http://news.ibox.bg/news/id_301695252
Edited by Алфонсо, 25 January 2012 - 17:57 .
Posted 25 January 2012 - 17:57
Edited by Алфонсо, 25 January 2012 - 17:57 .
Posted 25 January 2012 - 18:07
Posted 25 January 2012 - 22:44
Posted 25 January 2012 - 23:08
Posted 25 January 2012 - 23:23
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Posted 25 January 2012 - 23:41
Posted 25 January 2012 - 23:49
Posted 25 January 2012 - 23:53
Едва ли има кола от 90г насам, нормална не 1.0; 1.1; 1.2, която кола да не може да поддържа 140 по прав път и то който го водят магистрала. Атмосферен дизел... освен ако не е нещо 50-60 коня ще държи 130-140 без проблем.
Смисъла определено го има, който иска да кара по-бързо, да кара, а какъв е смисълът ББ да строи магистрали за не малко пари и да пълзим по тях с 90км/ч (справка магистрала Люлин от Перник до Д.Диканя)
Posted 26 January 2012 - 00:16
Posted 26 January 2012 - 11:04
.........
За 140 - значи със 150-160км/ч минаваш метър. Тракия става за тези скорости след Пазарджик, щото преди това има един участък дето се чудиш къде да караш. В лява лента не е правилно да се кара продължително, ама в средна "удобната" скорост е 100-120, иначе е един 20-30 километров тест за окачването. До тунелите пък има доста мостови съоръжения, които се заледяват през зимата и завои. От Пловдив до Стара Загора е окей. Там съм поддържал 150-160. Дано от Стара Загора до Ямбол да е пак хубаво трасето.
Хемус е за мен анти-магистрала. Няма един завой с нормален вираж, а спускането от Ботевград към София може да бъде доста опасно при леко и назабележимо заледяване. Сигурно като са я правили тази магистрала са си казали - 100км/ч е достатъчно висока скорост за движение, няма нужда да оправяме наклона на трасето.
Edited by eMs1, 26 January 2012 - 11:05 .
Posted 26 January 2012 - 11:14
Posted 26 January 2012 - 11:30
Posted 26 January 2012 - 11:37
Posted 26 January 2012 - 12:01
0 members, 2 guests, 0 anonymous users