w211
Започната от milenis, 09 фев 2012 - 23:33:59
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 февруари 2012 - 23:33
колеги имам w210 2,2cdi 143к,с но ми предстои да го продам и искам да си взема w211 но незнам към кой мотор да се насоча нещо да ми препоръчате
#2
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:11
Мотора е 646, много добро моторче.
#3
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:24
Май 320 CDI са добри мотори
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#4
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:38
Май 320 CDI са добри мотори
И с какво е по-добър?
#5
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:44
По-мощен е,а разхода не се качва много ако не се лъжаИ с какво е по-добър?
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#6
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:53
Два мотора монтират на 211-ката 320CDI , общо взето плюса им е само това, че вървят повече, но не всичко е вървене.
Идва момент на обслужване, ремонт и тн.... и после олеле майко.
Идва момент на обслужване, ремонт и тн.... и после олеле майко.
#7
Публикувано 11 февруари 2012 - 17:57
Мотор 220 CDI - 170 к.с. /т.е. след 2006 год/ Много прилично вървене с най-нисък разход и най-малки режийни разходи /разбирай поддръжка/ Нещо като оптималното 3в1.
#8
Публикувано 12 февруари 2012 - 14:35
Аз имам 220 150 коня, не е най-бързата машина, но има и по-важни неща. Зимата е по-тромав. Не може да превърти гумите. Зимата си дава 10 градско поне. Ако е 320 ще е поне 2 литра отгоре. Нафтата е 2.70 . ПОдръжката също си оказва влияние. едно е 4 цилиндъра друго е 6. А и 150 коня си се режат като ги настъпиш. От 0-100 за 10.4 мисля че ги прави. А бе лош Бенц- няма, но и аз бих предпочел 170 коня да е поне колата. така че има вариант 270 , 280 или 320. Мен мечта ми е 200 компресор CNG.
#9
Публикувано 24 март 2012 - 21:32
320 cdi
#11
Публикувано 29 май 2012 - 12:35
аз имам 220 с 136 коня 2,2- 2,7 малко шумно работи. от 3 г карам. До сега несъм имал проблеми. Возенето е хубаво, Мощноста поне за мен стига. Най много 220км съм направил. Разхода 120-140км 6.3-6,5/100км
наи малко с 90км 4,8лт/100км успях да сваля
извън градско средно 6.3лт
в града сигурно ще е ким 10. Аз карам до едно село 15км от града с завои, не равни и развалени пътища... средно 8.3лт харчи
наи малко с 90км 4,8лт/100км успях да сваля
извън градско средно 6.3лт
в града сигурно ще е ким 10. Аз карам до едно село 15км от града с завои, не равни и развалени пътища... средно 8.3лт харчи
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#12
Публикувано 29 май 2012 - 22:17
Абе вие хубаво препоръчвате 220CDi с 170к.с,ама някой ако не знаят той има проблеми с дюзите на Delphi,които са всъщност за пиезоинжектори.Сумати таксиджий в Германия бяха ревнали от тях.Aутобилд писа и за W212,че са проблемни 220 и 250.Най-здрав и икономичен освен като разход и като подръжка е Е200CDi,чийто дюзи за с магнитен клапан.Стария 220CDi с 150к.с е надежден според мен,но пък колата ще е с SBC спирачна система и като развали едни 3 бона са аут.Ако не те притеснява разхода на 320-ката си е супер избор.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни