Замръзна нафтата , не пали !
Started by cephei, 31 Jan 2012 - 19:32:01
9 replies to this topic
#1
Posted 31 January 2012 - 19:32
Здравейте на всички !
Имам съмнения , че ми е замръзнала нафтата вчера . Колата е W203 CDI автомат . Преди 2 дни на -2 градуса запали веднага колата си поработи , загря , но вчера пак се опитах да я запаля и не успях . Беше -8 градуса , завъртях 2 пъти и акумулатора падна . Дойде един колега подаде ми ток , доста въртя , но нищо. Отидох и взех добавка за размръзяване на горивото в резервоара , сложих я с няколко литра нафта , свалих горивния филтър , изплакнах го с газ , но друго не знам какво бих могъл да направя . Утре ще се опитам пак да я запаля , но не съм сигурен дали е добре да я мъча още или да чакам да се постопли . Трябва ли да подавам газ докато върти ? Ако някой може да помогне ще съм МНОГО благодарен .
Имам съмнения , че ми е замръзнала нафтата вчера . Колата е W203 CDI автомат . Преди 2 дни на -2 градуса запали веднага колата си поработи , загря , но вчера пак се опитах да я запаля и не успях . Беше -8 градуса , завъртях 2 пъти и акумулатора падна . Дойде един колега подаде ми ток , доста въртя , но нищо. Отидох и взех добавка за размръзяване на горивото в резервоара , сложих я с няколко литра нафта , свалих горивния филтър , изплакнах го с газ , но друго не знам какво бих могъл да направя . Утре ще се опитам пак да я запаля , но не съм сигурен дали е добре да я мъча още или да чакам да се постопли . Трябва ли да подавам газ докато върти ? Ако някой може да помогне ще съм МНОГО благодарен .
#2
Posted 31 January 2012 - 21:42
И моята днес замръзна, обаче положението беше различно. На -17 запали нормално, тръгнах и след 3 км изгасна в движение. Известно време работа на място решиха проблема и се оправи. Сега съм сипал добавка против замръзване (след като я загрях хубаво) и долях с "хубавата" нафта на ОМВ. Очаквам сутринта да видя как ще е.
Или нафтата и много лоша и е замръзнала напълно или има и друг проблем в автомобила.
Натискането на газта докато върти за палене не оказва никакво влияние, защото в процеса на палене компютъра решава колко да върти и колко гориво да подава.
Или нафтата и много лоша и е замръзнала напълно или има и друг проблем в автомобила.
Натискането на газта докато върти за палене не оказва никакво влияние, защото в процеса на палене компютъра решава колко да върти и колко гориво да подава.
#3
Posted 31 January 2012 - 21:58
Момчета,ползвайте добавки за дизела студено е!Сепей,смятам че си направил нужното,може би е трябвало да сложиш малко добавка директно във филтъра или да го напълниш само с газ за осветление.Утре изчакай да мине обяд и тогава пробвай,мисля че ще успееш.Ако не стане,не я мъчи в събота ще има полужителни температури по черноморието и тогава ще успееш.Пиши какво е станало.
#4
Posted 05 February 2012 - 15:39
в четвъртък на -2 запали
#5
Posted 05 February 2012 - 16:25
Радвам се!Продължавай с добавките,че руснаците пак пускат вентилаторите от вторник!
#6
Posted 05 February 2012 - 17:41
Човече слагай си на кастрол TDA
при - 22.. запалих от раз и съм много доволен.
при - 22.. запалих от раз и съм много доволен.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Posted 06 February 2012 - 01:48
Тия добавки са за по-новите коли,когато не им работят пе4ките,или нещо друго не им е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
#8
Posted 06 February 2012 - 10:25
Не дей да плашиш човека бе Колата му е цди,а не чист дизел,съвсем нормално е като не я е палил няколко дена на тези температури да се е вмразила.Тия добавки са за по-новите коли,когато не им работят пе4ките,или нещо друго не им е у ред
10тина години карам Мерцедес 124
последните 4ри дизели
никога не съм сипвал добавки
не минава зима при нас по Русенския край тепературите да не паднат на -20
колите ми са стояли навън,и никога не съм имал проблем с паленето/наливам нафта от където сваря/
п.п.Не може Мерцедес да не запали
нещо не му е у ред
#9
Posted 06 February 2012 - 10:35
Дали не му е старо филтрото на колегата?
Edited by бай Васил, 06 February 2012 - 10:35 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Posted 06 February 2012 - 11:00
Или нафтата покрай границата е по-хубава
Edited by eMs1, 06 February 2012 - 11:00 .
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users