Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ВАЖНО- СПИРАМ И МОТОРА ГАСНЕ !


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 rocco

rocco

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:palma de mallorca
  • Автомобил:
    200E w124 1993g.

Публикувано 26 януари 2012 - 20:47

Здравейте колеги ,
Искам да споделя нещо според мене много важно за всички притежатели на мерцедес. Значи...преди доста време споделих тука един проблем,който имах,но темата ми виждам,че ми е изтрита. Собственик съм на Е124 200 . Оказа се,че съм го купил с проблем-лятото когато е горещо много често ми се случваше когато натисна спирачката да спирам и мотора изгасваше. Всички,които ми писаха по темата ми казваха,че имам проблем с комутатор или някакъв потенциометър.Тогава ,говорих със стария собственик на колата и той ми каза,че найстина има такъв проблем,и че той я е карал на стенд и са му казали,че трябва да се смени този комутатор или понциометър,който струва към 700-800 евро(действието се развива в Испания).
И сега идва най-интересното ,колеги....
преди около 3 месеца,един ден ,качвам се в колата - не пали. Оказва се пробита клетка на акумолатора. Свалям го и слагам един друг стар.Едва запали,с триста зора ,както се казва. Тръгвам до магазина да купя нов акумолатор,а по пътя при всяко натискане на спирачката гаснеше.Както и да е,купих нов акумолатор,прибрах се и свалих стария. На сутринта сложих новия и.........НЯМА ДА ПОВЯРВАТЕ - ВЕЧЕ 3 МЕСЕЦА НЯМАМ НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ С КОЛАТА !
Обяснявам си го с рестарт на компютъра.
Просто исках да споделя с вас и когато имате такъв проблем да опитате да го решите чрез рестарт на компа. При мене стана абсолютно случайно и се надявам да помогне и на други страдащи колеги.

Този пост е редактиран от Liloff: 27 януари 2012 - 18:20
Много голям шрифт :)

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2012 - 10:00

В такъв случай, според мен не е от рестарта ами от мъката на алтернатора и регулатора на тока, да постигнат образуването на правилните напрежения по проблемните вериги. Старата ти батерия е загубила от качествата си и "благодарение" на нея проблема е бил в НЕточните напрежения.

Най-хубавото е че Бенца ти вече не куца! ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 rocco

rocco

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:palma de mallorca
  • Автомобил:
    200E w124 1993g.

Публикувано 27 януари 2012 - 17:34

Чесно казано,не знам от какво е било ,но се радвам че мъката свърши.Затова споделих и тука,та ако някой друг има такъв проблем да опита със смяна на акумолатора или рестарт на компра преди да сменя комутатори и каквото и да било.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни