46 replies to this topic
#1
Posted 04 February 2012 - 11:24
Колеги Помагаите , спориме с един приятел кое е по доброто по евтино за подражка кое харчи по малко кое има по добра возия и още доста подробности , аз лично в всяко едно отношение сам за Пурата . Кажете си мнението и ОК разбирам че повечето тук са фенове на 140 (все пак е по новия модел с малко повече екстри) но ако може обективно да се гледа тоест да оставиме години и тем подобни спора е здравина , возия,разходи-подражка , разход-гориво и др. Мисля че ако всеки дори и малко компетентен си изкаже мнението ще стане добра тема . Мерси
#2
Posted 04 February 2012 - 13:56
Ами 140-ката е ненадмината като комфорт при возията. Шумоизолация в пъти повече от пурата и окачването - задно по-развито от на пурата, а предното на същия принцип, но с едно голямо подобрение - всички елементи от него са окачени на т.нар. магаре, което е захванато с тампони за купето, та дори ботуша на пружината е захванат за това магаре.
Uploaded with ImageShack.us
А и самата идея че празна 140-ката е 2 тона и малко... тежките коли газят пътната настилка. На мен ми е правило впечатление, че като се натоварим в пурата 4-рима душ и багаж - вози още по-уникално калата
Здравината иначе и на двете е страхотна - според мен за това спор не може и да има, НО в пурата електрониката е малко по-малко и нещата при нея са малко по-постички - а всички знаем, че простите неща са по здрави ахах. Като цяло имам пура и съм на кантар някой ден дали да си взема 140-ка или дълга база на пура, с разделени седалки отзад,
Uploaded with ImageShack.us
много ми е трудно като се замисля някой ден как ще го направя този избор, защотот и двата модела ме изпълват с удивление и страст. Май е най-добре човек да притежава и двата модела
Uploaded with ImageShack.us
А и самата идея че празна 140-ката е 2 тона и малко... тежките коли газят пътната настилка. На мен ми е правило впечатление, че като се натоварим в пурата 4-рима душ и багаж - вози още по-уникално калата
Здравината иначе и на двете е страхотна - според мен за това спор не може и да има, НО в пурата електрониката е малко по-малко и нещата при нея са малко по-постички - а всички знаем, че простите неща са по здрави ахах. Като цяло имам пура и съм на кантар някой ден дали да си взема 140-ка или дълга база на пура, с разделени седалки отзад,
Uploaded with ImageShack.us
много ми е трудно като се замисля някой ден как ще го направя този избор, защотот и двата модела ме изпълват с удивление и страст. Май е най-добре човек да притежава и двата модела
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#3
Posted 09 February 2012 - 21:45
Така аз като човек притежаващ 126 500 и 140-ка 3200 (е не е като 500) ,съм напълно съгласен с колегата , само бих добавил ,че за мен външния вид на пурата е класи над 140-ката ,просто като екстериор пурата е УНИКАЛНА кола! Иначе за разход и двете си горят 20 на 100 Ама като караш 500 няма да мрънкаш. Мотора на пурата е доста по-здрав от този на 140-ката. Така ,че ако не говорим за комфорт залагам на пурата ,ако сложим всичко общо и двете са уникални автомобили и за избора е най-важен самия екземпляр.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Posted 09 February 2012 - 22:11
126та е класика и някак си е по-мафиотска ,140ката като се качих в на Генгстата и се влюбих в нея,но не знам много труден избор.
126цата е по-арна май
126цата е по-арна май
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5
Posted 09 February 2012 - 22:17
140-500 е моя фаворит в случая. Не, че 126-500 е кофти, просто е по-стара морално, иначе е класика.
Честно казано, ако мога да си позволя неделен автомобил, то със сигурност ще е SEC-126, това вече е нещо, което не трябва да се изпуска!
SEC-126 носи в себе си от 123 до 140, че и малко преди 123, та чак до малко след 140... много ми е мечта, да видим, дали ще я осъществя...
Честно казано, ако мога да си позволя неделен автомобил, то със сигурност ще е SEC-126, това вече е нещо, което не трябва да се изпуска!
SEC-126 носи в себе си от 123 до 140, че и малко преди 123, та чак до малко след 140... много ми е мечта, да видим, дали ще я осъществя...
Edited by mradulov, 09 February 2012 - 22:18 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Posted 09 February 2012 - 22:27
W210 430 4matic с всички екстри
#7
Posted 09 February 2012 - 22:36
Исказа се, като плътен БМВ-ист!W210 430 4matic с всички екстри
Нищо против 210, обаче е много далеч от визията на който и де е 126 или 140, камо ли SEC!
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Posted 09 February 2012 - 22:41
И SEC-a, и всички CL и SL са ми любими
Като единствена кола 210, 4matic с големия мотор под AMG-то ми се струва най-рационална Не знам дали 4матика й е добър.
Но да, нито комфорт, нито возия не могат да се сравнят със 140ката.
Пурата ми е много красива, но някак прекално мека като возия, не е за мен. И идва олдтаймер със съответната поддръжка на олдтаймер, която надхвърля златната среда на 10-15 годишна кола.
Като единствена кола 210, 4matic с големия мотор под AMG-то ми се струва най-рационална Не знам дали 4матика й е добър.
Но да, нито комфорт, нито возия не могат да се сравнят със 140ката.
Пурата ми е много красива, но някак прекално мека като возия, не е за мен. И идва олдтаймер със съответната поддръжка на олдтаймер, която надхвърля златната среда на 10-15 годишна кола.
#9
Posted 09 February 2012 - 23:23
Хем си прав, хем не си прав...И SEC-a, и всички CL и SL са ми любими
Като единствена кола 210, 4matic с големия мотор под AMG-то ми се струва най-рационална Не знам дали 4матика й е добър.
Но да, нито комфорт, нито возия не могат да се сравнят със 140ката.
Пурата ми е много красива, но някак прекално мека като возия, не е за мен. И идва олдтаймер със съответната поддръжка на олдтаймер, която надхвърля златната среда на 10-15 годишна кола.
Олдтаймера е красив, но олдтаймер, като цена за поддръжка, точно заради това казх неделна кола.
210-ката технологично е по-модерна, но не толкова красива... С две думи: няма угодия(поне за мен), обаче бих жертвал технология заради изгледа на 126-SEC.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Posted 10 February 2012 - 09:09
Радулов и на двете ти мнения бих по един плюс, един път да сме на едно мнение по някой въпрос. СЕК-а е най-красивия Бенц и до днес лично за мен,но когато говорим за големи хуйове неможе да слагаме там и пишленцето на 210-ката с извинение ,но по-точно сравнение не намирам. При повдинат въпрос за двете най-велики S класи в историята на автомобилостроенето с най-добрият мотор предлаган на тях ,някак си да слагаме очиларката е просто....не на място.
п.п.Лилов нищо лично към теб ,но този път изненада дори и мен Нали знаеш че си те обичам :Р
п.п.Лилов нищо лично към теб ,но този път изненада дори и мен Нали знаеш че си те обичам :Р
Edited by ХаPu, 10 February 2012 - 09:11 .
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Posted 10 February 2012 - 11:04
Освен това 210ката за мен не е по-технологична от 140ката.
Какво по-технологично има една 210ка от 96та година от една 140ка от 91ва?
М119 защо го изкарахте,че е по-кекав от М117?
Освен това според мен 126цата и 140ката са си внушителни и красиви, всяка по свой начин, и е смешно да се
казва,че е едната е по-красива от другата. Това да се определи, коя от двете е по-красива и внушителна, за мен е задача
без решение.
Какво по-технологично има една 210ка от 96та година от една 140ка от 91ва?
М119 защо го изкарахте,че е по-кекав от М117?
Освен това според мен 126цата и 140ката са си внушителни и красиви, всяка по свой начин, и е смешно да се
казва,че е едната е по-красива от другата. Това да се определи, коя от двете е по-красива и внушителна, за мен е задача
без решение.
#12
Posted 10 February 2012 - 12:13
Според мен отговора е един на този въпрос : W140 S600L
Edited by Наско, 10 February 2012 - 12:13 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13
Posted 10 February 2012 - 17:57
В такъв случай SEC... (с уговорката да има поне 2 пъти над покупната цена свободен кеш за реставрация).
#14
Posted 10 February 2012 - 19:28
Според мен отговора е един на този въпрос : W140 S600L
То темата е с друго заглавие,ама кой да чете.
Не хапи този,който може да те изяде.
#15
Posted 10 February 2012 - 21:41
може цял живот да се спори за тези автомобили , защото всеки си има собствено мнение , всеки намира различни красоти за тези красавици на колела но каквото и да се каже ще е малко наистина страхотни автомобили за горди собственици . И смятам че не зависимо дали е едата или другата всеки които го притежава е един голям ценитен на марката !
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users