 
	
	
		46 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#31
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 00:01
					Аз пък нещо не мога да ги намеря тези джанти,за които ти говоря...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#32
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 08:46
			
				
					
						
					
					#33
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 12:05
					Ами то и в този форум имаше същите и даже бяха на някаква сума 500-600лв, а не 1000.
Как няма да му отива? С тях ще изглежда по същия начин като пурата от снимката, която пусна
по-горе.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Как няма да му отива? С тях ще изглежда по същия начин като пурата от снимката, която пусна
по-горе.
			
				
					
						
					
					#35
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 17:54
					А, точно за тези говоря. Странно,че не ги намерих, хем отварях обявите наред....
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#36
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 21:32
					Цената е супер  ще хвана да се свържа с колегата ...
 ще хвана да се свържа с колегата ...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				 ще хвана да се свържа с колегата ...
 ще хвана да се свържа с колегата ...
					
					
			
				
					
						
					
					#37
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 21:35
					Но сега като се загледах май не са AMG а някаква реплика? Как мислите?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#38
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 20 февруари 2012 - 21:44
					Оригинална Мерцедесова джанта е 
ВиждЪл сям я на живо и не само и други хора от форума и според мен си заслужава всеки 1 лев
цената е добра 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
ВиждЪл сям я на живо и не само и други хора от форума и според мен си заслужава всеки 1 лев

цената е добра
 
					
					
	
	Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче  
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#39
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 01:12
					На тия пари си е яка оферта.Аз бих ги купил,ако си нямах 18ки вече,които м/у другото купих за 500лв ,ама бяха в
оооотврааатително състояние, а тия са чук отвсякъде.
Направо съм изненадан,че седят толкова време.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				оооотврааатително състояние, а тия са чук отвсякъде.
Направо съм изненадан,че седят толкова време.
			
				
					
						
					
					#40
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 11:08
					Е тези дето последни ги обсъждате са като на пушката ама няма кой да гледа,а пък и той не вижда щото са пръснати черни явно .Това си е супер джанта на 140-ка седи уникално но предполагам и на пурата ще докарат уникална стойка.Това ако не не се лъжа е авангард джанта не  АМГ
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#41
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 11:19
					На 140-ка ако трябва се качва тая джанта с ква гума трябва да е ?
За 17-ка си мисля че трябва да е нещо около 225 55 17
					
				
				
				
				
				
								
				
					За 17-ка си мисля че трябва да е нещо около 225 55 17
	
	Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
				
				
				
			
				Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
			
				
					
						
					
					#42
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 11:51
					Ами,ако става дума за 18ка,то гумата трябва да е 255/45/18 или някаква с подобен диаметър.
Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Абе пускаш калкулатора за гуми в страницата на Маргел, слагаш в първото поле стандартния размер
гуми за 140 дето са 235/60/16 и в долното поле почваш да си правиш експерименти с евентуалния нов
размер гуми.
Ако имах черна 140, веднага да съм ги купил тия за 500лв - направо са без пари.
Моите гивзех за 500 и после дадох още 200,за да ги боядисат понеже бяха олюпени,очукани и т.н.
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Абе пускаш калкулатора за гуми в страницата на Маргел, слагаш в първото поле стандартния размер
гуми за 140 дето са 235/60/16 и в долното поле почваш да си правиш експерименти с евентуалния нов
размер гуми.
Ако имах черна 140, веднага да съм ги купил тия за 500лв - направо са без пари.
Моите гивзех за 500 и после дадох още 200,за да ги боядисат понеже бяха олюпени,очукани и т.н.
Този пост е редактиран от shotgun600: 21 февруари 2012 - 11:53
			
				
					
						
					
					#43
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 14:28
255/50 само на 19 и 20 цола мисля се продават.Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Иначе тея джанти не са лоши ма да не бяха такива черни : )
п.п. 255/45/18 над 400 лева за бройка нова гума
 
					
					Този пост е редактиран от staniola: 21 февруари 2012 - 14:31
	
	Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
				
				
				
			
				Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
			
				
					
						
					
					#44
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 21 февруари 2012 - 20:21
					Тази 140ка дето я карах беше черен мат със 18ки такива AMG Michelin pilot nad 255 бяха ако не се лъжа, бяха черен мат и джантите със сиво от страни стояха уникално просто.... страшни джанти  незнам на пурата как ще стоят но на 140ка нямам думи ..
 незнам на пурата как ще стоят но на 140ка нямам думи ..
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					
				
				
				
			
				 незнам на пурата как ще стоят но на 140ка нямам думи ..
 незнам на пурата как ще стоят но на 140ка нямам думи ..
					
					
			
				
					
						
					
					#45
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 17 май 2012 - 01:00
					До автора на темата.
Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.
Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове. 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.

Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове.
 
					
					1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 
				
				
				 
				
				
				
 
				
				
				 
				
				
				 Виж ГАРАЖА
 Виж ГАРАЖА 
				
				
				 
				
				
				








