70 replies to this topic
#1
Posted 30 January 2012 - 16:52
Здравейте,
От доста време не съм влизал и писал, но ми се струпаха много ядове в работата и няма време да видя какво става тук.
Колкото и да нямам време, дойде момента, в който скоростите се предадоха и от днес съм горд пешаходец.
Колата е в сервиза. Ясно е, че локъпа е заминал, което налага подмяна на хидротрансформатора(турбината), но освен това ще има и пълна инспекция на останалата част. Надявам се до края на седмицата да съм отново щастлив шофьор.
Ще ви държа в течение, ако ви е интересно.
От доста време не съм влизал и писал, но ми се струпаха много ядове в работата и няма време да видя какво става тук.
Колкото и да нямам време, дойде момента, в който скоростите се предадоха и от днес съм горд пешаходец.
Колата е в сервиза. Ясно е, че локъпа е заминал, което налага подмяна на хидротрансформатора(турбината), но освен това ще има и пълна инспекция на останалата част. Надявам се до края на седмицата да съм отново щастлив шофьор.
Ще ви държа в течение, ако ви е интересно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#2
Posted 30 January 2012 - 17:06
На мен ми е интересно ,кой и как разбра ,че е турбината ,че тая е първата счупена за която чувам.
Иначе съжалявам за ядовете ,напълно те разбирам и ти желая успех с ремонта ,пиши какво се случва и ако ти дават снимай.
Иначе съжалявам за ядовете ,напълно те разбирам и ти желая успех с ремонта ,пиши какво се случва и ако ти дават снимай.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 30 January 2012 - 17:39
Хари бро, по-лани и аз сменявах на 140та. Трошат се.....в други държави даже има и работилници за ремонт на такива..... за тука още не съм чувал.
Превъртат и им се скапват лопатите....вследствие налягането намалява и кутията започва да приплъзва при потегляне и включване. Но преди това започват да дават признаци.
Мишо от веднъж ли се предаде?
Превъртат и им се скапват лопатите....вследствие налягането намалява и кутията започва да приплъзва при потегляне и включване. Но преди това започват да дават признаци.
Мишо от веднъж ли се предаде?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Posted 30 January 2012 - 18:01
Хари,
Бях на диагностика в Джемини. Там диагностицираха, че има проблем с локъпа и правиха изследване на маслото за наличие на охладителна течност. Отидох там, защото имаше признаци за проблем. Както Бай-Васил е казал започна да приплъзва и да се държи неадекватно. В Джемини я закачихме на мобилен компютър и гледахме стойностите в движение. Диагностика на Джемини ми е много стар приятел и ми отдели доволно време и обяснения.
Бай-Василе,
Не от веднъж, ама ония ден от нас до офиса на втора ме вози, пробвах на ръчен режим да сменям, ама не поиска. Сложих и задна да видя как ще реагира, превключи и тръгна назад, но като реших да тръгвам напред беше много смешно . Изгасих запалих и тръгна и на пред, ама за малко да ме бутат. Последните дни ме вози с тласъци и вибрации, ама иде пролет и не мога да рискувам на дълъг път с тая кутия, та днес Чаво я пое.
Бях на диагностика в Джемини. Там диагностицираха, че има проблем с локъпа и правиха изследване на маслото за наличие на охладителна течност. Отидох там, защото имаше признаци за проблем. Както Бай-Васил е казал започна да приплъзва и да се държи неадекватно. В Джемини я закачихме на мобилен компютър и гледахме стойностите в движение. Диагностика на Джемини ми е много стар приятел и ми отдели доволно време и обяснения.
Бай-Василе,
Не от веднъж, ама ония ден от нас до офиса на втора ме вози, пробвах на ръчен режим да сменям, ама не поиска. Сложих и задна да видя как ще реагира, превключи и тръгна назад, но като реших да тръгвам напред беше много смешно . Изгасих запалих и тръгна и на пред, ама за малко да ме бутат. Последните дни ме вози с тласъци и вибрации, ама иде пролет и не мога да рискувам на дълъг път с тая кутия, та днес Чаво я пое.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Posted 30 January 2012 - 18:07
Ееее Мише...щом е при Чаво..............
Поздрави го тоя УБАВ Човек, от сърце!
Поздрави го тоя УБАВ Човек, от сърце!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Posted 30 January 2012 - 19:58
Ще го поздравя, като се чуем утре да ми кажа какво е положението, ще му предам поздравите ти.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Posted 30 January 2012 - 20:04
вземе ли да вози на тласъци
ноистина е локьпа
ноистина е локьпа
#8
Posted 30 January 2012 - 22:50
Здравейте колеги! Писах в другия МБ форум по повод проблема ми с автоматика но уви по4ти никой не отговори, та сега при вас за помощ :
в студено време и при студен мотор (2.2cdi ) автомата превключва много рязко, грубо все едно че някой ме блъска отзад и като държа педала с постоянна газ понякога лашка и се менят оборотите на мотора - 1000 до 3000, придърпва. обаче щом загрее и мине над 60 градуса и всичко заспива и върви като нова! колата е на 120к км реални проверени, кутията е 5 степенна.
в студено време и при студен мотор (2.2cdi ) автомата превключва много рязко, грубо все едно че някой ме блъска отзад и като държа педала с постоянна газ понякога лашка и се менят оборотите на мотора - 1000 до 3000, придърпва. обаче щом загрее и мине над 60 градуса и всичко заспива и върви като нова! колата е на 120к км реални проверени, кутията е 5 степенна.
#9
Posted 31 January 2012 - 08:01
Батедани,
Пробега на колата е като феята на зъбчетата, никой не я виждал реално как изглежда.
И моята започна на студено да придърпва, после и на топло почна да прави магарии, а сега е на ремонт.
Мога да те посъветвам да направиш диагностика на трансмисията, ама не на ухо, а с подходяща апаратура. Също да следиш темата, защото ще пиша за развитието и цената на ремонта.
Имай предвид, че аз няма да ремонтирам счупеното, а пълна ревизия и подмяна на всичко, което може да създаде бъдещи проблеми. Като начало хидротрансформатора ще бъде заменен със заводски рециклиран с гаранция. Цената му е около 700 лева без труд.
Очаквам крайната цена да е около 2000, но да видим.
Пробега на колата е като феята на зъбчетата, никой не я виждал реално как изглежда.
И моята започна на студено да придърпва, после и на топло почна да прави магарии, а сега е на ремонт.
Мога да те посъветвам да направиш диагностика на трансмисията, ама не на ухо, а с подходяща апаратура. Също да следиш темата, защото ще пиша за развитието и цената на ремонта.
Имай предвид, че аз няма да ремонтирам счупеното, а пълна ревизия и подмяна на всичко, което може да създаде бъдещи проблеми. Като начало хидротрансформатора ще бъде заменен със заводски рециклиран с гаранция. Цената му е около 700 лева без труд.
Очаквам крайната цена да е около 2000, но да видим.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Posted 31 January 2012 - 08:47
С масла, гарнитурки и джуджавки ли ще стигне тая цифра Мишка?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Posted 31 January 2012 - 10:56
Може ли да опишеш това придърпване отново
И моята на студено превключва грубо, но само първите 2-3 смени на предавки. Предполагам се дължи на маслото - скоро ще го сменям отново.
И моята на студено превключва грубо, но само първите 2-3 смени на предавки. Предполагам се дължи на маслото - скоро ще го сменям отново.
#12
Posted 31 January 2012 - 11:50
ами колкото по студено толкова пове4е се усеща, превключва от първа на втора с рязък тласък (не удар) така е и от 2ра на 3та а нагоре мисля че не се усеща толкова, като почне да позагрява и все по добре става а като мине 50-60 градуса става като нова.
тествал сам я на голям баир - само пускам спирачката и колата сама си хуква нагоре даже без газ - на задна също, така че не приплъзва.
карах я на диагностика в БС, тестваха я и казаха че няма никакви записани грешки, няма течове и ми ъпдейтнали софта на кутията и мотора с най-новия, някакво забавяне на ламелите били задали та да превключвала по меко - абе одраха ме 120кинта и като си взех колата беше много по зле отколкото преди да я закарам , сега лашкането е по силно пак на студено но и запо4на като дарйа постоянна га примерно на 2ра да мени оборотите и му 1000и 3000 все едно придърпва и пак като загрее се оправя. Та в БС ми казаха и за километрите че са реални
тествал сам я на голям баир - само пускам спирачката и колата сама си хуква нагоре даже без газ - на задна също, така че не приплъзва.
карах я на диагностика в БС, тестваха я и казаха че няма никакви записани грешки, няма течове и ми ъпдейтнали софта на кутията и мотора с най-новия, някакво забавяне на ламелите били задали та да превключвала по меко - абе одраха ме 120кинта и като си взех колата беше много по зле отколкото преди да я закарам , сега лашкането е по силно пак на студено но и запо4на като дарйа постоянна га примерно на 2ра да мени оборотите и му 1000и 3000 все едно придърпва и пак като загрее се оправя. Та в БС ми казаха и за километрите че са реални
#13
Posted 31 January 2012 - 15:12
ами колкото по студено толкова пове4е се усеща, превключва от първа на втора с рязък тласък (не удар) така е и от 2ра на 3та а нагоре мисля че не се усеща толкова, като почне да позагрява и все по добре става а като мине 50-60 градуса става като нова.
тествал сам я на голям баир - само пускам спирачката и колата сама си хуква нагоре даже без газ - на задна също, така че не приплъзва.
карах я на диагностика в БС, тестваха я и казаха че няма никакви записани грешки, няма течове и ми ъпдейтнали софта на кутията и мотора с най-новия, някакво забавяне на ламелите били задали та да превключвала по меко - абе одраха ме 120кинта и като си взех колата беше много по зле отколкото преди да я закарам , сега лашкането е по силно пак на студено но и запо4на като дарйа постоянна га примерно на 2ра да мени оборотите и му 1000и 3000 все едно придърпва и пак като загрее се оправя.
Пак е нещо в налягането...., първо виж дали не ти е понамаляло маслото?
На голям байр не трябва да хуква! Я кажи колко са ти оборотите на неутрал и дали при първоначално включване имаш ритник...от P на D или R
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Posted 31 January 2012 - 15:20
Ами надявам се да, но ще видим на края.С масла, гарнитурки и джуджавки ли ще стигне тая цифра Мишка?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#15
Posted 31 January 2012 - 15:33
Поне можеш да бъдеш сигурен че човека не е мошеник! ........ще и влее и внедри само оригинални неща.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users