46 replies to this topic
#31
Posted 20 February 2012 - 00:01
Аз пък нещо не мога да ги намеря тези джанти,за които ти говоря...
#32
Posted 20 February 2012 - 08:46
#33
Posted 20 February 2012 - 12:05
Ами то и в този форум имаше същите и даже бяха на някаква сума 500-600лв, а не 1000.
Как няма да му отива? С тях ще изглежда по същия начин като пурата от снимката, която пусна
по-горе.
Как няма да му отива? С тях ще изглежда по същия начин като пурата от снимката, която пусна
по-горе.
#35
Posted 20 February 2012 - 17:54
А, точно за тези говоря. Странно,че не ги намерих, хем отварях обявите наред....
#36
Posted 20 February 2012 - 21:32
Цената е супер ще хвана да се свържа с колегата ...
#37
Posted 20 February 2012 - 21:35
Но сега като се загледах май не са AMG а някаква реплика? Как мислите?
#38
Posted 20 February 2012 - 21:44
Оригинална Мерцедесова джанта е
ВиждЪл сям я на живо и не само и други хора от форума и според мен си заслужава всеки 1 лев
цената е добра
ВиждЪл сям я на живо и не само и други хора от форума и според мен си заслужава всеки 1 лев
цената е добра
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#39
Posted 21 February 2012 - 01:12
На тия пари си е яка оферта.Аз бих ги купил,ако си нямах 18ки вече,които м/у другото купих за 500лв ,ама бяха в
оооотврааатително състояние, а тия са чук отвсякъде.
Направо съм изненадан,че седят толкова време.
оооотврааатително състояние, а тия са чук отвсякъде.
Направо съм изненадан,че седят толкова време.
#40
Posted 21 February 2012 - 11:08
Е тези дето последни ги обсъждате са като на пушката ама няма кой да гледа,а пък и той не вижда щото са пръснати черни явно .Това си е супер джанта на 140-ка седи уникално но предполагам и на пурата ще докарат уникална стойка.Това ако не не се лъжа е авангард джанта не АМГ
#41
Posted 21 February 2012 - 11:19
На 140-ка ако трябва се качва тая джанта с ква гума трябва да е ?
За 17-ка си мисля че трябва да е нещо около 225 55 17
За 17-ка си мисля че трябва да е нещо около 225 55 17
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#42
Posted 21 February 2012 - 11:51
Ами,ако става дума за 18ка,то гумата трябва да е 255/45/18 или някаква с подобен диаметър.
Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Абе пускаш калкулатора за гуми в страницата на Маргел, слагаш в първото поле стандартния размер
гуми за 140 дето са 235/60/16 и в долното поле почваш да си правиш експерименти с евентуалния нов
размер гуми.
Ако имах черна 140, веднага да съм ги купил тия за 500лв - направо са без пари.
Моите гивзех за 500 и после дадох още 200,за да ги боядисат понеже бяха олюпени,очукани и т.н.
Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Абе пускаш калкулатора за гуми в страницата на Маргел, слагаш в първото поле стандартния размер
гуми за 140 дето са 235/60/16 и в долното поле почваш да си правиш експерименти с евентуалния нов
размер гуми.
Ако имах черна 140, веднага да съм ги купил тия за 500лв - направо са без пари.
Моите гивзех за 500 и после дадох още 200,за да ги боядисат понеже бяха олюпени,очукани и т.н.
Edited by shotgun600, 21 February 2012 - 11:53 .
#43
Posted 21 February 2012 - 14:28
255/50 само на 19 и 20 цола мисля се продават.Ако става дума за 17ка може и тоя размер дето си дал - 225/55/17 ,може и 255/50/17.
Иначе тея джанти не са лоши ма да не бяха такива черни : )
п.п. 255/45/18 над 400 лева за бройка нова гума
Edited by staniola, 21 February 2012 - 14:31 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#44
Posted 21 February 2012 - 20:21
Тази 140ка дето я карах беше черен мат със 18ки такива AMG Michelin pilot nad 255 бяха ако не се лъжа, бяха черен мат и джантите със сиво от страни стояха уникално просто.... страшни джанти незнам на пурата как ще стоят но на 140ка нямам думи ..
#45
Posted 17 May 2012 - 01:00
До автора на темата.
Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.
Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове.
Знаеш ли, по-добре си карай 190-ката. Щом толкова се чудиш кое да бъде, така ще е най-добре. Какво очакваш да чуеш тук ? Лоши неща няма да чуеш. Но, земни хора които са брали ядове, скъпи ядове с 20 годишни S класи могат да ти дадат най-точен съвет за твоят въпрос.
В крайна сметка, сам трябва да решиш. Самата покупка на автомобил е инвестиция, а закупуване на 20 годишен S-клас, НЕ малка инвестиция. Какво точно искаш, ЗАЩО го искаш, колко ще го караш, за какво ще го ползваш. Все въпроси, на които предварително трябва да си отговориш. Това чудо е грандоманско и думата ,,икономия" е абсолютно изолирана и непозната.
Следващият етап, ГО, ГТП, данък, готов ли си за тях ? Не са малки суми. Изобщо, всичко в тази голяма кола е голямо. Качество, габарити, комфорт, безшумност, красота, лукс, разход на гориво, цени на гуми, цени на части по окачване, цени на електронни компоненти, цени на услуги за нея, цени на...........всичко. Това не е кола за сиромах човек. Не е кола и за средно финансово стабилен мъж. Това е автомобил за мъж/жена/хора,.....човек с МНОГО пари. Пари, за които няма да го е яд , че ще похарчи 2000 лева за гуми, както няма да го е яд, да му напълни резервоара. И както няма да му се свиди да го натиска, този безшумен 8-мак. Бил той в Пура или Мечок. Както и няма да спестява и рециклира части по него, като му изпляска някой вентилатор, амортисьор, горивна помпа или каквото и да било. 8-маците са си мотори за далечни, безкрайни дестинации. Грехота е такава кола с такъв мотор да се вре в задръстения град. Не й е там силата на моделната линия ,,S". А и е грехота да се кара само със 120 по магистралата, която и я нямаме.
Защото в това чудо, 150-200 км/ч. са скорости, които лесно и много бързо се достигат, а не се усещат, но автомобилът предразполага към тях. И е много коварно това. Не знам, ти решаваш. Ако тая кола я купуваш за шматкане насам-натам и перчене, добре. Няма лошо, щом можеш. Няма да си първият-нито последният.
Мен, лично, яд ме е, че масово най-окепазени и просташки омърлявени са точно W140. Купувани масово от хора, дето са ги карали до разпад в България. Уморени, ужасни пружини, СМЛЯНА от амортизация предница, ужасяващо износени спирачни дискове, разбити ябълковидни съединения на което се сетиш, с протрити или ремонтирани грозно интериори, криви джанти, изгнили/преправяни гърнета, чупени и залепяни брони, разбивани безброй пъти стъкла и брави на врати. С двигатели, дето са толкова балансирани и безшумни машини - работят като бракуван трактор, вътре в маслото на бутана цялата Менделеева таблица и....ох, хайде, както и да е. Аз ти пожелавам щом решиш, да си намериш най-запазената 140-ка, тъмно синя, с оригиналните за модела обикновени алуминиеви джанти, мотор 4200 и каквото още има в нея, карана от някой бивш прокурор/адвокат или доктор.
Като цяло, за себе си, бих избрал W126 с редови 6-цилиндров мотор 260-300, автоматични скорости и блокаж на диференциала. От първите модели с оребрените лайстни на вратите, обикновени 14-ки джанти с гуми 205/70 и оригинални тасове.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users