Със времето някой уплътнения се нарушават, от солта клемите клеясват, влажното време и изпаренията от топло студено помагат и....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 14 февруари 2012 - 16:04
Свещите ще ги сменям. Не съм решил само още какви да бъдат. Мисля си дали да не ги сменям заедно с кабелите.
#4
Публикувано 14 февруари 2012 - 16:25
Я кажи тоя чичко от аватара как пали?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 14 февруари 2012 - 16:35
Каквото и да кажа за 123ката ще е малко
#6
Публикувано 14 февруари 2012 - 16:44
Каквото и да кажа за 123ката ще е малко
Яко!
В 123 и в пура, най лесно се заспива!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 17 февруари 2012 - 09:49
Ами и аз затова си мислех, че може да е малко по-бедна сместа на студен двигател. Но не знам дали да я бъзикам колата или само да и взема едни хубави свещи и кабели.
#9
Публикувано 17 февруари 2012 - 15:40
Малко късно се включвам (времето се затопля), но проблема може да е от слаб акумулатор. Така палят всички цедки след сваляне на акумулатор. Причината е, че се загубват оперативни данни на компютъра (комутатора) и му трябва време за да ги възстанови. При палене със слаб акумулатор, напрежението пада доста и има същия ефект, все едно е свалян акумулатора. При минус 15 - 20 градуса повечето акумулатори (дори и нови) губят много от амперчасовете си и, ако не се минават на ден поне 100км, не може да се заредят достатъчно (през зимата зареждането трябва да е повече). Разбира се, този отговор не отменя въпроса със свещите, кабелите и т.н.
#10
Публикувано 04 декември 2012 - 19:10
Ето че времето позахладня и проблема от миналата зима взе отново да се обажда. Последните две вечери веднага след запалването, двигателя не може да се изфорсира. Сутрин нямам проблем понеже съм в гараж. Правил съм диагностика преди време и нямаше грешки. Четох една тема за подобен проблем и го бяха решили с някакъв допълнителен термистор свързан последователно на оригиналния датчик за температура. Проблема на колегата бил че комутатора не възприемал температурата правилно и по този начин донагласяли нещата. Дали има шанс и при мен нещата да са така или другаде да търся проблема.
#11
Публикувано 04 декември 2012 - 21:38
А що първо не се увериш че температурния датчик е здрав.....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 04 декември 2012 - 21:44
#13
Публикувано 04 декември 2012 - 22:15
Кабелите от него до комутатора, в какво състояние са?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 04 декември 2012 - 22:41
Кабелите от датчика изглеждат подменени. Не съм отварял пластмасовите канали да гледам там. Инсталацията на колата е ремонтирана, но от предишния собственик.
#15
Публикувано 04 декември 2012 - 22:56
Имаш ли дебитомер?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни