Как се сменя лампата в пепелника на ЦЛК 208
Започната от Алфонсо, 30 яну 2012 - 19:42:29
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 януари 2012 - 19:42
Помня че го бях чел някъде, мисля Илйката го беше обяснил, ама сега не мога да го намеря, а сутринта установих, че лампичката в пепелника е изгоряла.
Ако някой знае как нека ме подсети, а аз обещавам тема със снимки после
Ако някой знае как нека ме подсети, а аз обещавам тема със снимки после
#2
Публикувано 30 януари 2012 - 21:53
Сваляш махагона, сваляш пластмасовата ниша под касетофона.
Под махагона има 2 болта, които държат целия пепелник.
Като ги развиеш, излиза целия корпус и можеш да се докопаш до фасунгата зад бялото пластмасово капаче.
Успех!
Под махагона има 2 болта, които държат целия пепелник.
Като ги развиеш, излиза целия корпус и можеш да се докопаш до фасунгата зад бялото пластмасово капаче.
Успех!
#3
Публикувано 30 януари 2012 - 22:12
Става дума за махагона на скоростния лост! Той е на щипки, като отвориш пепелника, можеш да го подхванеш от там и да го надигнеш... като го надигнеш, ще видиш две рапидки в долния край на пепелника. Внимавай, да не паднат при скоростите, щото нямат намиране! Джоба над пепелника и под радиото не е нужно да се демонтира... по спомен.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#4
Публикувано 31 януари 2012 - 00:47
Мерси и на двамата, утре ще подгрея малко, че на минус 20 няма как да се хвана да сменям крушки, после ще го сменя.
Парадоксалното е, че съм го правил това с крушката в пепелника, по обяснения на Илийката, но това беше когато купих колата или малко след това- през декември 2010 или януари 2011г. От тогава до сега съм забравил, ама и крушката явно менте излезна, щом изкара само една година. Или пък аз много пуша
Парадоксалното е, че съм го правил това с крушката в пепелника, по обяснения на Илийката, но това беше когато купих колата или малко след това- през декември 2010 или януари 2011г. От тогава до сега съм забравил, ама и крушката явно менте излезна, щом изкара само една година. Или пък аз много пуша
#5
Публикувано 31 януари 2012 - 08:36
Внимавай каква крушка слагаш да не разтопи пластмасата около себе си. Аз на Лилов там сложих матов жълт диод превантивно като го побрах в оригиналната фасунга.
#6
Публикувано 31 януари 2012 - 10:57
Внимавай каква крушка слагаш да не разтопи пластмасата около себе си. Аз на Лилов там сложих матов жълт диод превантивно като го побрах в оригиналната фасунга.
Toва с диода е добра идея, остава да намеря същия диод. По-силно ли свети от обикновената крушка?
#7
Публикувано 31 януари 2012 - 11:20
Не същата работа е. Просто трябва да сложиш и резистор от 1К за да не изгори. С мултицет само измери кое е + и кое - за да го сваляш после.
П.С. Ако ползва пръстена на запалката (външния) за единия контакт нещата са ясни....
П.С. Ако ползва пръстена на запалката (външния) за единия контакт нещата са ясни....
#8
Публикувано 31 януари 2012 - 12:27
Тамън щях да кажа, че за минус ползва пръстена на запалката и няма нужда от мерене.
Макар че май на фейслифтовите е така, а на старите май не е.
Нали преди време ми бяха откраднали пепелника и аз разчитах да използвам този, който взех заедно с кожения салон и с голяма изненада констатирах, че стария и фейслифтовия пепелник на външен вид са абсолютно еднакви, но имат разлика в механизма за отваряне и затваряне на вратичката и естествено, монтажът се разминава...
И това го разбрах, след като 1 час се мъчих да монтирам стария модел в моето купе и накрая издивях и се отказах.
После си намерих в една морга, хоратя баха така добри да ми ги разменят без да доплащам, така се уредих с нов пепелник и сега всичко е ОК.
Макар че май на фейслифтовите е така, а на старите май не е.
Нали преди време ми бяха откраднали пепелника и аз разчитах да използвам този, който взех заедно с кожения салон и с голяма изненада констатирах, че стария и фейслифтовия пепелник на външен вид са абсолютно еднакви, но имат разлика в механизма за отваряне и затваряне на вратичката и естествено, монтажът се разминава...
И това го разбрах, след като 1 час се мъчих да монтирам стария модел в моето купе и накрая издивях и се отказах.
После си намерих в една морга, хоратя баха така добри да ми ги разменят без да доплащам, така се уредих с нов пепелник и сега всичко е ОК.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 01 февруари 2012 - 00:52
Kак ще ти гепят пепелника бе Илия???
На автомивка ли го взеха или някоя заклета пушачка си слезна с него
На автомивка ли го взеха или някоя заклета пушачка си слезна с него
#10
Публикувано 01 февруари 2012 - 11:35
Разбиха ми стъклото човек... На всичкото отгоре - стъклото струва повече от пепелника.
Ама стъклото го платиха по каското, щото е счупено, а пепелника не. Но нищо друго не липсваше!
В багажника имаше сума ти неща, в жабката също... като свалиш пепелника, до свалянето на касетофона остават още 30 секунди.
Прави си сметката, щот ти на спокойствие и питаш как се сваля, значи който го е свалял е ЗНАЕЛ МНОГО ДОБРЕ как се сваля.
С две думи, на някого му е трябвал пепелник от CLK...
Понеже ми трябваше протокол за застрахователите, разговора с полицията протече горе долу така:
полицията: а вие защо паркирате на това място, не знаете ли, че там всяка вечер разбиват по 2 - 3 коли.
аз: не, от къде да знам, паркирам там от години и досега не са ми разбивали колата
полицията: ами да знаете, за напред ползвайте платените паркинги в района
аз: добре де, вие като знаете, че разбиват по 2 - 3 коли всяка вечер, какво правите по въпроса?
полицията: ние ли, ние водим статистика!
После Самурая ще се намеси и ще ми каже, че трябва да уважавам полицията, ще я уважавам, ама някоя друга полиция, тая не.
Ама стъклото го платиха по каското, щото е счупено, а пепелника не. Но нищо друго не липсваше!
В багажника имаше сума ти неща, в жабката също... като свалиш пепелника, до свалянето на касетофона остават още 30 секунди.
Прави си сметката, щот ти на спокойствие и питаш как се сваля, значи който го е свалял е ЗНАЕЛ МНОГО ДОБРЕ как се сваля.
С две думи, на някого му е трябвал пепелник от CLK...
Понеже ми трябваше протокол за застрахователите, разговора с полицията протече горе долу така:
полицията: а вие защо паркирате на това място, не знаете ли, че там всяка вечер разбиват по 2 - 3 коли.
аз: не, от къде да знам, паркирам там от години и досега не са ми разбивали колата
полицията: ами да знаете, за напред ползвайте платените паркинги в района
аз: добре де, вие като знаете, че разбиват по 2 - 3 коли всяка вечер, какво правите по въпроса?
полицията: ние ли, ние водим статистика!
После Самурая ще се намеси и ще ми каже, че трябва да уважавам полицията, ще я уважавам, ама някоя друга полиция, тая не.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#11
Публикувано 01 февруари 2012 - 11:51
на мен полицията ми се вдигна в очите след като миналата седмица ми се обадиха да ходя в кат да разпознавам колата, която ме удари миналата година и избяга...
с учудване разбрах че имало и някои дето прави нещо...
с учудване разбрах че имало и някои дето прави нещо...
#12
Публикувано 01 февруари 2012 - 11:59
@Алфонсо
Иначе, предполагам, че си търсил ето тази тема: Помощ при разглобяване на централната конзола
Иначе, предполагам, че си търсил ето тази тема: Помощ при разглобяване на централната конзола
И разпозна ли я колата? В повечето случаи го правят за да си вдигат разкриваемостта, а не за да ти помогнат. Или по друг начин казано, те ще си отбележат червена точка, че са свършили работата, но това нищо няма да промени за тебе!на мен полицията ми се вдигна в очите след като миналата седмица ми се обадиха да ходя в кат да разпознавам колата, която ме удари миналата година и избяга...
с учудване разбрах че имало и някои дето прави нещо...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#13
Публикувано 15 февруари 2012 - 00:06
Бях обещал снимки по темата, но е толкова просто, че няма смисъл от тях, обяснявам с няколко думи:
1. Вадите кожения маншон на скоростния лост от махагонивия панел нагоре
2. Идърпвате самия махагонов/ карбонов панел нагоре, най- лесно става от дупката за скоростния лост.
3. Под него в основата на пепелника се виждат две малки болтчета- развивате ги, като внимавате да не паднат някъде
4. Издърпвате пепелника назад, в посока към скоростния лост.
5 От задната страна на пепелника има букса, по точно две. Голямата с двете крачета е за запалката, малката с едното краче е за крушката, изваждате я, сменяте си крушката с нова.
6 После събирате всичко по обратния ред.
Успех
1. Вадите кожения маншон на скоростния лост от махагонивия панел нагоре
2. Идърпвате самия махагонов/ карбонов панел нагоре, най- лесно става от дупката за скоростния лост.
3. Под него в основата на пепелника се виждат две малки болтчета- развивате ги, като внимавате да не паднат някъде
4. Издърпвате пепелника назад, в посока към скоростния лост.
5 От задната страна на пепелника има букса, по точно две. Голямата с двете крачета е за запалката, малката с едното краче е за крушката, изваждате я, сменяте си крушката с нова.
6 После събирате всичко по обратния ред.
Успех
#14
Публикувано 30 март 2018 - 20:28
Здравейте колеги! Имам едно питане относно изваждането на пепелника.
Развивам двете болтчета, но пепелника не иска да излезе... Пробвах да дърърпам пепелника към скоростния лост, пробвах нагоре и после към скоростния, но Ефект нулев. Моля ако някой знае дали някъде може да има няква щипка или нещо друго което да го държи да сподели.
Колата е цлк 200 компресор 99г
Развивам двете болтчета, но пепелника не иска да излезе... Пробвах да дърърпам пепелника към скоростния лост, пробвах нагоре и после към скоростния, но Ефект нулев. Моля ако някой знае дали някъде може да има няква щипка или нещо друго което да го държи да сподели.
Колата е цлк 200 компресор 99г
#15
Публикувано 02 април 2018 - 07:38
При 202 ките, освен двете болтчета, които са долу под декоративната конзола с копчетата за стъклата, трябва да се демонтира и отделението, което се намира над пепелника (за дребни вещи или слънчеви очила). То също се държи на две винтчета, които са от горната страна (гледаш в посока тавана). Обърни внимание дали и при 208 не е така.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни