Замръзна нафтата , не пали !
Започната от cephei, 31 яну 2012 - 19:32:01
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 януари 2012 - 19:32
Здравейте на всички !
Имам съмнения , че ми е замръзнала нафтата вчера . Колата е W203 CDI автомат . Преди 2 дни на -2 градуса запали веднага колата си поработи , загря , но вчера пак се опитах да я запаля и не успях . Беше -8 градуса , завъртях 2 пъти и акумулатора падна . Дойде един колега подаде ми ток , доста въртя , но нищо. Отидох и взех добавка за размръзяване на горивото в резервоара , сложих я с няколко литра нафта , свалих горивния филтър , изплакнах го с газ , но друго не знам какво бих могъл да направя . Утре ще се опитам пак да я запаля , но не съм сигурен дали е добре да я мъча още или да чакам да се постопли . Трябва ли да подавам газ докато върти ? Ако някой може да помогне ще съм МНОГО благодарен .
Имам съмнения , че ми е замръзнала нафтата вчера . Колата е W203 CDI автомат . Преди 2 дни на -2 градуса запали веднага колата си поработи , загря , но вчера пак се опитах да я запаля и не успях . Беше -8 градуса , завъртях 2 пъти и акумулатора падна . Дойде един колега подаде ми ток , доста въртя , но нищо. Отидох и взех добавка за размръзяване на горивото в резервоара , сложих я с няколко литра нафта , свалих горивния филтър , изплакнах го с газ , но друго не знам какво бих могъл да направя . Утре ще се опитам пак да я запаля , но не съм сигурен дали е добре да я мъча още или да чакам да се постопли . Трябва ли да подавам газ докато върти ? Ако някой може да помогне ще съм МНОГО благодарен .
#2
Публикувано 31 януари 2012 - 21:42
И моята днес замръзна, обаче положението беше различно. На -17 запали нормално, тръгнах и след 3 км изгасна в движение. Известно време работа на място решиха проблема и се оправи. Сега съм сипал добавка против замръзване (след като я загрях хубаво) и долях с "хубавата" нафта на ОМВ. Очаквам сутринта да видя как ще е.
Или нафтата и много лоша и е замръзнала напълно или има и друг проблем в автомобила.
Натискането на газта докато върти за палене не оказва никакво влияние, защото в процеса на палене компютъра решава колко да върти и колко гориво да подава.
Или нафтата и много лоша и е замръзнала напълно или има и друг проблем в автомобила.
Натискането на газта докато върти за палене не оказва никакво влияние, защото в процеса на палене компютъра решава колко да върти и колко гориво да подава.
#3
Публикувано 31 януари 2012 - 21:58
Момчета,ползвайте добавки за дизела студено е!Сепей,смятам че си направил нужното,може би е трябвало да сложиш малко добавка директно във филтъра или да го напълниш само с газ за осветление.Утре изчакай да мине обяд и тогава пробвай,мисля че ще успееш.Ако не стане,не я мъчи в събота ще има полужителни температури по черноморието и тогава ще успееш.Пиши какво е станало.
#4
Публикувано 05 февруари 2012 - 15:39
в четвъртък на -2 запали
#5
Публикувано 05 февруари 2012 - 16:25
Радвам се!Продължавай с добавките,че руснаците пак пускат вентилаторите от вторник!
#6
Публикувано 05 февруари 2012 - 17:41
Човече слагай си на кастрол TDA
при - 22.. запалих от раз и съм много доволен.
при - 22.. запалих от раз и съм много доволен.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 06 февруари 2012 - 01:48
Тия добавки са за по-новите коли,когато не им работят пе4ките,или нещо друго не им е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
#8
Публикувано 06 февруари 2012 - 10:25
Не дей да плашиш човека бе Колата му е цди,а не чист дизел,съвсем нормално е като не я е палил няколко дена на тези температури да се е вмразила.Тия добавки са за по-новите коли,когато не им работят пе4ките,или нещо друго не им е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
#9
Публикувано 06 февруари 2012 - 10:35
Дали не му е старо филтрото на колегата?
Този пост е редактиран от бай Васил: 06 февруари 2012 - 10:35
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 06 февруари 2012 - 11:00
Или нафтата покрай границата е по-хубава
Този пост е редактиран от eMs1: 06 февруари 2012 - 11:00
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни