Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автоматични фарове на W210?


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 bobi9922

bobi9922

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Железопътен транспорт
  • Автомобил:
    W210 E250D 1998g

Публикувано 30 януари 2012 - 17:55

Здравейте! Искам да разбера, може ли на W210 да се включват фаровете автоматично,но не с допълнителни устройства,а от промяна в самата система.Поздрави!
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 януари 2012 - 18:39

Здравейте! Искам да разбера, може ли на W210 да се включват фаровете автоматично,но не с допълнителни устройства,а от промяна в самата система.Поздрави!

Не
  • 0

#3 E250

E250

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E 250 D, 1997 Elegance

Публикувано 11 февруари 2013 - 17:38

А неможе ли нещо да се барне по инсталацията и фаровете да светят само когато колата е на контакт/запалена ? А с някакъв допълнителен модул ? Благодаря :)
  • 0

the-best-or-nothing.jpg


#4 alex_bs

alex_bs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас/Варна
  • Автомобил:
    C180 Elegance 1995 - в историята
    CLK200 Elegance 1999
    CLK200 Kompressor Elegance 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2013 - 15:43

http://www.proparts....i-svetlini.html с нещо подобно би могло да стане ;) Успех, Колега :)
  • 0
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”

#5 E250

E250

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    E 250 D, 1997 Elegance

Публикувано 18 февруари 2013 - 11:37

Мерси :)
  • 0

the-best-or-nothing.jpg


#6 Boych

Boych

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Наблюдател...
    на темата и манията МВ, с напън да не става брутален, хард извратеняк!
    Привет на всички.
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е-350, 272 к.с. 4-матик, Автоматик, Бензин и ГАЗирана вода.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2014 - 16:12

Привет!

Мераклия съм да си направя автоматични светлините след запалване на двигателя (че ще ги забравям).

Видях препратката за "фаросветката" от 12 лв., но ми се ще да ми препоръчате доверен електричар на МВ, който освен да го постави грамотно, бързо (и евтино... :beer) модула да ми свърши още няколко неща, като:

- смяна на една изгоряла лампа зад дясната врътка на климатика;

- поправка на прекъсната оптика (предполагам къде е, точно в частта под телефона, при повдигане на подлакътника, защото телефона прекъсваше и мисля че със срязването и поставянето на свързващ куплунг ще се реши проблема), но по-важното е - след това да ми настрои системата, която работи на немски, а искам да е на английски, като нямам диск.

- евентуално малко обучение на място, по обичайни но важни и принципни настройки, особено след изключване на акумулатора..., (след което се нулират някои и трябва да ги гласиш наново...)

Говоря за изключване над 1 ден примерно, при ремонти с разкачане на акомулатора (след което дори стъклата за затваряне и режим авто... трябва да си програмираш дори).

- Малко лаф-моабет (за моя сметка ще са консумативите за него...), за разумни опции на тема: Оригиналната ТВ да се подкара (знам че трябва тунер за се добави), но какъв е опита в клуба на тая тема, удачни решения и т.н.

- Евентуално, разумни идеи за интериорни... поправчици и евтини маниащинки, като например уеднаквяване светлините на средните "очила" с външните фабрични ксенони "цайси",... щото това е първата манящинка на всеки МБ-фен, след като залюби някоя баба-очиларка.

 

А и друго... Това като входящ виц в МБ общността искам да го пусна (като "прохождащ" собственик на МБ, и във форума):

 

Купил съм си баба-очиларка за да го карам ПО-редуцирано от към финанси!

Дето се казва да се доближа до пенсионерския похват: По-тънко и по-близо до...

авто-гробищата!

:heart  :rofl

 

Падна ми тая "сгодна" и прилична колица (с една от най-славните истории) и рекох да потренирам с нея...

(тренирал съм основно с шведски, американски, японски и други немски марки, но не и с МБ)

А тя - хем с възможности на Джип, хем кола поддържам, при това - бабела, (т.е. с възможност за тънък но сносен авто-+#$%*****, на достъпни цени, при положение че ще ползвам всички съществени достижения на секса...пардонь Автомобилостроенето имах предвид)...

Освен това моделът и годината ги сочат като една от последните икони на бранда, преди МБ да се превърне в "търговско-финансово" дружество, за тези които разбират какво имам предвид.

 

Чете ли (още) някой...

А, за срещите исках да попитам, когато ги правите по-близо "до центъра" или в района от Ал. Невски до... да речем Зала Фестивална или къде там се събирате, защото Люлин... (нищо лошо) ама ми звучи като екскурзия до някои нов МОЛ...

Шегувка...

 

Абе, по-отплеснах се ама то е като да първи пост, и както казват правилата - да стане ясно от поста за какво става дума.

А там където е неясно - има модератори... (с които, като бивш член на Управителения съвет на клуб Волво), нали трябва да си създам повод да се запозная!

 

Та, здравейте МБ фенове!


  • 0

#7 Boych

Boych

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Наблюдател...
    на темата и манията МВ, с напън да не става брутален, хард извратеняк!
    Привет на всички.
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е-350, 272 к.с. 4-матик, Автоматик, Бензин и ГАЗирана вода.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2015 - 10:29

Привет!

 

Искам да споделя (половин година по-късно)  че си направих т.нар. Фаросфетка.

 

Ето и впечатленията:

 

След запалване на двигателя 10-тина секунди (може да се регулира  като време) автоматично ми запалва (забележете) габаритите отпред, отзад и на таблото (съответно променя и на радиото Comand дисплея).

Особеното в случая е:

1. Със заводски ксенон съм на късите светлини и за да ги щадя, тях мога да ги запаля нарочно само ръчно;

2. Подмених си габаритите отпред с лед крушки (с товар вграден в тях), за да не дава грешки ( байпасирах оригиналните фасунги) и с нюанс на синя "ксенонова" светлина, като по този начин постигнах поне няколко неща едновременно:

- естетически уеднаквяване на нюанса светлини отпред (за целта допълнително си смених и дългите с HID обикновенни крушки) или габаритите, ксенона и дългите светят в еднакъв тон.

- щадя си ксенона;

- имам автоматични т.нар. "ДРЛ светлини", които работят едновременно с всички габарити (а не само отпред, както има разни предложения и в сумрак - тези амтомобили отзад са призраци)...

- по-силни габарити отпред (в резултат на лед технологията), помага и при паркиране, ако се оставят габарити "в ляво" или "в дясно";

- има изведен бушон и копче отстрани в бушонния отсек (до водача) за контрол, вкл. и изкл. на автоматичния режим, т.е. възстановяване на заводския режим.

 

Модула е български закупен от интернет, Пловдивска фирма Димов.

Поставен ми е също от майстор намерен в интернет в София с който доста експериментирахме с крушките докато нацелим подходящите: да не дават грешка, да светят достатъчно (обикновените габарити или крушки са слабички) и ако не бяхме успяли трябваще да вържа ксеноните което е другия вариант.

 

Тук е мястото да споделя следното:

Не подменяйте каквито и да е крушки в колата ако в резултат на подмяната авто-компютъра ви дава грешка! Пробвахме доста варианти и почти се бях отказал, освен това трябва да подменяте и фасунги, което създава допълнителни проблеми с промяна на ел.системата за да бъде "грамотна и без компромиси" интервенцията.

 

Като страничен "ефект", не е за мен "дефект" (затова и споделям): понеже моите "лед габарити" са крушки с по 16 отделни осветяващи единици всяка една се получи следното:

На едната крушка се оказа че изгоряха част от тези отделни лед единици (прекъсната спойка на връзка в самата крушка или нещо такова, защото принципно трудно горят), в резултат на което ми се появи на компа: малфункция или грешка, което първоначално ме вкара в притеснение защото не можах да открия какво е тъй като габаритът си светеше но по-слабо... И докато го намеря и забележа (една вечер) бая се чудех коя светлина (крушка по купето) ми дава сбой... или нещо не се бъгна! Разгеле открих че е пасажерския преден габарит една вечер като застанах пред колата - бре гледам че свети наполовина по-слабо от другия, помислих че крушката се е измъкнала от отвора - бръкнах и като да я намествам - гледам че половината лед единици не светят. Бях си взел две нови резерва и я смених - и компа заспа!

Реших проблема, който за мен попада в групата: "да превърнем всеки дефект в ефект"

Та така - ефектът е: Ако дори частично изгори габарит, което намалява светлинния поток през деня - авто-компа подава сигнал за оглед на изгорели крушки или с "намален капацитет", което си е доста "прецизен контрол".

 

В заключение:

Изключително съм доволен от тази модификация.

 

Впечатления от работата - Идеални!

 

Цената за мен излезе около 50-60 лв. при това с всички пощенски разходи, крушки и фасунги.

 

Ще съдействам на всеки който се интересува да си го направи на МВ S210.


Този пост е редактиран от Boych: 17 юни 2015 - 10:32

  • 2

#8 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 17 юни 2015 - 11:07

Здравейте и аз съм се захванал с подобно нещо, но все още не съм го довършил и за това си стои в свободната зона, в скоро време се надявам (при повечко свободно време) че ще довърша работата и ще е време за тестове. :)

Ето линк към моята идея: http://forums.mbclub...д-осветеността/
  • 0

#9 Boych

Boych

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Наблюдател...
    на темата и манията МВ, с напън да не става брутален, хард извратеняк!
    Привет на всички.
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е-350, 272 к.с. 4-матик, Автоматик, Бензин и ГАЗирана вода.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2015 - 11:26

Привет. На личното запитване - реших за постна директно информацията за да е полезна на повече хора (дано да не нарушавам някакви правила...)

 

По монтажа на фаросветката ми или автоматичните „DRL светлини” става дума за очиларка, фейслифт S210:

 

1.Монтажа ми беше извършен от едно момче - Радо GSM: 0876828227, в кв. "Банишора" - един гараж. Гледам че дори си е пуснал обява в ОЛХ, ето и линк:

http://olx.bg/ad/avt...html#df60f522f2

Той има и негови модули (рекламира си ги в обявата), които обаче светят само отпред, което според него било по-икономично, но това е въпрос на виждане. Цената на всичко (с неговия модул) му е 50 лв. , но ако искаш някакви ЛЕД-промени – взема и нещо допълнително (за фасунги, крушки...) но е символично.

Човекът е малко особен, защото работи само събота и недея, (принципно работи по поддръжка на ел. системи някъде в Метрото), но си е и авто ел. майстор. Кара Мерцедес А-класа (или това е колата на жена му.)

2.Самата фаросветка я купих по интернет от един човек от Пловдив за 20-25 лв. с доставката.

Контактувах директно с управителя Димчо Димов на фирмата: ”МД Електрон” ООД, гр. Пловдив ул. Цар Калоян № 15, GSM: 0889080899.

 

Ще се опитам да прикача и снимка на фаросветката, която е с изнесен ключ за вкл./изкл. на системата, и променлив потенциометър за времето на авто запалване и пълна инструкция за монтаж.

Подходящия монтаж е под волана в отсека над краката на шофьора, като бушона и ключето удобно могат да се изкарат отстрани в левия бушонен отсек, като отвориш вратата (за да не се вижда нищо отвън).

Останалото го споделих в предния пост.

 

Това е – дано съм бил полезен.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Boych: 19 юни 2015 - 11:45

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни